Ik wil iedereen alvast veel voorpret toewensen en de geweldige AT-kanjers die morgen in het stadion zitten een geweldige tijd in Londen! Laat ons forum horen!

Moderator: mods
Mano schreef:Ik ben de 2de wedstrijd altijd meer gespannen.
Stel je loopt hier weg met een goed resultaat, ben je er nog niet en krijg je thuis nog een zware pot.
Gedurende die wedstrijd heb ik het zwaar![]()
Idd overschatting ligt op de loer![]()
He Cluifflirt
Ik hoop op minimaal 2 uitgoals en liefst een winst maar een 2-2 zou ook Okay zijn.
Zie in Engelse media foto's van een breeduit lachende Jan op de training van vandaag. Sissoko trainde ook mee.Gaizka1985 schreef:Vertonghen twijfelgeval voor morgen!
Zware poule? Die van PSV was veel zwaarder. Eerst spelen jullie daarna tegen het slechtste RM van de afgelopen 20 jaar en daarna tegen Juve die hun leider achterin en Costa in de tweede wedstrijd missen.Peter schreef:Haha hou eens op joh. Zware poule en twee loodzware tegenstanders in de achtste en halve finale.
Wij missen Carel Eiting.
Bovendien hebben we grote kans dat TH op 30 procent gaat spelen.InnerHarbour schreef:Vertonghen mist mogelijk dinsdag aldus VI. Het zit Ajax ook werkelijk niet tegen dit CL seizoen.
De vorige was toch prima meen ik mij te herinneren? Deze floot Liverpool tegen Porto, deed geen vreemde dingen.brigade zuid schreef:Waarom hebben wij nou weer zo'n kut Spanjaard als scheidsrechter.. volgens mij is dit er ook eentje waar ik geen fan van ben.
PSV een zwaardere poule? Barcelona en Bayern zijn van gelijk niveau. Inter staat 26 punten achter op Juventus en Spurs een stuk of 20 op City. Benfica daarentegen staat bovenaan in Portugal, Bayern ook en AEK is inderdaad de zwakke broeder, zeg maar het PSV van die poule. Daarna Madrid en Juventus overtuigend verslagen. 1 verlies partij vooralsnog die ook nog eens onterecht was (maar goed, ze tellen wel).InnerHarbour schreef:Zware poule? Die van PSV was veel zwaarder. Eerst spelen jullie daarna tegen het slechtste RM van de afgelopen 20 jaar en daarna tegen Juve die hun leider achterin en Costa in de tweede wedstrijd missen.Peter schreef:Haha hou eens op joh. Zware poule en twee loodzware tegenstanders in de achtste en halve finale.
Wij missen Carel Eiting.
Spurs mist Kane, Son en mogelijk Vertonghen. Zelf beschikken jullie elke wedstrijd over je belangrijke as, geen schorsingen geen blessures.
Het zit jullie niet tegen, niks mis mee om dat ook te constateren, blinde fanboys lopen hier al genoeg rond.
Mwah, er is een groot verschil tussen Bosz en EtH. Het is (ik chargeer bewust) niet zo 1-dimensionaal als bij Bosz en zo kamikaze achtig. De verdediging stond tegen Real en Juve ook als een huis. En met deze aanvallers creëer je altijd kansen.brigade zuid schreef:Hoor her en der analisten voorbij komen die denken dat Spurs weleens de Mourinho variant kan gaan spelen. Dat liep toen in de Uefa-Cup finale niet goed af, Bosz werd toen met boter en suiker ingemaakt door Mourinho. Zal Ajax hier nu wel tegen bestand zijn en hopelijk houdt Ten Hag hier rekening mee. Laten we aub niet tegen verrassingen aan gaan lopen.
Hahaha inderdaad. Maar volgens IH hebben wij nu ook weer geluk gehad met onze lotingen. Terwijl Liverpool niet eens in de CL had moeten zitten en PSV in hun poule gewoon 5x verkracht is.Jöhnk schreef:Dit was de route van Wouters legendarische PSV in 2004-2005:
https://nl.wikipedia.org/wiki/PSV_in_he ... ons_League
En dan wordt er geklaagd over een vermeend gebrek aan tegenstand voor Ajax in dit seizoen.![]()
Een Liverpool 'fan' die vindt dat Ajax geluk heeft gehad met de lotingen, na Benfica, Bayern, Real Madrid en Juve. Liverpool was er bijna uitgeflikkerd uit een poule met Napoli en Rode Ster, en is daarna via Porto in de halve finales gekomen. Tsja.Lionel schreef: Hahaha inderdaad. Maar volgens IH hebben wij nu ook weer geluk gehad met onze lotingen. Terwijl Liverpool niet eens in de CL had moeten zitten en PSV in hun poule gewoon 5x verkracht is.