Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Tackle op Mertens: https://youtu.be/fiBFDdtUn2A
Salah moordaanslag: https://youtu.be/0DE78t79DQ8
En nu niet meer janken.
Salah moordaanslag: https://youtu.be/0DE78t79DQ8
En nu niet meer janken.
IK GELOOF!!!!!!
- Gezond verstand
Dit is precies wat de Calimeros in Eindhoven en Rotterdam over hun clubs zeggen. "Bias, Ajax wordt altijd gematst".InnerHarbour schreef:De bias tegen de club maar zeker ook de stad Liverpool is algemeen bekend, je zou verwachten van iemand die in de UK woont dat die beter geïnformeerd is en verder komt dan "janken en door een heel seizoen....". Het zal wel komen omdat meneer de moderator de taak van de Gier heeft overgenomen op de momenten dat die er niet is. Soit.wimpey schreef:Cirkelredenatie.raymon schreef: Alsof Liverpool nog nooit bevoordeeld is, kom op zeg
Anyway, wanneer Liverpool de titel niet pakt, dan ligt het aan Liverpool. Ze hadden een enorme voorsprong.
Scheidsrechters worden beïnvloed, zover ze nog niet uit Manchester komen, door de kranten en de pundets. Liverpool is vaak niet populair daar en zo oefenen ook die indirect invloed uit op beslissingen die genomen worden. Als Salah bij voorbeeld een keer een easy penalty krijgt wordt dat uitgebreid bespreken, dagenlang herhaald, op Sky en in de kranten. Als Kane en Ali voor de zoveelste keer diven wordt daar niet of nauwelijks bij stilgestaan. Over Sturling die een actie tegen racisme begonnen is durft men helemaal niets meer te zeggen bang als men is om in de niet pc-hoek te worden gezet die duikt wat hij wil zonder kritiek te krijgen.
Worden wij geen kampioen alleen daardoor, nee hoor Wij hebben het zelf ook verpest maar dat Liverpool anders beoordeeld wordt is en mede daardoor geen kampioen wordt voor mij een vaststaand feit.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
- InnerHarbour
Ah vannacht is de gier zelf langsgeweest om zijn broer af te lossen, beide komen niet verder dan jankers en calimero's. 

YNWA
- Gezond verstand
En jij komt niet verder dan janken en je eierdop aaien.InnerHarbour schreef:Ah vannacht is de gier zelf langsgeweest om zijn broer af te lossen, beide komen niet verder dan jankers en calimero's.
Fans van andere clubs
In de breedte zal de Engelse competitie vast de sterkste zijn. Maar de beste clubs van Europa zitten zeker niet in Engeland. Dat fabeltje kan ook weer de ijskast in.
IK GELOOF!!!!!!
Goals against the Prems top 6, this season:
Messi - 6
Firmino - 5
Kane - 4
Mane - 3
Messi - 6
Firmino - 5
Kane - 4
Mane - 3
IK GELOOF!!!!!!
Messi is een nachtmerrie voor het type verdediger dat het in Engeland goed doet. Alleen Mourinho had daar iets op gevonden: met zijn allen verdedigen.
Fysieke kracht en 'laufpensum' zijn voorname criteria voor de PL, dat zal niet snel veranderen. Daar zal eerder een nieuwe Harry Kane doorbreken dan een nieuwe Messi.
Fysieke kracht en 'laufpensum' zijn voorname criteria voor de PL, dat zal niet snel veranderen. Daar zal eerder een nieuwe Harry Kane doorbreken dan een nieuwe Messi.
Al schijnen de cijfers niet te kloppen.Lionel schreef:Goals against the Prems top 6, this season:
Messi - 6
Firmino - 5
Kane - 4
Mane - 3
IK GELOOF!!!!!!
Messi is een nachtmerrie voor iedere verdediger. Behalve wanneer hij voor Argentinie speelt.Yopii schreef:Messi is een nachtmerrie voor het type verdediger dat het in Engeland goed doet.
In Baffa new style (ordinair countervoetbal met 9 man achter de bal) lijkt hij nog beter te renderen. Spaart z'n krachten voor de snelle uitbraak.
Dit Baffa vloekt trouwens wel met alles waar Baffa (JC) ooit voor stond, met dat grote defensieve blok. Hopelijk haalt Ajax de finale en hopelijk speelt Ajax dat blok voetballend overhoop. Je moet de 30ers Vidal, Busquets, Rakitic, Alba en Piqué achter de bal aan laten rennen, dat trekken ze niet.
Probleem is dat Messi ook een deel van het probleem is. Kijk maar naar Ronaldo nu bij Juve en de afgelopen jaren bij Real.
Real speelde ook belabberd voetbal. In de competitie bakten ze er niks van. Ronaldo deed alleen wat in de CL.
Zoals Messi gisteren rende, sleurde en verdedigde doet hij in de competitie niet.
Juve was ook sterker zonder Ronaldo. Dybala zit op de bank ten koste van Dybala. Ze zijn helemaal niks opgeschoten. Behalve op Instagram.
Real speelde ook belabberd voetbal. In de competitie bakten ze er niks van. Ronaldo deed alleen wat in de CL.
Zoals Messi gisteren rende, sleurde en verdedigde doet hij in de competitie niet.
Juve was ook sterker zonder Ronaldo. Dybala zit op de bank ten koste van Dybala. Ze zijn helemaal niks opgeschoten. Behalve op Instagram.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Kan het geleuter over die superkwal en zijn kwallenclub naar het juiste topic?
YNWA
Song Rood en drie man geel is een schop partij ofzo? Bournemouth is toch ook gewoon een soort Willem 2 in Engeland. 0-0
Wens Pochettino gaat eindelijk in vervulling: Spurs gaat fors investeren
https://www.vi.nl/nieuws/wens-pochettin ... investeren
Ja, want stel je voor dat ze Ajax niet kunnen bijbenen met hun huidige salarishuis en uitgaven.

