Dit ook ja. Dan heb je dus een zak met geld om een speler te halen. En dan denk je, die Zivkovic. Die is overal mislukt. Laten we die nemen!Sandro schreef:Er zitten veel ongelofelijke aspecten aan deze deal, maar wat ik nog het meest bizar vind: waarom haal je voor 3 mln per jaar Zivkovic?Ze hebben nog een lange weg te gaan in China.
Wat is er geworden van .... (deel II)
Moderator: mods
Re: Wat is er geworden van .... (deel II)
Nil volentibus arduum
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Spitsen van Ajax zijn altijd populair..Marillion schreef:Dit ook ja. Dan heb je dus een zak met geld om een speler te halen. En dan denk je, die Zivkovic. Die is overal mislukt. Laten we die nemen!Sandro schreef:Er zitten veel ongelofelijke aspecten aan deze deal, maar wat ik nog het meest bizar vind: waarom haal je voor 3 mln per jaar Zivkovic?Ze hebben nog een lange weg te gaan in China.

"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
-
Laten we Frank maar succes wensen dan! https://www.telegraaf.nl/sport/3188011/ ... rt-seizoen
Hij heeft wel een neusje voor het op het juiste moment binnenstappen bij een club he? Ik lees nu dat Atlanta pas twee jaar bestaat en dus vorig seizoen al kampioen was. Nu komt hij binnen als buitenlandse trainer dus alles minder dan de titel is een teleurstelling.
Maar ik wens 'm zeker succes. Dat kan hij wel weer een keer gebruiken.
Maar ik wens 'm zeker succes. Dat kan hij wel weer een keer gebruiken.

Nil volentibus arduum
Jep een goede start met meteen een paar prima resultaten kan Frank dan zeker wel gebruiken.
De eerste officiële wedstrijd, een pot in de CONCACAF tegen de nummer 9 van Costa Rica ging in ieder geval alvast met 3-1 verloren.
De eerste officiële wedstrijd, een pot in de CONCACAF tegen de nummer 9 van Costa Rica ging in ieder geval alvast met 3-1 verloren.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Niveautje zeg. Als dit avontuur niks wordt, dan zien we hem volgend jaar of het jaar erop terug bij AZ. Of Heerenveen. 

3-1 verlies in de 1/8e finale tegen Club Sport Herediano, wie kent ze niet. De doelpuntenmaker voor De Boer's Atlanta was Julian Gressel, als je het van dat soort spelers moet hebben...

https://www.tubantia.nl/sport/de-boer-v ... ~a23207b4/Frank de Boer is in zijn eerste officiële wedstrijd als coach van Atlanta United tegen een pijnlijke nederlaag aangelopen. In de achtste finales van de Champions League van de Concacaf, de voetbalbond waarin de landen uit Noord- en Midden-Amerika en het Caribisch gebied uitkomen, ging de Amerikaanse kampioen in Costa Rica met 3-1 onderuit tegen Club Sport Herediano.
Kort voor rust zorgde Julian Gressel met een afstandschot voor de belangrijke uitgoal voor Atlanta, die bij een gelijke stand na twee duels dubbel telt. Vijf minuten na rust was de marge weer twee doelpunten door een treffer van Esteban Granados.
Niemand die dat zal verbazen...
-
Ai, maar ja, ik weet ook niet hoe ik het niveau in Costa Rica moet inschatten. Ruiz kwam er bijvoorbeeld ook vandaan.
- Jinne
- Site Admin
Die CL wordt de laatste 10 jaar altijd door een Mexicaanse club gewonnen. Die Costa Ricaanse club staat 9e op 12 in de eigen competitie. Dus zijn prestatie wordt er niet beter op. Als het avontuur Atlanta niet lukt dan wordt het niet veel meer met Frank buiten NL. Max zandbak.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Gezond verstand
Toch jammer. Gun hem wel succes, zolang hij maar bij Ajax wegblijft. In een officiele functie dan, als toeschouwer is hij altijd welkom.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Gezond verstand schreef:Toch jammer. Gun hem wel succes, zolang hij maar bij Ajax wegblijft. In een officiele functie dan, als toeschouwer is hij altijd welkom.
Ajax heeft in principe de middelen én de potentie om een dusdanig succesvol team op te bouwen dat het echt helemaal niets uitmaakt wie er tegen Heerenveen of Heracles coacht.
Voor de gein zou je de ene week Ronald de Boer de peptalk kunnen laten doen, een week later gevolgd door Frank en dan weer een keer Peter Bosz, Ten Hag of Toppie even de kleedkamer inlaten om een paar punten op de komma's te zetten.
Ajax zou in potentie deze Eredivisie tegenstanders helemaal moeten domineren.

