Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Daarom. En later kwam je met een andere link met een filmpje.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Vandaag de laatste speelronde in het Championship maar wat hebben jullie het weggegeven El. Nu moet je het nog via die loterij gaan proberen. Succes.
YNWA
- InnerHarbour
Irritant dat Arsenal niet wint. Morele boost voor Spurs.
Of ze hebben twee paarden om op te wedden. Maar snap wat je bedoelt.
Pep doet het toch niet zo slecht he in die farmers League.
Pep doet het toch niet zo slecht he in die farmers League.
IK GELOOF!!!!!!
Nee, slecht bewaart ie voor de CL.Lionel schreef: Pep doet het toch niet zo slecht he in die farmers League.
Omdat IH het altijd zo leuk vindt als we gaan 'cross-posten' en omdat het de BBC is die het itempje gemaakt heeft maar even in dit topic -->
--> De Jong, De Ligt & Ziyech: How Ajax built a team that could win the Champions League | BBC Sport
--> De Jong, De Ligt & Ziyech: How Ajax built a team that could win the Champions League | BBC Sport
- InnerHarbour
Ja Wim zoals je ziet gaan de tegenstanders in de sterkste, mooiste en beste competitie ter wereld niet met hun beentjes wijd liggen als de top 6 langskomt, dat is in Spanje wel anders.wimpey schreef:Irritant dat Arsenal niet wint. Morele boost voor Spurs.
YNWA
Deels mee eens. Spanje heeft maar een top 3 trouwens i.p.v. een top 6. Dat Arsenal en United geen goede teams hebben is trouwens het andere deel van het perspectief.InnerHarbour schreef:Ja Wim zoals je ziet gaan de tegenstanders in de sterkste, mooiste en beste competitie ter wereld niet met hun beentjes wijd liggen als de top 6 langskomt, dat is in Spanje wel anders.wimpey schreef:Irritant dat Arsenal niet wint. Morele boost voor Spurs.
- InnerHarbour
Ja het lag niet alleen aan Mourinho, ik ben gister na het golfen nog even hier de pub ingedoken en zag United voorbijkomen. Die betalen 600.000 pond per week aan Progba en Sanchez alleen al.
En beide bakken er echt niets van de laatste moest er weer eens met een blessure vanaf.
Arsenal zal hoogstwaarschijnlijk de finale wel halen, zag ook nog een helft van hun maar die Ozil is geen schim meer van de voetballer die hij ooit bij Madrid was. Beetje anoniem balletjes breed leggen als hij Jantje Peters himzelf was. Verschrikkelijk.

Arsenal zal hoogstwaarschijnlijk de finale wel halen, zag ook nog een helft van hun maar die Ozil is geen schim meer van de voetballer die hij ooit bij Madrid was. Beetje anoniem balletjes breed leggen als hij Jantje Peters himzelf was. Verschrikkelijk.
YNWA
Ze zijn gewoon niet zo goed. Dat is wat anders.InnerHarbour schreef:Ja Wim zoals je ziet gaan de tegenstanders in de sterkste, mooiste en beste competitie ter wereld niet met hun beentjes wijd liggen als de top 6 langskomt, dat is in Spanje wel anders.wimpey schreef:Irritant dat Arsenal niet wint. Morele boost voor Spurs.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Leicester speelt tegen 12 man, uit het live blog van VI
.
.
Daar komt ook Vincent Kompany erg goed weg met een gele kaart. De verdediger van Manchester City is veel te laat en haalt James Maddison neer
maar laten we vooral blijven doen alsof er geen bias tegen Liverpool is hoor.David Silva flirt met zijn tweede gele en dus rode kaart. James Maddison is dit keer het slachtoffer, maar scheidsrechter Mike Dean spaart de Spanjaard.
20.22 uur
David Silva komt goed weg met een gele kaart voor zijn charge op Youri Tielemans.
YNWA
En City had twee keer een pingel kunnen krijgen. Ook te lezen in de Live blog, not top of the league
IK GELOOF!!!!!!
Mwoah. Dat valt allemaal we reuze mee. Heb de 2e helft gezien maar buiten het idiote gebrul van Guardiola was er niets vreemds. En geloof me, het interesseert me werkelijk geen zier wie er kampioen wordt in Engeland. Al is de gunfactor voor Liverpool het meest aanwezig.
- InnerHarbour
Beide hadden er in de eerste helft afgemoeten Columbus en de gunfactor is in de UK nul voor Liverpool.
YNWA
Haha, je maakt het wel leuk, IH. Eierdopje en zo. 

Ik bedoelde ook mijn persoonlijke gunfactorInnerHarbour schreef:Beide hadden er in de eerste helft afgemoeten Columbus en de gunfactor is in de UK nul voor Liverpool.

1e helft kan ik helaas niet over oordelen, niet gezien. De 2e helft geen gekke beslissingen gezien.
- InnerHarbour
Vandaar dat ik VI quote al is er altijd wel een ongeinformeerde die dan populair “calimero” roept. 

YNWA
Qoute dan ook dat City twee pingels had kunnen krijgen.InnerHarbour schreef:Vandaar dat ik VI quote al is er altijd wel een ongeinformeerde die dan populair “calimero” roept.
IK GELOOF!!!!!!
City was veel en veel sterker dan Leicester, dus zo vreemd lijkt me de uitslag niet.
Inderdaad. Al had de ex spits van City nog een mega kans op de gelijkmaker.Yopii schreef:City was veel en veel sterker dan Leicester, dus zo vreemd lijkt me de uitslag niet.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Wanneer was de laatste keer dat Liverpool de EPL won ook alweer?Lionel schreef:Toen waren jullie ook al jaren geen kampioen toch
Dit is wel een aardige website:
https://lastwonatrophy.co.uk/liverpool/
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Ajax sinds 2014 ook al niet...Lionel schreef:Toen waren jullie ook al jaren geen kampioen toch