Precies. Speel maar lekker verstoppertje.Ajax Rules schreef: Ik hou het stiekem op 60-40 voor ons, maar ik zou zeker overal uitdragen dat zij favoriet zijn. Zie ook mijn punt hierna.
In mijn ogen zijn we nog wel ruimer favoriet dan 60-40 maar is nergens voor nodig om dat uit te spreken.

Budgetten, transfersommen, perverse hoeveelheden geld. Boeiuhhh. Voetbaltransfers zijn een piramidespel. Jij bent ook een econoom, denk dat zowel jij als ik heel graag nog wel wil zien of in 2019-2020 de marktwaarde van spelers van De Ligt en vele andere Ajacieden opgeteld eigenlijk wel onder die van Spurs zit.wimpey schreef: Kijk effe naar budget en marktwaarde van de selecties.
De zak geld die je in het veld zet scoort bovendien nooit de goal.
En die zak die nu in Turijn woont, met een dozijn aan juridische aanklachten voor verkrachting- en tax avoid aan de broek C. Ronaldo scoorde weliswaar tegen Ajax, maar liet als pure individualist toch zijn team in de steek.
Wat mij dan opvalt is hoe weinig ze in Londen zelf op orde hebben wat betreft de eigen opleiding, creatief scouten. Etc.Wat nog meer in het oog springt is dat zij drie keer onze beste speler hebben weggekocht (Vertonghen, Eriksen en Sanchez), wat omgekeerd natuurlijk niet 1 keer mogelijk zou zijn. En dan speelt Aldeirwereld ook nog bij hen, een speler die door ons niet te houden viel.
Ik weet niet of ik Alderweireld nog wel in de huidige Ajax ploeg wil hebben als ik hem met de selectie van 2019 benchmark.... En als je plan A, B, C en D zijn dat je een Ajax speler weg moet kopen dan is dat eigenlijk best sneu.