Opluchting bij Juventus na UEFA-straf voor provocerende Ronaldo
Cristiano Ronaldo en Juventus kunnen opgelucht ademhalen. De UEFA-straf - een boete - heeft geen gevolgen voor zijn inzetbaarheid tegen Ajax in de kwartfinale van de Champions League.
De UEFA had een onderzoek gelast naar het juichen van Ronaldo in de wedstrijd tegen Atlético Madrid. De Portugees provoceerde bij het juichen Atlético-coach Diego Simeone, door zijn 'cojones'-gebaar uit de heenwedstrijd te imiteren.
De aanvaller verwachtte alleen een boete als sanctie. Bij een eventuele schorsing zou beroep worden aangetekend door Juventus. Zover kwam het niet. De UEFA achtte een boete van 20 duizend euro op zijn plaats als passende straf. Simeone kreeg voor zijn gevaar een boete van dezelfde hoogte.
Champions League avontuur 18/19
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Champions League avontuur 18/19
Hier hebben jullie in ieder geval geen geluk bij.
YNWA
InnerHarbour schreef:Hier hebben jullie in ieder geval geen geluk bij.
So be it.
Die gozer zit straks in de broekzak van De Ligt.
- InnerHarbour
Wanneer Juve met 3 spitsen speelt komt hij Veltmuis tegen en wanneer met 2 zoekt hij Delay op, succes verzekerd in het laatste geval of denk jij dat die hem uitschakeld?Cruijff schreef:InnerHarbour schreef:Hier hebben jullie in ieder geval geen geluk bij.
So be it.
Die gozer zit straks in de broekzak van De Ligt.
YNWA
In dat laatste geval wordt het een paar keer billen knijpen.
Maar let maar op: of Ajax van Juventus wint durf ik niet van de daken te schreeuwen, maar de ploeg gaat opnieuw goed voor de dag komen.

Maar let maar op: of Ajax van Juventus wint durf ik niet van de daken te schreeuwen, maar de ploeg gaat opnieuw goed voor de dag komen.
- InnerHarbour
Ja en brigade zuid dacht dat we in Madrid hooguit 5% kans hadden.InnerHarbour schreef:Ik denk dat jullie kansloos zijn, mannen tegen jochies.
Na de 1-2 nederlaag had je ongeveer dezelfde analyse als Yopii. Weet niet of je daar trots op was

Je moet er in ieder geval altijd in geloven. Als je met 1-4 in Madrid wint kun je wel wat.
- InnerHarbour
Oude stuiterbal, of jij mij nu wel of niet serieus neemt het is mij om het even.Cruijff schreef:Na de 1-2 nederlaag had je ongeveer dezelfde analyse als Yopii. Weet niet of je daar trots op wasmaar moet ik dat heel erg serieus nemen?

YNWA
Wouter valt niet onder de categorie 'Ajax fanboys'.
En die heeft al meerdere malen uitgesproken dat Ajax tegen alle overgebleven tegenstanders kans zou moeten hebben.
En die heeft al meerdere malen uitgesproken dat Ajax tegen alle overgebleven tegenstanders kans zou moeten hebben.
- InnerHarbour
InnerHarbour schreef:Kwartje valt niet bij je, zit eens stil.
Ik weet prima wat je in ieder geval probeert te zeggen, maar ik leg die onbeduidende mening toch maar naast me neer, knul.

- InnerHarbour
-
Ik vraag me wel eens af waar IH de energie vandaan haalt om élke keer soortgelijke posts te plaatsen. Het lijkt mij dódelijk vermoeiend om op een site van, pak m beet, Sparta Nijkerk, iedere dag te posten dat Ajax in de Grootste En Sterkste Competitie van Nederland speelt en de zaterdagamateurs hoofdklasse B een vierderangscompetitie is; en als ze dan eens ver in de KNVB beker komen door bijvoorbeeld RKC uit te schakelen, dan zeggen dat RKC niet zo veel voorstelt en dat het allemaal leuk en aardig is, maar dat ze heus niet de kwartfinale halen nu ze Willem II hebben geloot.
- InnerHarbour
En het duurt nog geen 12 minuten eer hij weer gereageerd heeft.
Je zult maar wat tijd over hebben.

Je zult maar wat tijd over hebben.

- InnerHarbour
Bronnen rond IH weten te melden dat hij op het forum van SV Duindorp als Scheveningen supporter met de username BinnenHaven ook al bepaalde reacties uitlokt.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik vraag me wel eens af waar IH de energie vandaan haalt om élke keer soortgelijke posts te plaatsen. Het lijkt mij dódelijk vermoeiend om op een site van, pak m beet, Sparta Nijkerk, iedere dag te posten dat Ajax in de Grootste En Sterkste Competitie van Nederland speelt en de zaterdagamateurs hoofdklasse B een vierderangscompetitie is; en als ze dan eens ver in de KNVB beker komen door bijvoorbeeld RKC uit te schakelen, dan zeggen dat RKC niet zo veel voorstelt en dat het allemaal leuk en aardig is, maar dat ze heus niet de kwartfinale halen nu ze Willem II hebben geloot.

Wat overigens niet "meer dan 50 procent", laat staan bijna 100 procent betekent. Maar (vrijwel) kansloos? Nee, dat is Ajax zeker niet. Ik schat de kansen voor Ajax op een procent of 30, 40.Cruijff schreef:Wouter valt niet onder de categorie 'Ajax fanboys'.
- InnerHarbour
Kansen Ajax 30 a 40 procent. Dat betekent dat de amdere 7 clubs samen zo'n 60 a 70 procent kans hebben. 

I think I lost my fucking headache
We kunnen wel een poultje openen.
Hoeveel dagen blijft IH weer weg als Ajax wel wint?

Hoeveel dagen blijft IH weer weg als Ajax wel wint?

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- InnerHarbour
Pffffffffffff, minstens 14 dagen, jullie en de media waren na RM al onuitstaanbaar dat zal dan nog erger worden, gelukkig hoef ik dat niet mee te maken, avontuur is voorbij maar goed, buiten de forumidioten MT en AC wie denkt er nog meer dat Ajax wel doorgaat?
YNWA
Ach, en die Engelsen van je dachten dat ze wereldkampioen zouden worden 

IK GELOOF!!!!!!
- Monkey Tonk
Wat doe je hier dan als je zoiets moois voor Ajax niet uit kan staan? Wat is er mis met de Liverpool forums? Als je A zegt moet je toch ook B zeggen?InnerHarbour schreef:Pffffffffffff, minstens 14 dagen, jullie en de media waren na RM al onuitstaanbaar ...
- InnerHarbour
Lezen is te moeilijk voor je? Het gaat niet erom dat Ajax wint maar om 75% van de fans die dan weer hun onuitstaanbare arrogantie terugkrijgen. Ajax zelf en de supporters die na een paar dagen weer wat kunnen relativeren gun ik het van harte.
YNWA