Dat is goed nieuws! Blijkt maar weer dat je niet alle Marokkanen over één kam moet scheren.Cruijff schreef:Hakim Ziyech begint niet eerder dan 2 juni, inderdaad.elliquido schreef:Zyjech stelt hem toch uit? Die begrijpt het wel
En smokkelde in vorige jaren sowieso diverse keren
AFC Ajax - Tottenham Hotspur 08-05 halve finale part 2
Moderator: mods
- Giacomo Puccini
Re: AFC Ajax - Tottenham Hotspur 08-05 halve finale part 2
Ajax!
Hoe kom ik waar bij?
Boabdil schreef:Hoe kom je daar nou bij?
Cruijff schreef:Hakim Ziyech begint niet eerder dan 2 juni, inderdaad.elliquido schreef:Zyjech stelt hem toch uit? Die begrijpt het wel
En smokkelde in vorige jaren sowieso diverse keren.
Kinderen van 7 jaar, zwangere vrouwen, mensen die ziek zijn of op reis zijn hoeven niet mee te doen.
Gezonde mensen die regeltjes overtreden of dagen overslaan mogen die later inhalen.
Als het opeens 37 graden is, is geen druppel drinken loodzwaar en denk je dat Ziyech dan bang is dat ie tot in de eeuwigheid wordt gestraft en verdoemd als hij een klein slokje water neemt?
Hakim Ziyech en zijn foto met de Big Mac was vorig kalenderjaar het jaar van het WK 2018 tijdens de Ramadan:
Zie pagina 26 en 27: http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... &start=625
Zie pagina 26 en 27: http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... &start=625
Mr. Ajax schreef:Hakim post lekker een foto'tje vanachter een dikke Big Mac menu nog geen twee weken voor het WK... Dubbeldom.
(1) Hoe ga je nou als profvoetballer aan de MacDonald's, en al helemaal net voor een WK.
(2) Waarom zou je dat op social media posten? Krijg je toch alleen maar gezeik van? Is sowieso niks om trots op te zijn.
Ajax Rules schreef:Die gasten zijn zo ongelofelijk dom...Mr. Ajax schreef:Leek op een spontane selfie met een van z'n matties...Gezond verstand schreef:is McDonalds geen sponsor van de FIFA? Zou het daarom geen 'product placement' sponsor foto kunnen zijn?
WP_Legend schreef:Ik neem aan dat ie honger had aangezien het Ramadan is.
Prima, maar oordeel dan ook niet.Ajax Rules schreef:Vreemd? Het lijkt me heel logisch dat veel mensen wel iets beters te doen hebben dan zich hierin te verdiepen.Boabdil schreef:Word zo moe van al die mensen die de ramadan niet begrijpen.
De een heeft het moeilijker met de Ramadan dan de ander.
Een aantal spelers dronk na de bekerfinale bier, is dat zo gezond voor een sportman?

Een aantal (oud) Ajax spelers zoals Andre Bergdolmo en Kasper Dolberg zeggen dat ze na een avondwedstrijd vol vuurwerk en adrenaline niet kunnen inslapen als ze na afloop niet 1 of 2 biertjes drinken.Yopii schreef:Een aantal spelers dronk na de bekerfinale bier, is dat zo gezond voor een sportman?
Yopii schreef:Prima, maar oordeel dan ook niet.Ajax Rules schreef:Vreemd? Het lijkt me heel logisch dat veel mensen wel iets beters te doen hebben dan zich hierin te verdiepen.Boabdil schreef:Word zo moe van al die mensen die de ramadan niet begrijpen.
De een heeft het moeilijker met de Ramadan dan de ander.
Ajax Rules verzoeken om (over) anderen niet te (ver)oordelen.

Neres niet 100% fit, aldus EtH op persco.
- Giacomo Puccini
Fuckkkkkkk. Die lijkt mij vrij essentieel.
IK GELOOF!!!!!!
Giacomo Puccini schreef:Wat heeft ie?
Erik ten Hag op de persconferentie voorafgaand aan #ajatot: 'David Neres heeft een klacht overgehouden aan de bekerfinale. Ik verwacht dat hij kan spelen, maar ik houd wel een slag om de arm.'
Ah joh, van secundair belang. Als Baffa de finale maar haalt, toch?!Lionel schreef:Fuckkkkkkk. Die lijkt mij vrij essentieel.

