Blij dat ik niet aan die jaloezieloterij meedoe.Marillion schreef:Interessant stuk van Follow the money: Loterijbaas Poelmann dirigeerde goededoelengeld naar ‘zijn’ Feyenoord.
Weet dus waar je geld heen gaat als je meedoet aan de Postcodeloterij.
Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Zo, behoorlijk suggestief geschreven. Hoop mitsen en maren en 0 bewijs
je zou bijna denken dat de schrijver nooit gewonnen heeft in de postcodeloterij
Qurrent, inmiddels eigendom van Greenchoice. Zou dat één van die klagende concurrenten zijn geweest
Qurrent, inmiddels eigendom van Greenchoice. Zou dat één van die klagende concurrenten zijn geweest

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Precies toen Qurrent het hoofdsponsorschap overnam had een columnist van het Financieel Dagblad deze details al tevoorschijn gehaald en haarfijn de lijntjes tussen Poelmann en geld schuiven naar zijn cluppie Feyenoord in kaart gebracht.Marillion schreef:Interessant stuk van Follow the money: Loterijbaas Poelmann dirigeerde goededoelengeld naar ‘zijn’ Feyenoord.
Weet dus waar je geld heen gaat als je meedoet aan de Postcodeloterij.
Werd toen nog niet echt door andere media opgepakt.
Doet het er toe dat de toon van het artikel vrij kritisch is?Mano schreef:Zo, behoorlijk suggestief geschreven. Hoop mitsen en maren en 0 bewijs
'Groene stroom' blijkt lang niet altijd daadwerkelijk groen.
Bij een onderzoek waar men uitzocht bij welke groene stroom aanbieders de aangeboden stroom nu daadwerkelijk duurzaam was, kwam Qurrent er ook al als één van de slechtsten uit.
Stichting DOEN geeft Qurrent een boost. Ze zien een mooi initiatief en stappen in. Zoals ze bijv. ook met Tony Chocolony deden. (slavenarm chocolade)
Rond dat moment staat feyenoord zonder shirtsponsor. Dat Boudewijn denkt: Qurrent naamsbekendheid en Feyenoord een shirtsponsor dat mag dus niet? Daar vinden men wat van?
Vervolgens loopt Qurrent niet zo goed als men had gehoopt maar dat is niet aan Stichting DOEN en nu is Qurrent verkocht aan Greenchoice. Wat los staat van de sponsoring van Feyenoord, hoewel je dat als Ajacied moeilijk kan begrijpen
Stichting DOEN een groot deel van zijn geld terug voor een nieuw 'project' en klaar.
Ik snap het probleem niet zo
als ik morgen met mijn bedrijf op het shirt van Ajax kan staan en ik heb de munten ervoor en het kan mijn bedrijf helpen in de vorm van naamsbekendheid. Wat is daarvan het probleem? Fan + sponsor
Stichting DOEN stapt al jaren in projecten die hen maatschappelijk en/of milieuvriendelijke lijken.
De ene wordt een succes en de ander niet of minder. Vervolgens verkopen zij hun aandelen en pompen het verkregen geld weer in een ander project.
als elke shirtsponsor nou via stichting DOEN of Boudewijn zou binnen komen, zeg ik: Hey, je hebt een punt.
Kritisch in 1 ding, maar wat is nu hun punt? Er zijn geen misstanden aan het licht gekomen maar zo willen ze het wel doen lijken.
Nee, hun punt staat precies onder het artikel. Dat is waar ze op uit zijn en dat is natuurlijk de grootste onzin.
een stichting dat democratisch moet filantropen. Daar zijn ze op uit.
Rond dat moment staat feyenoord zonder shirtsponsor. Dat Boudewijn denkt: Qurrent naamsbekendheid en Feyenoord een shirtsponsor dat mag dus niet? Daar vinden men wat van?
Vervolgens loopt Qurrent niet zo goed als men had gehoopt maar dat is niet aan Stichting DOEN en nu is Qurrent verkocht aan Greenchoice. Wat los staat van de sponsoring van Feyenoord, hoewel je dat als Ajacied moeilijk kan begrijpen

Stichting DOEN een groot deel van zijn geld terug voor een nieuw 'project' en klaar.
Ik snap het probleem niet zo

als ik morgen met mijn bedrijf op het shirt van Ajax kan staan en ik heb de munten ervoor en het kan mijn bedrijf helpen in de vorm van naamsbekendheid. Wat is daarvan het probleem? Fan + sponsor

