Ik hoor de hypocrieten als Wimpey en IH en de Liverpool fans op internet alleen niet over de doodschop van Salah tegen Porto

Moderator: mods
Geen speler die protesteert. Geen VAR die corrigeert. Het is 1 groot complot.Lionel schreef:Kijk eens even naar een ander camerabeeld. Hoe moet hij in hemelsnaam in zo een kort moment iemand een stoot gegeven hebben? Hij beschermt zichzelf gewoon hoor. Wie dat niet wilt zien, prima.
Ik hoor de hypocrieten als Wimpey en IH en de Liverpool fans op internet alleen niet over de doodschop van Salah tegen Porto
raymon schreef:Geen speler die protesteert. Geen VAR die corrigeert. Het is 1 groot complot.
Lionel schreef:Kijk eens even naar een ander camerabeeld. Hoe moet hij in hemelsnaam in zo een kort moment iemand een stoot gegeven hebben? Hij beschermt zichzelf gewoon hoor. Wie dat niet wilt zien, prima.
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik ben echt geen blinder Barca hater, maar ben het volledig oneens met je pleidooi. Als je een botsing niet kan voorkomen, dan blok je écht niet door je arm omhoog te doen en je hand in de richting van je tegenstander te zwaaien, al helemaal niet als je zo klein als Messi bent