Leg het eens beknopt uit, ajb. Hoe zou het er bijv. uitzien wanneer Chiellini bij Juve meedeed en Nico bij Ajax?Monkey Tonk schreef:Error Index: 1-1
Underdog Index: Live. (voordeel underdog)
En wat is die 2e index?
Moderator: mods
Leg het eens beknopt uit, ajb. Hoe zou het er bijv. uitzien wanneer Chiellini bij Juve meedeed en Nico bij Ajax?Monkey Tonk schreef:Error Index: 1-1
hadden we Wober nog maar die hield de 0 in zijn eentje en op z'n sokken, kon je 9 aanvallers opstellenwimpey schreef:Hoe denkt Ajax eigenlijk Juve van scoren af te houden? De laatste keer dat Ajax de nul hield, was tegen Fortuna.
Met dat gegeven in het achterhoofd zijn wedstrijden tegen Groningen, Vitesse en Utrecht ook geen vanzelfsprekendheid. Je maakt er niet iedere wedstrijd 3 of 4.
Niet, maar zo lang ze er niet meer dan 2 maken moet dat geen probleem zijn. Zelf gewoon 2x scoren, dan ben je zga door.wimpey schreef:Hoe denkt Ajax eigenlijk Juve van scoren af te houden? De laatste keer dat Ajax de nul hield, was tegen Fortuna.
Met dat gegeven in het achterhoofd zijn wedstrijden tegen Groningen, Vitesse en Utrecht ook geen vanzelfsprekendheid. Je maakt er niet iedere wedstrijd 3 of 4.
Door middel van onze restverdediging natuurlijk.wimpey schreef:Hoe denkt Ajax eigenlijk Juve van scoren af te houden? De laatste keer dat Ajax de nul hield, was tegen Fortuna.
Dat is niet mogelijk. Het fundament bestaat uit ingewikkelde basisberekeningen, die ik eens geprogrammeerd heb en allang weer vergeten ben. De Error Index zit daarbovenop, als vrij eenvoudig geintje.wimpey schreef:Leg het eens beknopt uit, ajb. Hoe zou het er bijv. uitzien wanneer Chiellini bij Juve meedeed en Nico bij Ajax?Monkey Tonk schreef:Error Index: 1-1
En wat is die 2e index?
Bij een 1-0 voorsprong voor Ajax moet Juventus pas. Tot dan zal Ajax waarschijnlijk weer wat schietkansen krijgen bij de rand van de zestien. Het zou helpen als ze op het doel waren en niet ernaast, al was het maar voor een rebound. Het is te hopen dat Ziyech weer eens met scherp gaat schieten, zoals de 1-0 in Madrid, want die leek in Amsterdam veel minder een prioriteit voor Juventus dan Tadic.Marillion schreef:Door middel van onze restverdediging natuurlijk.wimpey schreef:Hoe denkt Ajax eigenlijk Juve van scoren af te houden? De laatste keer dat Ajax de nul hield, was tegen Fortuna.
Juventus maakt absoluut een doelpunt. Daar twijfel ik eigenlijk niet aan. Als we door willen zullen we er zelf dus minimaal twee moeten maken.
Ik ben vooral benieuwd hoe Juventus begint. Identiek aan de wedstrijd in Amsterdam of toch wat offensiever? Als je kijkt naar hun ontmoeting met Atletico dan was het verschil tussen uit en thuis bij hun enorm. Er is echter één belangrijk verschil. Toen stonden ze met hun rug tegen de muur door de nederlaag in Madrid. Nu is het vertrekpunt een 1-1 en zijn ze dus door als er niets gebeurd. Wat dat betreft kon die uitslag wel eens gunstig zijn omdat Juventus kan gaan twijfelen over de manier van spelen.
Ajax moet net zo'n topavond hebben als in Madrid. En dan ook weer een beetje geluk bij de afronding. Als je een open kans krijgt moet hij er ook echt gelijk in. Dan gaat het elftal er in geloven. Maar vooraf is Juventus de favoriet.
In deze scenario krijgt Juve het op zijn heupen.. zoals thuis tegen Madrid.. Laat het maar lang 0-0 blijven en Juve de bovenliggende partij.. Hopelijk dan ergens 75/85 min een 0-1..Boabdil schreef:Feitelijk moet je hetzelfde mazzel/scherpte hebben als in Madrid. Je eerste beste kans moet er gelijk in en dan de storm tegenhouden. Ik ben benieuwd naar morgen. Het zou mij ook weer niks verbazen als we morgen er zomaa met 3-0 afgaan.
Hij zal nu tenminste intensief behandeld zijn en wie weet heeft dat het probleem opgelost. Zou hij niet gespeeld hebben en niet weten dat er iets mis was dan had hij er bij Juventus ook na 20 minuten uitgegaan (of waarschijnlijk eerder door de intensiviteit).brigade zuid schreef:Frenkie blijkbaar nog steeds een twijfelgeval, ik ben er nog zo boos over.
Toch zie ik hem niet zo snel een sprint trekken zoals afgelopen woensdag, die verdedigende actie.raymon schreef:Hij zal nu tenminste intensief behandeld zijn en wie weet heeft dat het probleem opgelost. Zou hij niet gespeeld hebben en niet weten dat er iets mis was dan had hij er bij Juventus ook na 20 minuten uitgegaan (of waarschijnlijk eerder door de intensiviteit).brigade zuid schreef:Frenkie blijkbaar nog steeds een twijfelgeval, ik ben er nog zo boos over.
Hij zal of fit zijn of niet. Het heeft geen nut hem op te stellen indien niet fit. Zijn spel is bij uitstek gebaseerd op explosiviteit. Mijn punt was vooral dat als hij zondag rust had gehad, hij naar grote waarschijnlijkheid uit was gevallen tegen Juve.Gaizka1985 schreef:Toch zie ik hem niet zo snel een sprint trekken zoals afgelopen woensdag, die verdedigende actie.raymon schreef:Hij zal nu tenminste intensief behandeld zijn en wie weet heeft dat het probleem opgelost. Zou hij niet gespeeld hebben en niet weten dat er iets mis was dan had hij er bij Juventus ook na 20 minuten uitgegaan (of waarschijnlijk eerder door de intensiviteit).brigade zuid schreef:Frenkie blijkbaar nog steeds een twijfelgeval, ik ben er nog zo boos over.
Dat zou inderdaad zomaar kunnen.raymon schreef:......Mijn punt was vooral dat als hij zondag rust had gehad, hij naar grote waarschijnlijkheid uit was gevallen tegen Juve.
Mijn idee!Giacomo Puccini schreef:Ik hou het op 1-2 winst voor Ajax. We gaan naar de halve finale!
Succes dame en heren, het zou echt een geweldige prestatie zijn als Ajax naar de halve finale zou gaan.Ramona schreef:MATCHDAY!!!![]()
![]()