Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Toch nog 2-3, die zag ik ff niet meer aankomen.
-
- AT Toto winner 15/16
IH gaat jou zometeen aanpakken als hij weer online komt. 

Je hebt het hopelijk niet gezien, andere redelijk misplaatst.Lionel schreef:Salah geblesseerd? Karma!
Zag er erg naar uit, mn zn reactie doet vrezen voor iets ernstig
Na zijn actie tegen Porto 0 respect voor die dwaas.Iniesta schreef:Je hebt het hopelijk niet gezien, andere redelijk misplaatst.Lionel schreef:Salah geblesseerd? Karma!
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Na de wedstrijd maar snel naar mijn hotel gegaan, leek mij niet echt verstandig om met 50.000 saggerijnige Newcastle supporters de pubs in te gaan
en morgenmiddag heb ik ook weer een T-time. Het op mijn handen blijven zitten viel eigenlijk best wel mee, hooguit bij de 2-3 was het wat lastiger.
Newcastle met hulp van die schandalig slechte scheidsrechter, heeft Salah eigenlijk de hele tijd uit de wedstrijd proberen te schoppen maar daar hadden ze uiteindelijk de keeper voor nodig. Het zou mij verbazen als diens seizoen ook niet voorbij is. Wel leuk dat dat dubbeldekker parkeer voetbal uiteindelijk niet beloond is.
Voorlopig weer twee dagen top of the League. Maandagavond City-Leicester. Zouden wij dan eindelijk eens een keer wat aan Brenda Rodgers gaan hebben……….
BTW, prettig dat Raymon weer normaal is gaan doen, jammer dat een ander nu graag de broer van de Gier wil zijn.

Newcastle met hulp van die schandalig slechte scheidsrechter, heeft Salah eigenlijk de hele tijd uit de wedstrijd proberen te schoppen maar daar hadden ze uiteindelijk de keeper voor nodig. Het zou mij verbazen als diens seizoen ook niet voorbij is. Wel leuk dat dat dubbeldekker parkeer voetbal uiteindelijk niet beloond is.
Voorlopig weer twee dagen top of the League. Maandagavond City-Leicester. Zouden wij dan eindelijk eens een keer wat aan Brenda Rodgers gaan hebben……….
BTW, prettig dat Raymon weer normaal is gaan doen, jammer dat een ander nu graag de broer van de Gier wil zijn.
YNWA
Iemand die een maand terug iemand invalide wilde schoppen gun ik wel een blessure, maar inderdaad geen hoofdblessure.Iniesta schreef:Je hebt het hopelijk niet gezien, andere redelijk misplaatst.Lionel schreef:Salah geblesseerd? Karma!
IK GELOOF!!!!!!
Lionel schreef:Iemand die een maand terug iemand invalide wilde schoppen gun ik wel een blessure, maar inderdaad geen hoofdblessure.Lionel schreef:Salah geblesseerd? Karma!
Maar een afgescheurde kruisband ofzo, dat wel? Lekker.