-
Er zal toch een iemand de langetermijnkoers moeten bepalen ook?Cruijff schreef:Gezond verstand schreef:Toch jammer. Gun hem wel succes, zolang hij maar bij Ajax wegblijft. In een officiele functie dan, als toeschouwer is hij altijd welkom.
Ajax heeft in principe de middelen én de potentie om een dusdanig succesvol team op te bouwen dat het echt helemaal niets uitmaakt wie er tegen Heerenveen of Heracles coacht.
Voor de gein zou je de ene week Ronald de Boer de peptalk kunnen laten doen, een week later gevolgd door Frank en dan weer een keer Peter Bosz, Ten Hag of Toppie even de kleedkamer inlaten om een paar punten op de komma's te zetten.
Ajax zou in potentie deze Eredivisie tegenstanders helemaal moeten domineren.![]()
Maar ja
de praktijk is dat simpele opdrachten tegen zeer modale Eredivisie middenvelders al erg veel van deze 'Europese elite talenten' vergen.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Toppie en punten en komma’s ;)
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Justin Kluivert
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/86 ... land-.html
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/86 ... land-.html
I think I lost my fucking headache
Ach nee, Wesley en Yolanthe uit elkaar??
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Tja toen ik dat filmpje van sneijder zag met zn betoog tegen Silvana simons, kreeg ik al een vermoeden dat er iets niet helemaal goed ging met onze Wesley.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
Kun je best wel eens gelijk in hebben, ja.Iniesta schreef:Tja toen ik dat filmpje van sneijder zag met zn betoog tegen Silvana simons, kreeg ik al een vermoeden dat er iets niet helemaal goed ging met onze Wesley.
Hét nieuws van 5 maart 2019!!Sandro schreef:Ach nee, Wesley en Yolanthe uit elkaar??

Frank de Boer al 3x verloren met Atlanta.
na 4 jaar Ajax is hij niet erg succesvol
na 4 jaar Ajax is hij niet erg succesvol
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
-
Update over Frank de Boer...
"Frank de Boer staat met Atlanta United op de rand van uitschakeling in de CONCACAF Champions League. In de nacht van woensdag op donderdag verloor de club uit de Major League Soccer de eerste ontmoeting met Monterrey in de kwartfinale met 3-0. Door twee doelpunten in de slotfase lijkt de club uit de Major League Soccer kansloos voor de halve finale.'' (Voetbalprimeur)
"Frank de Boer staat met Atlanta United op de rand van uitschakeling in de CONCACAF Champions League. In de nacht van woensdag op donderdag verloor de club uit de Major League Soccer de eerste ontmoeting met Monterrey in de kwartfinale met 3-0. Door twee doelpunten in de slotfase lijkt de club uit de Major League Soccer kansloos voor de halve finale.'' (Voetbalprimeur)
Historicus schreef:Update over Frank de Boer...
Ah.
Vorige ronde repareerde hij 3-1 uit een nogal naieve nederlaag met 4-0 winst thuis in de return.
Maar je blijft niet ontsnappen en in tegenstelling tot ronde 1 met die Costa Ricanen zal er ook minder geloof in zijn.
Heeft nu 4 van de 5 potten verloren waarvan een aantal keer met grote cijfers toch?
Dit is genieten hoor!
https://www.instagram.com/p/BuTig_EoEeY ... gv2qv5hsdd
Check ook zijn laatste post (geluid aan!) waarin hij gehuldigd wordt als speler van de maand en in vloeiend Italiaans het publiek bedankt.
Evengoed: mooi voor hem!

https://www.instagram.com/p/BuTig_EoEeY ... gv2qv5hsdd
Check ook zijn laatste post (geluid aan!) waarin hij gehuldigd wordt als speler van de maand en in vloeiend Italiaans het publiek bedankt.
Evengoed: mooi voor hem!

-
(Vloeiend Italiaans is het niet, maar dat maakt het niet minder leuk voor die jongen!)
Dat was ook sarcastisch...
Maar inderdaad: tof voor hem! Onze eigen rapper Sjors!
Maar inderdaad: tof voor hem! Onze eigen rapper Sjors!