BTW, een beter bewijs dat resultaten in ST niets zeggen is er niet, wij zijn 2 and Oh.

Moderator: mods
$430 M, 12 yrs, no problem. Nu nog wachten op de officiele bekendmaking!By the numbers:
12 years at $430,000,000 is an AAV of $35,833,333. This is less than $1 million more than he will actually be paid in real cash in 2019. And ten years from now $35MM will seem like an average player salary. Arte Moreno now, and whomever takes control of the Halos later on, will retain BOTH the greatest player of his generation AND the financial flexibility to create a solid team out of those other 24 roster slots.
Using Trout’s seasonal averages, that’s $50,398 per PA for life...$60,837 per At Bat...$4197,974 per hit...$968,468 per home run. And Mike Trout knows how to rain home runs...It’s “just under $100,000 a day. That’s over $4,000 an hour. $69 a minute (nice). A dollar every second”.
According to Bill S
En lage bier prijzen!InnerHarbour schreef:Jullie zijn in 2021 aan drie contracten, Trout, Upton en Pujols al meer dan 90 miljoen kwijt.Nu weet ik niet hoe diep de zakken van Arturo Moreno zijn maar dat is een hoop geld. Misschien nog maar ring op dat ballpark bouwen.
De ingreep is steeds meer routine, maar kan jaren duren voor pitcher weer op niveau is.Dubbel schreef:Spannend inderdaad. Ik verwacht hoe dan ook een flinke bijdrage van hem. TJ is een eenvoudige ingreep toch? In het ergste geval kan hij niet meer pitchen en wordt het een rol als LF of DH. Kan hij wel de heuvel op dan als reliever, wellicht closer, of weer in een 6 man rotation en DH.
Wanneer hij als veldspeler mee gaat doen en onvermijdelijk vanuit het LF zal moeten gooien richting thuis, zal dat het herstel van zijn werparm helemaal niet bespoedigen, lijkt mij.Dubbel schreef:In Japan speelde hij al OF. Je zult zien dat hij ook als position speler grote wedstrijden gaat spelen.
En dan af en toe lights out als closer op de belangrijke momenten.