Tottenham Hotspur - Ajax 30-04-2019

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Mr. Ajax

Re: Tottenham Hotspur - Ajax 30-04-2019

Bericht door Mr. Ajax » ma apr 29, 2019 8:18 pm

Mooi antwoord van Ten Hag trouwens, op het gejank van Pochettino. :biggthumpup.gif: :ajaxsmiley.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

zeux

Bericht door zeux » ma apr 29, 2019 8:18 pm

Lionel schreef:
Jöhnk schreef:Dit was de route van Wouters legendarische PSV in 2004-2005:

https://nl.wikipedia.org/wiki/PSV_in_he ... ons_League

En dan wordt er geklaagd over een vermeend gebrek aan tegenstand voor Ajax in dit seizoen. :confused.gif: :confused.gif:
Hahaha inderdaad. Maar volgens IH hebben wij nu ook weer geluk gehad met onze lotingen. Terwijl Liverpool niet eens in de CL had moeten zitten en PSV in hun poule gewoon 5x verkracht is.
Misschien moeten jullie niet op iedere lap rood vlees reageren die provocerend op het forum wordt gedumpt?

Gewoon lekker bij Ajax blijven en niet in de verdediging schieten. En zeker niet bij mensen die toch niet geïnteresseerd zijn in het antwoord (of het argument).

En genieten natuurlijk van halve finale CL. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » ma apr 29, 2019 8:47 pm

kruifie schreef:Hoe staat het met de error index? En kan ik aandelen krijgen?
Error Index - onder voorbehoud, deze keer, vanwege een andere index: TOT 3 - AJAX 0 (voordeel Ajax).
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.

Toppie

Bericht door Toppie » ma apr 29, 2019 8:53 pm

Nog 1 nachtje :blackcat.gif: :blush.gif: :ajaxscarf.gif:

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » di apr 30, 2019 5:41 am

:onfire.gif: :onfire.gif: :onfire.gif: MatchDay!!! :onfire.gif: :onfire.gif: :onfire.gif:

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » di apr 30, 2019 6:49 am

InnerHarbour schreef:
Peter schreef:Haha hou eens op joh. Zware poule en twee loodzware tegenstanders in de achtste en halve finale.

Wij missen Carel Eiting. :hypocrite.gif:
Zware poule? Die van PSV was veel zwaarder. Eerst spelen jullie daarna tegen het slechtste RM van de afgelopen 20 jaar en daarna tegen Juve die hun leider achterin en Costa in de tweede wedstrijd missen.

Spurs mist Kane, Son en mogelijk Vertonghen. Zelf beschikken jullie elke wedstrijd over je belangrijke as, geen schorsingen geen blessures.

Het zit jullie niet tegen, niks mis mee om dat ook te constateren, blinde fanboys lopen hier al genoeg rond.
Zwaardere poule, hou toch op joh. Ook in die poule had Ajax doorgegaan. Een toen zwakke Spurs, een zwalkend Inter. Alleen Barca is een topclub, maar goed, daar staat Bayern tegenover.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di apr 30, 2019 7:49 am

Thijs (of iemand anders!) - enig idee hoeveel kaarten er nog over zijn voor SVA-leden zometeen (thuiswedstrijd)??

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » di apr 30, 2019 8:00 am

Mr. Ajax schreef:Thijs (of iemand anders!) - enig idee hoeveel kaarten er nog over zijn voor SVA-leden zometeen (thuiswedstrijd)??
0

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di apr 30, 2019 8:17 am

De gier en zijn plaatsvervanger praten net zo dom, Bayern van hetzelfde niveau als Barcelona. :biggrin.gif:

Good luck weldenkende Ajacieden vanavond! :biggthumpup.gif:
YNWA

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di apr 30, 2019 8:22 am

El Clavo schreef:
Mr. Ajax schreef:Thijs (of iemand anders!) - enig idee hoeveel kaarten er nog over zijn voor SVA-leden zometeen (thuiswedstrijd)??
0
Bron?

Toppie

Bericht door Toppie » di apr 30, 2019 8:29 am

UEFA Champions League: Vanaf dinsdag 30 april om 10.00 kunnen seizoenkaarthouders en leden van de supportersvereniging kopen. Klik hier voor meer info.

https://sport.eventim.nl/ols/ajax/nl/th ... 1518189700

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di apr 30, 2019 8:30 am

Toppie schreef:UEFA Champions League: Vanaf dinsdag 30 april om 10.00 kunnen seizoenkaarthouders en leden van de supportersvereniging kopen. Klik hier voor meer info.

https://sport.eventim.nl/ols/ajax/nl/th ... 1518189700
Ja, volgens alle kanalen zijn er nog kaarten beschikbaar en start de verkoop voor SVA-leden om 10.00. Vandaar dat ik El Clavo om zijn bron vraag.

