Cruijff schreef:Dit is vooral het succes van De Telegraaf wat mij betreft.Ajaciedjuh schreef:Tuurlijk het is iedereen zijn succes, behalve die van EtH.
Als zij de boel niet lekker scherp hadden gehouden..........

Moderator: mods
Cruijff schreef:Dit is vooral het succes van De Telegraaf wat mij betreft.Ajaciedjuh schreef:Tuurlijk het is iedereen zijn succes, behalve die van EtH.
Als zij de boel niet lekker scherp hadden gehouden..........
Dat zegt hier toch niemand?Ajaciedjuh schreef:Tuurlijk het is iedereen zijn succes, behalve die van EtH.
In 32 wedstrijden 80 punten en 111 goals voor. Wanneer krijgt iemand bij jou een 8?Lionel schreef:Ik dus ook.brigade zuid schreef:Wat is de invloed van Alfred Schreuder op het huidige succes, ik heb zomaar het idee dat hij best belangrijk is en dat we dat volgend jaar nog gaan missen.
Geef Ten Hag daarbij wat mindere spelers en ik zie het somber in. Maar goed. Misschien moet dit in een andere topic.
Hij krijgt van mij alle credits voor de Europese campagne. In de competitie is het een 5,5.
Het gaat bij Hoffenheim zonder Schreuder best aardig. En Ten Hag deed het zonder Schreuder bij Kowet, Bayern en Utrecht ook goed. Denk dat beide trainers vaklui zijn.Mr. Ajax schreef:Dat zegt hier toch niemand?Ajaciedjuh schreef:Tuurlijk het is iedereen zijn succes, behalve die van EtH.
Wanneer hij niet door PSV en Feyenoord verkracht wordt.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:In 32 wedstrijden 80 punten en 111 goals voor. Wanneer krijgt iemand bij jou een 8?Lionel schreef:Ik dus ook.brigade zuid schreef:Wat is de invloed van Alfred Schreuder op het huidige succes, ik heb zomaar het idee dat hij best belangrijk is en dat we dat volgend jaar nog gaan missen.
Geef Ten Hag daarbij wat mindere spelers en ik zie het somber in. Maar goed. Misschien moet dit in een andere topic.
Hij krijgt van mij alle credits voor de Europese campagne. In de competitie is het een 5,5.
Europees is het echt schitterend, genieten en de voetbalharten warm maken tot ver buiten de grenzen.Lionel schreef:Europees is het een 10 overigens.
Klopt maar jongens als Ten Hag en De Ligt zijn nooit tevreden in de zin dat het altijd nog beter kan. Nergens in de Champions League poulefase of knock-out is ook maar één puntje gestolen.Lionel schreef:Ik vind het nu al uitzonderlijk.
Juve En Real. Ongeslagen tegen Bayern en Benfica. Dit is buitengewoon.
Ja, plots zie ik veel meer mensen die voor Liverpool zijnInnerHarbour schreef:Je bent niet de enige.Liberty schreef:Dank je. Ik dacht, laat ik een echte successupporter zijn en me weer eens melden.LucaS schreef:Liberty! Goed je weer te zien!![]()
Als dit een 5.5 is, dan konden we de elfstedentocht vast rijden op de cijfers van Frank de Boer.Lionel schreef: Hij krijgt van mij alle credits voor de Europese campagne. In de competitie is het een 5,5.
Die doet pijn ja, en een punt of 5 meer had het absoluut beter gemaakt. Maar een 5½ is wel bizar laag.Lionel schreef:Ten Hag heeft een uitzonderlijke groep en had nu al ruim bovenaan moeten staan. En de nederlaag tegen Feyenoord doet heel veel pijn.