- Gezond verstand
En ja, daar is de standaard "k*t scheids" opmerking van IH weer.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Voorafgaand aan de 2-3 was er ook helemaal niets aan de hand daar met Ritchie en Fabinho. Stervende zwaantje. Jammer dat dat soort gedrag beloond wordt.
Overigens was Van Dijk gisteren ook niet bepaald in goede doen (en tegen Barca ook niet). Bij allebei de tegentreffers gisteren ging ie echt als een watje het duel in.
Overigens was Van Dijk gisteren ook niet bepaald in goede doen (en tegen Barca ook niet). Bij allebei de tegentreffers gisteren ging ie echt als een watje het duel in.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- InnerHarbour
Nog even over die overtreding van Salah tegen Porto waar die nieuwe broer van de Gier vooral te onpas maar op terugkomt alsof het daarmee gerechtvaardigd is om Salah met een zware hoofdwond van het veld te schoppen. Mo Salah is niet dat linksbackje van Ajax die uit zijn onkunde de ene na de andere onnodige kaart pakt. Salah is een geweldige aanvaller die nu voor het tweede seizoen topscoorder gaat worden van de mooiste, beste en zwaarste competitie ter wereld. Dat is geen schopper die staat voor andere dingen in het veld, die was gewoon te laat en raakte die verdediger vol op zijn enkel, gele kaart en een overtreding tegen had hij moeten krijgen.
Als je dat niet doorhebt zit je of hier met een agenda of je weet niet of er lucht of zand in een bal zit, bij de gier II vermoed ik het laatste.
Als je dat niet doorhebt zit je of hier met een agenda of je weet niet of er lucht of zand in een bal zit, bij de gier II vermoed ik het laatste.
YNWA
Haha meen je dit nou? Hij was gewoon te laat?InnerHarbour schreef:Nog even over die overtreding van Salah tegen Porto waar die nieuwe broer van de Gier vooral te onpas maar op terugkomt alsof het daarmee gerechtvaardigd is om Salah met een zware hoofdwond van het veld te schoppen. Mo Salah is niet dat linksbackje van Ajax die uit zijn onkunde de ene na de andere onnodige kaart pakt. Salah is een geweldige aanvaller die nu voor het tweede seizoen topscoorder gaat worden van de mooiste, beste en zwaarste competitie ter wereld. Dat is geen schopper die staat voor andere dingen in het veld, die was gewoon te laat en raakte die verdediger vol op zijn enkel, gele kaart en een overtreding tegen had hij moeten krijgen.
Rakitic maakt een tackle op de bal, raakt Keita niet eens vol. Die kon in eerste instantie ook gewoon door. Die moet volgens jou de doodstraf maar Salah is gewoon te laat en moet geel omdat hij topscorer is? Dus Messi mag voortaan een pistool mee op het veld?
Ik geloof ergens ook wel dat Salah een tegenstander niet wilt blesseren maar hij doet het gewoon wel. Hij verdiende een rode kaart en een wedstrijd of 6 schorsing. Vind ik het erg dat hij toch speelt tegen Barca? Zeker niet. Maar het zou je sieren als je je Liverpool bril ff af zet.
IK GELOOF!!!!!!
Dus je bent het er mee eens dat het geen bewuste overtreding was, maar gunt hem nu wel een gescheurde kruisband??
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hij gaat er uiteindelijk toch gewoon in met gestrekt been? Hij wordt niet wakker met het idee om iemand het ziekenhuis in te schoppen, neemt niet weg dat hij dat wel doet met zijn overtreding. Gestrekt, bal was niet eens in de buurt. Ik vind het dan karma dat iemand, even los van zijn hoofdwond want dat is niet chill, erna geblesseerd raakt. Geldt voor iedere idioot die er zo in komt.Iniesta schreef:Dus je bent het er mee eens dat het geen bewuste overtreding was, maar gunt hem nu wel een gescheurde kruisband??
Net zoals ik het karma zou vinden wanneer Virgil van Dijk Suarez een gebroken neus kopt.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Mohamed Salah to be assessed after Newcastle injury
Liverpool must wait to discover the extent of the injury Mohamed Salah sustained during Saturday's 3-2 win over Newcastle United.
Salah was stretchered off midway through the second half of the Premier League game at St. James' Park following a collision with Martin Dubravka.
Speaking post-match, Jürgen Klopp said: "What I heard, he got the hip of the goalie on his head.
"He was then on the ground and the doc had to make a decision 'on the pitch or off the pitch', and the decision was off the pitch. We accept that of course.
"When he came in he was sitting in the dressing room watching the game on television. So he was then fine, but of course we have to wait. He got a proper knock, obviously, in that situation."
Mmmmmm één knock? Daarvoor zeker al vijf, waarbij vanachter ook geprobeerd werd zijn achillespees af te scheuren, scheids- en grensrechter keken de andere kant op.