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » di apr 30, 2019 8:40 am

Iehaa, natuurlijk heeft Real geen topjaar als Ajax ze uitschakelt. Vooraf gaf je Ajax geen enkele kans, en achteraf had je niks te zeggen... Totdat je weer kon gaan vertellen dat Ajax geen enkele kans had tegen Juve. Juve miste een verdediger So? Ajax heeft ook de Ligt and FdJ gemist in dit CL seizoen. Ajax heeft mazzel met ontbrekende spelers bij de Spurs? De Spurs hebben 200 miljoen tv gelden, en Ajax 10 miljoen. Ajax zou ieder jaar drie spelers van het kaliber FdJ moeten verkopen om dat gat te dichten. Die drie extra topspelers 'ontbreken' dus steevast tegenover die rijke clubs die hun team alleen maar bij elkaar kopen. Wat Ajax doet is uniek. Letterlijk uniek.
Laatst gewijzigd door Monkey Tonk op di apr 30, 2019 8:43 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » di apr 30, 2019 8:42 am

Monkey Tonk schreef:Iehaa, natuurlijk heeft Real geen topjaar als Ajax ze uitschakelt. Vooraf gaf je Ajax geen enkele kans, en achteraf had je niks te zeggen... Totdat je weer kon gaan vertellen dat Ajax geen enkele kans had tegen Juve. Juve miste een verdediger So? Ajax heeft ook de Ligt and FdJ gemist in dit CL seizoen. Ajax heeft mazzel met ontbrekende spelers bij de Spurs? De Spurs hebben 200 miljoen tv gelden, en Ajax 10 miljoen. Ajax zou ieder jaar drie spelers van het kaliber FdJ moeten verkopen om dat gat te dichten. Die drie extra topspelers 'ontbreken' dus steevast tegenover die rijke clubs die hun team alleen maar bij elkaar kopen.
:biggthumpup.gif:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » di apr 30, 2019 8:56 am

Mr. Ajax schreef:
El Clavo schreef:
0
Bron?
Het is stijf uitverkocht over een paar minuten.

Toppie

Bericht door Toppie » di apr 30, 2019 9:07 am

Ik zie liever Veltman vanavond als rechtsback betere verdediger dan Mas

Lionel

Bericht door Lionel » di apr 30, 2019 9:11 am

Uitverkocht teringzooi
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di apr 30, 2019 9:16 am

Monkey Tonk schreef:Iehaa, natuurlijk heeft Real geen topjaar als Ajax ze uitschakelt. Vooraf gaf je Ajax geen enkele kans, en achteraf had je niks te zeggen... Totdat je weer kon gaan vertellen dat Ajax geen enkele kans had tegen Juve. Juve miste een verdediger So? Ajax heeft ook de Ligt and FdJ gemist in dit CL seizoen. Ajax heeft mazzel met ontbrekende spelers bij de Spurs? De Spurs hebben 200 miljoen tv gelden, en Ajax 10 miljoen. Ajax zou ieder jaar drie spelers van het kaliber FdJ moeten verkopen om dat gat te dichten. Die drie extra topspelers 'ontbreken' dus steevast tegenover die rijke clubs die hun team alleen maar bij elkaar kopen. Wat Ajax doet is uniek. Letterlijk uniek.
Het enige wat ik gezegd is dat het Ajax niet tegen heeft gezeten deze CL maar dat is voor sommige al teveel. Ik geef ook aan waarom ik dat vind. Jij als blinde homer is het daar niet mee eens. Soit.
YNWA

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » di apr 30, 2019 9:18 am

Wat een kutsite blijft dat toch. Kan niet eens een Club Card toevoegen aan mijn account. Weg kaart. Bellen kan ook niet meer tegenwoordig en op een chat moet je 2 uur wachten, kansloos.

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » di apr 30, 2019 9:21 am

InnerHarbour schreef:
Monkey Tonk schreef:Iehaa, natuurlijk heeft Real geen topjaar als Ajax ze uitschakelt. Vooraf gaf je Ajax geen enkele kans, en achteraf had je niks te zeggen... Totdat je weer kon gaan vertellen dat Ajax geen enkele kans had tegen Juve. Juve miste een verdediger So? Ajax heeft ook de Ligt and FdJ gemist in dit CL seizoen. Ajax heeft mazzel met ontbrekende spelers bij de Spurs? De Spurs hebben 200 miljoen tv gelden, en Ajax 10 miljoen. Ajax zou ieder jaar drie spelers van het kaliber FdJ moeten verkopen om dat gat te dichten. Die drie extra topspelers 'ontbreken' dus steevast tegenover die rijke clubs die hun team alleen maar bij elkaar kopen. Wat Ajax doet is uniek. Letterlijk uniek.
Het enige wat ik gezegd is dat het Ajax niet tegen heeft gezeten deze CL maar dat is voor sommige al teveel. Ik geef ook aan waarom ik dat vind. Jij als blinde homer is het daar niet mee eens. Soit.
Daar ben ik het wel mee eens trouwens, maar desalniettemin speelt Ajax een fantastisch CL campagne, beetje geluk heeft ieder team nodig.