Stichting DOEN stapt al jaren in projecten die hen maatschappelijk en/of milieuvriendelijke lijken.
De ene wordt een succes en de ander niet of minder. Vervolgens verkopen zij hun aandelen en pompen het verkregen geld weer in een ander project.
als elke shirtsponsor nou via stichting DOEN of Boudewijn zou binnen komen, zeg ik: Hey, je hebt een punt.
Kritisch in 1 ding, maar wat is nu hun punt? Er zijn geen misstanden aan het licht gekomen maar zo willen ze het wel doen lijken.
Nee, hun punt staat precies onder het artikel. Dat is waar ze op uit zijn en dat is natuurlijk de grootste onzin.
een stichting dat democratisch moet filantropen. Daar zijn ze op uit.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- Gezond verstand
Zolang jouw bedrijf niet gebonden is aan de wettelijke regels van goede doelen is het geen enkel probleem. Maar daar ligt in dit geval de crux.Mano schreef:
Ik snap het probleem niet zo![]()
als ik morgen met mijn bedrijf op het shirt van Ajax kan staan en ik heb de munten ervoor en het kan mijn bedrijf helpen in de vorm van naamsbekendheid. Wat is daarvan het probleem? Fan + sponsor![]()
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Qurrent is nergens aan gebonden, is nl geen goed doel (missen wel een winstoogmerk).Gezond verstand schreef:Zolang jouw bedrijf niet gebonden is aan de wettelijke regels van goede doelen is het geen enkel probleem. Maar daar ligt in dit geval de crux.Mano schreef:
Ik snap het probleem niet zo![]()
als ik morgen met mijn bedrijf op het shirt van Ajax kan staan en ik heb de munten ervoor en het kan mijn bedrijf helpen in de vorm van naamsbekendheid. Wat is daarvan het probleem? Fan + sponsor![]()
ze zijn geholpen in hun startup door een goede doelen fonds, that's it.
- Gezond verstand
Postcodeloterij is een goed doel, stichting doen ook. En als zij een wederprestatie vragen voor hun donatie dan is dat wel degelijk tegen de wet.
Fans van andere clubs
wederprestatie
mooi gesuggereerd door de schrijver van het artikel verder niet.
Je kan ook andersom denken. Hij tipt ze op shirtsponsor worden van Feyenoord, creëer naamsbekendheid en groei. Precies dat wat een starter op de markt wenst. Qurrent stapt in. the end.
was het heereveen geweest had je niemand gehoord

mooi gesuggereerd door de schrijver van het artikel verder niet.
Je kan ook andersom denken. Hij tipt ze op shirtsponsor worden van Feyenoord, creëer naamsbekendheid en groei. Precies dat wat een starter op de markt wenst. Qurrent stapt in. the end.
was het heereveen geweest had je niemand gehoord

- Gezond verstand
pfffff, je roept iets, krijgt dan een factueel antwoord, gaat daar niet op in maar verschuift het naar een ander punt. Zo voorspelbaar.
Jouw vraag was
Jouw vraag was
. Dat antwoord geef ik je. En nu ga je plots andere dingen roepen omdat het antwoord niet in je straatje past. Zwak, erg zwak.als ik morgen met mijn bedrijf op het shirt van Ajax kan staan en ik heb de munten ervoor en het kan mijn bedrijf helpen in de vorm van naamsbekendheid. Wat is daarvan het probleem? Fan + sponsor
Fans van andere clubs
zwak is geen bewijs hebben.
- Gezond verstand
En weer niet op het antwoord ingaan, niveautje hoor.
Ik heb nergens gezegd dat het er bewijs is. Ik geef alleen antwoord op jouw vraag. Jij sleept er weer van alles bij, wat niets met je initiele vraag te maken heeft, puur omdat het antwoord je niet aanstaat. Deflectie pur sang.
Ik heb nergens gezegd dat het er bewijs is. Ik geef alleen antwoord op jouw vraag. Jij sleept er weer van alles bij, wat niets met je initiele vraag te maken heeft, puur omdat het antwoord je niet aanstaat. Deflectie pur sang.
Fans van andere clubs
Jij wint.
Feyenoord heeft een nieuwe sponsor: Droomparken. Zelden een toepasselijker naam gezien.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Haha, mooie match inderdaad. Ik heb er overigens werkelijk nog nooit van gehoord.
Nil volentibus arduum
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Vond de naam anders ook erg toepasselijk voor Vitas.Duke schreef:Feyenoord heeft een nieuwe sponsor: Droomparken. Zelden een toepasselijker naam gezien.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Schijnt dat Luchtkastelen op het laatste moment afhaakte. 