https://www.vi.nl/nieuws/wens-pochettin ... investeren

Ja, want stel je voor dat ze Ajax niet kunnen bijbenen met hun huidige salarishuis en uitgaven.

Dier eraf, Wanyama erin. Toby eraf, Foyth erin. Dier heeft echt mazzel gehad dat ie de rust haalde zonder rood.Toppie schreef:Song Rood en drie man geel is een schop partij ofzo? Bournemouth is toch ook gewoon een soort Willem 2 in Engeland. 0-0
Foyth ook rood.
Na 2 minuten.
Zwaar overdreven i.m.o.

Na 2 minuten.
Zwaar overdreven i.m.o.
Die doen ook alles voor extra rust!
Haha heerlijke vent ben je.wimpey schreef:Foyth ook rood.![]()
Na 2 minuten.
Zwaar overdreven i.m.o.
IK GELOOF!!!!!!
Lionel schreef:Haha heerlijke vent ben je.wimpey schreef:Foyth ook rood.![]()
Na 2 minuten.
Zwaar overdreven i.m.o.

Dit vind je zwaar overdreven. Woensdag of donderdag had je een andere bril op zeker.
IK GELOOF!!!!!!
Je weet toch nog wel dat jouw Baffa op woensdag speelde? Niet meer in een leeg zwembad duiken, hoor. Of alleen met helm op.Lionel schreef:Dit vind je zwaar overdreven. Woensdag of donderdag had je een andere bril op zeker.

Foyth maakt een klassieke overtreding: bal iets te ver voor zich uit en hij springt het duel in. En raakt de tegenstander.
Spurs blijft easy overeind. Nu Sissoko eraf voor Davies.
Woensdag kwam je met je foto's, wijsneus.
Maar dit is een klassieke overtreding dus minder erg. De groeten!
IK GELOOF!!!!!!
Nee, donderdag kwam ik met een filmpje dat aantoont dat jouw Messi een muilpeer gaf aan Fabinho.Lionel schreef:Woensdag kwam je met je foto's, wijsneus.
Er is echt iets mis met je korte termijn geheugen, Rishi. Ik maak me zorgen, want ik mag je wel.
Sorry, IH.InnerHarbour schreef:Kan het geleuter over die superkwal en zijn kwallenclub naar het juiste topic?
De commentator op Ziggo moest helaas perse een paar keer weer die naam noemen en in zijn wedstrijdcommentaar ook de naam van Liverpool "Ake doet het. Die dompelt Tottenham in rouw. Nathan Ake. Heeft ie weleens vaker gedaan tegen Liverpool. Scoren in de slotseconde".
De link van Daily bevatte toch foto's?wimpey schreef:Nee, donderdag kwam ik met een filmpje dat aantoont dat jouw Messi een muilpeer gaf aan Fabinho.Lionel schreef:Woensdag kwam je met je foto's, wijsneus.
Er is echt iets mis met je korte termijn geheugen, Rishi. Ik maak me zorgen, want ik mag je wel.
IK GELOOF!!!!!!
Je hebt het filmpje in die link blijkbaar gemist.Lionel schreef: De link van Daily bevatte toch foto's?