Effe bij z'n recente geschiedenis gekeken: scoort vooral goed qua aantal spierscheuringen.

Moderator: mods
Niet wanneer ie niet fit is.Lionel schreef:Wel iemand die wat energie, snelheid en diepte toevoegt aan het elftal.
Wie had je dan ik gedachten ?.De Dominee schreef:Begin steeds meer het gevoel te krijgen dat Ajax deze zomer een heleboel geld gaat verbrassen aan middelmaat. Magallan is er al, Pierie, Scherpen, nu weer Pavon....
Van wat ik van hem heb gezien is hij wel wat actiever dan Neres. Maar Neres de afgelopen weken.... genieten!Jöhnk schreef:Pavon is zó overschat. Hij is ontzettend duur, maar Neres is twee keer zo goed.
Dat vind ik altijd zo flauw, waarom moet je als supporter zelf met een lijstje komen als je twijfels hebt over de namen die rondzingen? Ik zit ook totaal niet te wachten op een Scherpen of een Pieri maar ik heb helaas geen scoutingdossier om met alternatieven te komen. Valt me alleen op hoeveel geld Ajax kapot slaat op dit soort aankoopjes.999 schreef:Wie had je dan ik gedachten ?.De Dominee schreef:Begin steeds meer het gevoel te krijgen dat Ajax deze zomer een heleboel geld gaat verbrassen aan middelmaat. Magallan is er al, Pierie, Scherpen, nu weer Pavon....
Het zou ook ronduit bizar zijn als een gemiddelde AT’er met een briljant alternatief op de proppen komt. Feit is dat zodra we een naam doorkrijgen, we op onderzoek uitgaan en het relatief vaak (het is geen exacte wetenschap, dus zekerheid heb je nooit) bij het rechte eind hebben. Kijk naar Magallan. Die speelt qua eerste indruk tot nu toe precies zoals een aantal AT’ers (waaronder ikzelf) hem zagen ballen bij River Plate.brigade zuid schreef:Dat vind ik altijd zo flauw, waarom moet je als supporter zelf met een lijstje komen als je twijfels hebt over de namen die rondzingen? Ik zit ook totaal niet te wachten op een Scherpen of een Pieri maar ik heb helaas geen scoutingdossier om met alternatieven te komen. Valt me alleen op hoeveel geld Ajax kapot slaat op dit soort aankoopjes.999 schreef:Wie had je dan ik gedachten ?.De Dominee schreef:Begin steeds meer het gevoel te krijgen dat Ajax deze zomer een heleboel geld gaat verbrassen aan middelmaat. Magallan is er al, Pierie, Scherpen, nu weer Pavon....
Je ziet Pierie zo vaak spelen, dat je niet eens weet dat het een linkspoot is?Lionel schreef:We hebben nu Schuurs, Pierie, Magellan voor de positie naast Blind komend jaar. Slaat toch nergens op?
Schuurs en Magallan hoef je niet vaak te zien ballen, om vast te stellen dat het niet veel soeps is.brigade zuid schreef: Dat vind ik altijd zo flauw, waarom moet je als supporter zelf met een lijstje komen als je twijfels hebt over de namen die rondzingen? Ik zit ook totaal niet te wachten op een Scherpen of een Pieri maar ik heb helaas geen scoutingdossier om met alternatieven te komen. Valt me alleen op hoeveel geld Ajax kapot slaat op dit soort aankoopjes.
Lionel schreef:Je dochter heet Lava?
Dat mag men flauw vinden.Lijkt me toch een logische vraag zeker als je b.v. terug leest dat Neres de Sulejmani 2 zou zijn.brigade zuid schreef:Dat vind ik altijd zo flauw, waarom moet je als supporter zelf met een lijstje komen als je twijfels hebt over de namen die rondzingen? Ik zit ook totaal niet te wachten op een Scherpen of een Pieri maar ik heb helaas geen scoutingdossier om met alternatieven te komen. Valt me alleen op hoeveel geld Ajax kapot slaat op dit soort aankoopjes.999 schreef:Wie had je dan ik gedachten ?.De Dominee schreef:Begin steeds meer het gevoel te krijgen dat Ajax deze zomer een heleboel geld gaat verbrassen aan middelmaat. Magallan is er al, Pierie, Scherpen, nu weer Pavon....
Van Schuurs had ik wel meer verwacht. Dacht dat echt een mega-mega-talent was.wimpey schreef:Schuurs en Magallan hoef je niet vaak te zien ballen, om vast te stellen dat het niet veel soeps is.
We zijn het zowaar eens. En ik had zijn naam hier al eerder genoemd.wimpey schreef:
Die Alvarez (eerste 4 letters van z'n naam vormen ook nog eens de voornaam van mijn prachtige dochter) maakte op het WK indruk (op mij tenminste). Ik zou z'n komst toejuichen en balen wanneer die gast volgend seizoen voor mbesv speelt.
Het is nu meer een mega-vrachtwagen.Ajax Rules schreef:Van Schuurs had ik wel meer verwacht. Dacht dat echt een mega-mega-talent was.wimpey schreef:Schuurs en Magallan hoef je niet vaak te zien ballen, om vast te stellen dat het niet veel soeps is.
Inderdaad, en hoe groot denk je dat de stap van 1e Divisie naar Ajax wel niet is???Peter schreef:Het is toch niet zo lastig? Ze hadden verwacht dat die jongen de stap zou kunnen maken en dat hij fors zou verbeteren op zijn verbeterpunten (snelheid, wendbaarheid, met ruimte in de rug verdedigen). Dat lijkt dus niet te gaan lukken of het duurt langer dan verwacht. Maar laten we ook niet overdrijven he. Die jongen is nog steeds maar 19 jaar. Op die leeftijd speelde de Jong ook nog amper mee en grabbelde Onana er op los in Jong Ajax.