Thijs schreef:Haha dit bijzinnetje triggerde mij ook nogal, ja.El Clavo schreef:Cees, een dikke hoer die hard slaat?
wimpey schreef:Na de rentree van Zuidema moest ik ineens denken aan vml. AT-ers die Real-fan zijn.![]()
RGB en Omar (wiens nick me niet te binnen schiet).
RGB, Raul Gonzalez Blanco. Wat een poster inderdaad.

De bijzin over de meppende hoer intrigeert mij ook. Nu heeft onze tweede stapavond zo lang geduurd dat ik ook uit eigen waarneming kan bevestigen dat de straathoertjes in de beschikbaar stand stonden direct na het sluiten van de disco's.
Eentje heeft nu zelfs een Ajax sjaal van onze groep.

Maar goed, Madrid was nog net geen El Arenal op Mallorca al leek het soms wel Noord-Afrika met al die straatverkopers of sjacheraars op kleedjes. En op Mallorca bleek de 'hoeruhhhh dichtheid' dan bij Huerta/Sol in Madrid. Een maatje van mij wimpelde terwijl hij met zijn vriendin liep te telefoneren het aanbod van een straatprostituee af. Hij moest haar geloof ik ook een duwtje geven om zich los te maken uit haar vrij opdringerige greep. En KLETS, toen had ie meteen een mep in zijn gezicht te pakken. Nu deze herinnering weer boven komt word ik meer en meer benieuwd naar het verhaal van WiekentCees.