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
DroomparkenThijs schreef:Schijnt dat Luchtkastelen op het laatste moment afhaakte.

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ze betalen nog best wel wat geld voor zo'n "B-naam".
Mag ik jullie er trouwens nogmaals aan herinneren dat het seizoen voor Feyenoord over is?
Ze hebben net Cuco Martina 4 wedstrijden laten ballen, maar die hele huurconstructie is dus op 27 februari alweer overbodig. Tevens nog even zien of Clasie zich nog een beetje in de kijker van geïnteresseerde clubs kan spelen. Feyenoord geeft hem toch maar mooi een podium, want Southampton wil er natuurlijk vanaf in juli.
Al met al gaan ze nu vol voor die derde plek en daarna nemen ze noodgedwongen afscheid van Martina, Clasie en gaan ze voor de hoofdprijs Jan Arie, Botteghin, Ayoub en Jorgensen proberen te slijten. En de Zilveren Vos neemt afscheid. Het fundament voor een fantastisch 19/20 is geboren.
Mag ik jullie er trouwens nogmaals aan herinneren dat het seizoen voor Feyenoord over is?
Ze hebben net Cuco Martina 4 wedstrijden laten ballen, maar die hele huurconstructie is dus op 27 februari alweer overbodig. Tevens nog even zien of Clasie zich nog een beetje in de kijker van geïnteresseerde clubs kan spelen. Feyenoord geeft hem toch maar mooi een podium, want Southampton wil er natuurlijk vanaf in juli.
Al met al gaan ze nu vol voor die derde plek en daarna nemen ze noodgedwongen afscheid van Martina, Clasie en gaan ze voor de hoofdprijs Jan Arie, Botteghin, Ayoub en Jorgensen proberen te slijten. En de Zilveren Vos neemt afscheid. Het fundament voor een fantastisch 19/20 is geboren.

-
En dan hebben ze ook nog eens de pech dat AZ de halve finale KNVB-beker verloor, zodat die zich nu vol op de 3e plaats richten!
Thijs schreef:Schijnt dat Luchtkastelen op het laatste moment afhaakte.

Fantasialand was mooi geweest.

Edsv krijgt ook een nieuwe sponsor toch?
wimpey schreef: Fantasialand was mooi geweest.![]()
Edsv krijgt ook een nieuwe sponsor toch?
Klopt. Uit mijn doorgaans ( zeer betrouwbare

Kun jij ze vanaf dan Phsv noemen
- InnerHarbour
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ja vooral die van Larsson was niet te missen. Moet wel aangeven dat hier een overtreding aan vooraf ging, maar toch. Mazraoui stond daar weer te suffen.InnerHarbour schreef:Klopt het dat Feyenoord in het eerste kwartie twee opgelegde kansen kreeg?
Die van van Persie was ook een opgelegde kans, maar die werd goed geblokt door de Ligt.
- InnerHarbour
Oke, dat hoorde ik van een vage kennis die het ook nog over een corner had die geen corner was waaruit Ajax de 0-1 maakte en dat het allemaal heel anders had kunnen lopen. Nu was hij niet geheel nuchter toen ik hem sprak en ik kreeg hier eigenlijk de indruk dat Feyenoord kansloos weggespeeld was maar hij was dus niet geheel aan het zwammen.
YNWA
-
De 0-1 kwam inderdaad uit een onterecht gegeven corner. Je zou kunnen zeggen dat dit een omgekeerde klassieker van een maand geleden was: de ene ploeg was eerste kwartier veruit sterker; dan komt er een soort ommekeer en is de andere ploeg de rest van de wedstrijd beter.
Om het verhaal overigens compleet te maken: óók de kakkies kregen in de eerste helft een onterechte corner. Maar die doen daar dan niks mee!
Om het verhaal overigens compleet te maken: óók de kakkies kregen in de eerste helft een onterechte corner. Maar die doen daar dan niks mee!