Maar wat is het onwerkelijk eigenlijk, in 2019 halve finale CL spelen met reëel uitzicht op de finale, bij de bookmakers zijn we zelfs favoriet om de finale te halen!

wimpey

Bericht door wimpey » di apr 30, 2019 9:27 am

InnerHarbour schreef: Het enige wat ik gezegd is dat het Ajax niet tegen heeft gezeten deze CL maar dat is voor sommige al teveel. Ik geef ook aan waarom ik dat vind. Jij als blinde homer is het daar niet mee eens. Soit.
Ik vond het al heel wat dat Ajax zich plaatste voor de CL. Thuis tegen Kiev had Ajax een fase in de 1e helft (direct nadat zij de 1-1 maakten), waarbij ik dacht: zó, dat ziet er effe wat beter uit dan vorig seizoen! Vriend Tadic maakte toen al een enorm verschil.

Ajax trof niet het beste Bayern en Madrid van dit decennium, daar hoeven we niet omheen te draaien. Maar dat het beste Ajax van dit decennium zich meer dan kon matchen met die clubs, dat hadden weinigen verwacht. En dat Ajax in Turijn met 3e keus op linksback Juve na rust van de mat speelde, hadden nog minder mensen verwacht.

Jammer dat we City niet krijgen nu, want Pocchettino zal Ajax willen ontregelen. Die Ten Hag-wannabe had City gewoon blind laten aanvallen. Dat was voor Ajax ideaal geweest. Dus wat dat betreft zat het tegen. :hypocrite.gif:

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » di apr 30, 2019 9:37 am

Ik speel toch liever tegen Spurs dan tegen City met Sane, Aguero & Sterling...

Mano

Bericht door Mano » di apr 30, 2019 9:41 am

wimpey schreef:
Jammer dat we City niet krijgen nu, want Pocchettino zal Ajax willen ontregelen. Die Ten Hag-wannabe had City gewoon blind laten aanvallen. Dat was voor Ajax ideaal geweest. Dus wat dat betreft zat het tegen. :hypocrite.gif:
Nou..... City had ook een zware dobber geweest.

het gevaar deze wedstrijd schuilt in de naam Spurs. Die veel minder aansprekend is dan Juve, Bayern en Real.
Hierdoor lijken veel supporters te denken: die pakken we even.

Spurs speelt een naar spelletje en doet al jaren mee om de titel in de PL. Dan ben je gewoon goed!
Ik weet niet of dit spel Ajax wel ligt...

Deze wedstrijd moet je overleven en zorgen dat je een goed tot redelijk resultaat behaalt. Vervolgens weet je in de 2de wedstrijd wat jou te wachten staat en kan je (met thuisvoordeel) daar vol in duiken.

2de wedstrijd thuis spelen, hoe kan dat eigenlijk een voordeel zijn? :confused.gif:
1ste wedstrijd is altijd aftasten voor beide teams. Hierdoor is de score verloop meestal lager dan in de 2de.
Dat betekent dat als je eerst uit speelt, je minder uit-doelpunten maakt.
Daarna speel je thuis en weten beide teams waar ze staan en wat er gevraagd wordt, die uit-doelpunten die dan gescoord worden lijken zwaarder mee te tellen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di apr 30, 2019 9:42 am

InnerHarbour schreef: Het enige wat ik gezegd is dat het Ajax niet tegen heeft gezeten deze CL maar dat is voor sommige al teveel. Ik geef ook aan waarom ik dat vind. Jij als blinde homer is het daar niet mee eens. Soit.
Maar jij noemt het al geluk als Ajax een goede wedstrijd speelt.

Ik vind juist dat het Ajax niet mee heeft gezeten. In die thuiswedstrijd tegen Real, bijvoorbeeld, zat zowat alles tegen. De klasse van Real, werd dat toen genoemd. En dan speelden ze ook nog op 70 procent. Gelukkig zagen we in Madrid hoe het echt zat. Ajax was veel beter, in Amsterdam al, en Real had geluk dat blunder-Courtois werd gered door de VAR en dat Asensio mocht scoren nadat FdJ omver werd gebeukt zonder dat er een bal in de buurt was.

Toppie

Bericht door Toppie » di apr 30, 2019 9:45 am

Gaizka1985 schreef:Ik speel toch liever tegen Spurs dan tegen City met Sane, Aguero & Sterling...
Bij Tottenham voetballen ook geen koekenbakkers, die keeper is van het Franse nationale elftal Hugo Lloris, een hele goeie, kijk maar even naar wat PL wedstrijden tegen MC en West Ham.

Plaats reactie