Thuis moet je ook van Wolves zonder hem kunnen winnen.
YNWA
Hoe vaak kun je nou in een seizoen zeiken over de scheids?InnerHarbour schreef:Na de wedstrijd maar snel naar mijn hotel gegaan, leek mij niet echt verstandig om met 50.000 saggerijnige Newcastle supporters de pubs in te gaanen morgenmiddag heb ik ook weer een T-time. Het op mijn handen blijven zitten viel eigenlijk best wel mee, hooguit bij de 2-3 was het wat lastiger.

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- InnerHarbour
Nog tweemaal. 
Er is nu eenmaal een unconscious bias tegen de club en stad Liverpool en ik vestig daar van tijd tot tijd de aandacht op.

Er is nu eenmaal een unconscious bias tegen de club en stad Liverpool en ik vestig daar van tijd tot tijd de aandacht op.
YNWA
Wat een duikelaars dat Barcelo... oh wacht
- InnerHarbour
Die gek heeft niets te klagen, die had er in de eerste helft al vanaf gemoeten na al die aanslagen op Salah. Newcastle heeft gekregen wat het verdiende, niets.
Overigens duidelijk wie de baas in het veld bij Liverpool is, Henderson mag de band hebben maar van Dijk maakt de dienst uit, die vrije trap moest genomen worden door Xherdan Shaqiri.
Overigens duidelijk wie de baas in het veld bij Liverpool is, Henderson mag de band hebben maar van Dijk maakt de dienst uit, die vrije trap moest genomen worden door Xherdan Shaqiri.
YNWA
IH, je klinkt soms net als ik doe. Je praat een schwalbe goed omdat een tegenstander van alles doet wat niet mag. Maar leuk dat je het zelf niet door hebtInnerHarbour schreef:Die gek heeft niets te klagen, die had er in de eerste helft al vanaf gemoeten na al die aanslagen op Salah. Newcastle heeft gekregen wat het verdiende, niets.

IK GELOOF!!!!!!
- Gezond verstand
Speelt Salah in Spanje? Ik dacht dat hij bij die chokers uit Liverpool speelde.InnerHarbour schreef:Nog even over die overtreding van Salah tegen Porto waar die nieuwe broer van de Gier vooral te onpas maar op terugkomt alsof het daarmee gerechtvaardigd is om Salah met een zware hoofdwond van het veld te schoppen. Mo Salah is niet dat linksbackje van Ajax die uit zijn onkunde de ene na de andere onnodige kaart pakt. Salah is een geweldige aanvaller die nu voor het tweede seizoen topscoorder gaat worden van de mooiste, beste en zwaarste competitie ter wereld. Dat is geen schopper die staat voor andere dingen in het veld, die was gewoon te laat en raakte die verdediger vol op zijn enkel, gele kaart en een overtreding tegen had hij moeten krijgen.
Fans van andere clubs
- Gezond verstand
InnerHarbour schreef:
Mmmmmm één knock? Daarvoor zeker al vijf, waarbij vanachter ook geprobeerd werd zijn achillespees af te scheuren, scheids- en grensrechter keken de andere kant op.Misschien valt het mee en dan heb ik het vooral voor hem, of hij die laatste twee wedstrijden nog meedoet zal mij een zorg zijn, tegen die duikers/huilers vereniging die graag tegenstanders bewust blesseert ga je de achterstand toch niet meer goedmaken en mocht die 3-0 in gevaar komen zal de scheidsrechter op last van de UEFA wel een handje helpen.

Fans van andere clubs
- Gezond verstand
Van tijd tot tijd is drie maal daags bij jou. En je maakt je daarmee een echte Calimero. Net als die gasten in Rotterdam Zuid en Eihoven.InnerHarbour schreef:Nog tweemaal.
Fans van andere clubs
- InnerHarbour
Ach wat lief, pappa en mamma gier samen inhakken op Liverpool en IH. Nooit inhoudelijk alleen maar hakken, Ik hoop dat jullie een fijne dag hadden. 

YNWA
-
Liverpool morgen zonder Salah & Firmino, 'wonder' gaat dan sowieso niet gebeuren.