AFC Ajax - Vitesse di 23-04 20:45
Moderator: mods
Re: AFC Ajax - Vitesse di 23-04 20:45
Het zou nou wel zo eerlijk zijn als Schone ook scoort... 

Hmmm, dit is minder natuurlijk. Iets te snel de tegengoal, dat geeft ze hoop.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Vooruit, 8-1 dan.Hermann schreef:Vermoedelijk omdat hij het meest vertrouwen heeft in dit elftal om de score zoveel mogelijk op te krikken? Hoe meer mentale tikkies je aan PSV kunt uitdelen, hoe beter.brigade zuid schreef:Waarom wisselt EtH niet?
Met alle respect naar Wouter en alle Vitesse fans: als je nu met 8-0 doorwalst, doet dat wel iets met het vertrouwen van PSV.
Scherpte en organisatie is even weg,
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
zeux schreef:Scherpte en organisatie is even weg,
Ajax is het ff kwijt...
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Giacomo Puccini
Ajax heel slordig nu, dit loopt niet goed af als het zo doorgaat.
Ajax!
Die tactische omzetting blijkt nog niet de beste keus.mattie schreef:zeux schreef:Scherpte en organisatie is even weg,
Ajax is het ff kwijt...
-
- AT Toto winner 15/16
Ja maar ik ben als de dood dat straks een De Ligt of een Frenkie wat overkomt.GangstaRiB schreef:30 minuten eerder rust slaat nergens op. Hij laat ze lekker doorspelen.
-
Leeft die nog?GangstaRiB schreef:Vincent Janssen erin bij de Spurs....
Nah, 4-1. Mooi zo.
Bij Brighton Jahanbakhsh ook op t veld. Over ‘nog leven’ gesproken...zeux schreef:Leeft die nog?GangstaRiB schreef:Vincent Janssen erin bij de Spurs....
- Giacomo Puccini
Stressvol laatste half uurtje, ze lopen bij Ajax op het tandvlees. Gelukkig is de marge nog 2.
Ajax!
-
Wie gelooft er nog in Dollyberg 

Stoor me toch wel aan de slordige tweede helft, waar je nalaat om er 4 of 5 te maken in plaats van 2. En er dus ook nog heel gemakkelijk 2 tegen krijgt. Resultaat is natuurlijk prima en ergens niet gek van een jong en frivool team als dit Ajax, maar door de huidige status en resultaten zijn de verwachtingen inmiddels anders... Als keeper zou ik wel gefrustreerd naar huis gaan. Aan de andere kant: nog 2! HEUJJHEUUJHEUJHEUUUJJ 

Die moet dan ook maar scoren...kruifie schreef:Bij Brighton Jahanbakhsh ook op t veld. Over ‘nog leven’ gesproken...zeux schreef:Leeft die nog?GangstaRiB schreef:Vincent Janssen erin bij de Spurs....
Dat zijn allemaal van die spelers die veul te vroeg zijn vertrokken...
Waar zou Dolberg nou gezeten hebben als hij weg zou zijn gegaan vorig jaar?
De vraag na deze wedstrijd: wat zou Odegaard kunnen met goede spelers om zich heen? Gaat wel dreiging van uit vind ik.
Toen Laffe Leo de boel omzette naar een normale formatie vond ik Ajax defensief best kwetsbaar. Moeite met Matavz. Als Laffe Leo gewoon met 4-4-2 was begonnen had Vitesse een kansje gehad. Van der Werff is een gevaar voor de eigen ploeg.
Laatst gewijzigd door Wouter op di apr 23, 2019 9:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Speelt sowieso niet tegen Ajax, is niet ingeschreven in de CL.zeux schreef:Leeft die nog?GangstaRiB schreef:Vincent Janssen erin bij de Spurs....
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Jammerraymon schreef:Speelt sowieso niet tegen Ajax, is niet ingeschreven in de CL.zeux schreef:Leeft die nog?GangstaRiB schreef:Vincent Janssen erin bij de Spurs....
Je kreeg het antwoord in het laatste kwart. Hij haalde het centrum uit elkaar (dom!) en meteen was het een puinhoop.brigade zuid schreef:Waarom wisselt EtH niet?
Dolberg was wederom dramatisch. Hij ziet het niet, hij werkt niet, heeft 0 vertrouwen. Wat is er met die jongen gebeurd? Een mysterie.
Anyway: opgelucht en blij met de punten. 2 to go.
4 * eens. Die laatste slaapt in Ajax-pyjama?Wouter schreef:Toen Laffe Leo de boel omzette naar een normale formatie vond ik Ajax defensief best kwetsbaar. Moeite met Matavz. Als Laffe Leo gewoon met 4-4-2 was begonnen had Vitesse een kansje gehad. Van der Werff is een gevaar voor de eigen ploeg.
Ajax nog 2 te spelen. Tegen de nummer 6 (thuis) en de nummer 16 (uit).
psv nog 3 winnen. Tegen de nummer 8 (uit), de nummer 4 (uit) en de nummer 5 (thuis). Lijkt me zwaarder.
psv nog 3 winnen. Tegen de nummer 8 (uit), de nummer 4 (uit) en de nummer 5 (thuis). Lijkt me zwaarder.