- Giacomo Puccini
Thanks. Ik zeg spuit erin en spelenwimpey schreef:Giacomo Puccini schreef:Wat heeft ie?Erik ten Hag op de persconferentie voorafgaand aan #ajatot: 'David Neres heeft een klacht overgehouden aan de bekerfinale. Ik verwacht dat hij kan spelen, maar ik houd wel een slag om de arm.'

Bij 3-0 wisselen.
Ajax!
?wimpey schreef:Ah joh, van secundair belang. Als Baffa de finale maar haalt, toch?!Lionel schreef:Fuckkkkkkk. Die lijkt mij vrij essentieel.
IK GELOOF!!!!!!
Lionel schreef:?wimpey schreef:Ah joh, van secundair belang. Als Baffa de finale maar haalt, toch?!Lionel schreef:Fuckkkkkkk. Die lijkt mij vrij essentieel.
Je snapt hem gewoon echt niet he.

Bandwagon
Klaar komen op zaalvoetballers.
Lyrisch van enthousiasme over vrij matige Spaanse spelers en trainers
- InnerHarbour
Ik kan mij de goede oude tijd nog herinneren dat je ergens op pagina 37 van de krant een klein stukje las dat de ramadan in de islamitische landen begon.brigade zuid schreef:Van mij mogen ze ramadan houden als het maar niet ten koste van Ajax gaat, als ze door de ramadan een mindere prestatie leveren vind ik het niet kunnen.
Those where the days

YNWA
- Monkey Tonk
De finale van de CL staat op het spel en de wacht is zo te lezen erg lang...
AJAX!!!!!!!!!!!!!!!
AJAX!!!!!!!!!!!!!!!
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.
Heujjheujheuheujjjjjj
I think I lost my fucking headache
Neres heeft gewoon mee getraind en is waarschijnlijk gewoon inzetbaar lichte blessure

- Giacomo Puccini
Tottenham mist behalve Kane ook Sanchez door een dijbeenblessure, Vertonghen zit wel weer bij de selectie (trainde met een masker op). Positief nieuws wat mij betreft, tegen het centrum Toby-Jan liggen kansen.
Ajax!
- InnerHarbour
- Giacomo Puccini
Eens, we treffen de Spurs op een goed moment, en hebben dit seizoen over de fitheid van de Ajax selectie niks te klagen m.u.v. Bandé.
Ajax!
Die Belgen zijn perfect op elkaar ingespeeld. Wereldkampioen op goal. Backs van nummer 4 van het WK. Sissoko, Wanyama, Alli, Eriksen, Moura, Son. Llorente achter de hand, Lamela misschien ook. Sterke ploeg. Zal lastig worden voor Ajax. De druk is immens. En met Son hebben ze diepgang. Eriksen kan bij hem een bal kwijt.
Ik ben vooral weer heel benieuwd. Ajax heeft me vaak positief verrast dit seizoen. Morgen hopelijk weer.
Ik ben vooral weer heel benieuwd. Ajax heeft me vaak positief verrast dit seizoen. Morgen hopelijk weer.
De spanning begint inmiddels aardig op te lopen. Aan de ene kant heb ik vertrouwen in Ajax. We doen het immers al het hele seizoen goed in de CL. Maar het blijft toch knagen dat we dat tweede doelpunt niet hebben kunnen maken. Wat als Spurs er een fysieke strijd van maakt en Ajax het daarmee moeilijk krijgt? Het kan dan nog zomaar een hele lange avond worden.
Maar met de steun van een kolkende Arena moeten we het over de streep kunnen trekken. We zijn zo dichtbij die finale!

Maar met de steun van een kolkende Arena moeten we het over de streep kunnen trekken. We zijn zo dichtbij die finale!

Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
Op het Sportjournaal zeiden ze net ook dat hij een twijfelgeval is. Zou niets minder dan een ramp zijn.wimpey schreef:Neres niet 100% fit, aldus EtH op persco.
Inderdaad. Dan maar een Noa Lang vanaf links. Niet teveel schuiven alstublieft.
Sanchez er ook niet bij. Jantje met een masker op.
Sanchez er ook niet bij. Jantje met een masker op.
IK GELOOF!!!!!!
Tottenham heeft 9 van de 10 laatste uitwedstrijden verloren, Ajax in 24 thuiswedstrijden 1x.
I think I lost my fucking headache