Tuurlijk is dat een traumaatje. Absoluut. De nederlaag tegen PSV kon nog gebeuren, maar niet met de evidente fout van EtH om een verdedigingscentrum met 2 middenvelders op te stellen. Maar met 10 man toch nog winnen van datzelfde PSV, is weer tamelijk heroïsch. Borderlineseizoen heb ik het genoemd, maar momenteel lijkt het erop dat de medicatie werkt en we alleen maar een stijgende lijn te pakken hebben. Mochten we kampioen worden, dan eindigt het rapportcijfer zéker hoger dan een 5.5. Mochten we de dubbel winnen wordt het “met genoegen”, met de CL-winst erbij komen we op cum laude uit, wat mij betreft. Geen summa cum laude. Daarvoor kwam de 6-2 in R’dam te hard aan.Lionel schreef:Ten Hag heeft een uitzonderlijke groep en had nu al ruim bovenaan moeten staan. En de nederlaag tegen Feyenoord doet heel veel pijn.
Zeker. Zo bedoelde ik mijn haakjes ook niet. Is ook eigen jeugd, vandaar. Blind is een topspeler voor Ajax.WP_Legend schreef:Blind mag je gerust een aanwinst noemen, is de laatste 5 weken de beste speler.
Ik denk eerder dat spelers en staf met elkaar iets uitzonderlijks presteren.Lionel schreef:Ten Hag heeft een uitzonderlijke groep en had nu al ruim bovenaan moeten staan. En de nederlaag tegen Feyenoord doet heel veel pijn.
Eens. Als ie dinsdag weer zo speelt is ie Ajacied van de maand April. Hij stond er in de voorbije weken van de waarheid, I.t.t. menig wedstrijd eerder in het seizoen. Lijkt ook fitter te worden naarmate het aantal wedstrijden toeneemt.Mr. Ajax schreef:Ik vind Blind ook zeker de beste de laatste weken. Wat een klasse, wat een inzicht en focus. Echt heerlijk om naar te kijken.
Ik vind dit altijd zo'n rare benadering. Bij tennis kun je nog zeggen dat speler X goed is op gravel, maar zwak op gras. Maar hoe zie je dit voor je bij een voetbaltrainer? Hij werkt het hele jaar aan een speelwijze en daar beoordeel je hem op. Ik snap dat de beker, de competitie en de Europacup qua prijzen gescheiden trajecten zijn (waardoor je soms ook op wrange wijze overal net naast kan grijpen, zoals Ajax twee jaar geleden), maar in de beoordeling van je trainer kan je dit toch nauwelijks meewegen?Lionel schreef:Hij krijgt van mij alle credits voor de Europese campagne. In de competitie is het een 5,5.
Ajax Rules schreef:Ik vind dit altijd zo'n rare benadering. Bij tennis kun je nog zeggen dat speler X goed is op gravel, maar zwak op gras. Maar hoe zie je dit voor je bij een voetbaltrainer? Hij werkt het hele jaar aan een speelwijze en daar beoordeel je hem op.Lionel schreef:Hij krijgt van mij alle credits voor de Europese campagne. In de competitie is het een 5,5.
Sterker nog, veel Europese wedstrijden spelen maakt het lastig om continu met een fitte basis te kunnen spelen in de competitie, dus je zult voor een goede beoordeling van een trainer altijd het gehele seizoen in ogenschouw moeten nemen.Ajax Rules schreef:Ik vind dit altijd zo'n rare benadering. Bij tennis kun je nog zeggen dat speler X goed is op gravel, maar zwak op gras. Maar hoe zie je dit voor je bij een voetbaltrainer? Hij werkt het hele jaar aan een speelwijze en daar beoordeel je hem op. Ik snap dat de beker, de competitie en de Europacup qua prijzen gescheiden trajecten zijn (waardoor je soms ook op wrange wijze overal net naast kan grijpen, zoals Ajax twee jaar geleden), maar in de beoordeling van je trainer kan je dit toch nauwelijks meewegen?Lionel schreef:Hij krijgt van mij alle credits voor de Europese campagne. In de competitie is het een 5,5.