Onbetrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

999

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door 999 » di feb 05, 2019 12:55 pm

En heeft ook Kruisband gescheurd blessure gehad ...
Blij met de punten ...

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » di feb 05, 2019 1:06 pm

Mr. Ajax schreef:
WP_Legend schreef:Ik weet niet, hij is al 20 maar heeft nog een pupillenbody en is ook redelijk traag... ook heeft ie zo'n rare kniebrace, dus ik weet niet of hij geschikt is voor topvoetbal.
Hij is er dan ook net ruim een jaar out geweest. Maar traag? Ik zou hem dan weer een keertje moeten bekijken want in mijn herinnering was dat toch echt niet het geval.
https://youtu.be/O1JEZHNZApQ?t=578

kijk hier maar even, hij kan 1 op 1 tegen een verdediger komen maar hij wordt bijgehaald door 3 verdedigers van Utrecht.. Ja hij maakt t daarna mooi af, maar als hij Snelheid had gehad dan hoefde hij er maar 1 uit te spelen in plaats van 3.

Alexander

Bericht door Alexander » di feb 05, 2019 1:33 pm

Hij was vroeger heel snel, maar z'n knieblessure heeft ervoor gezorgd dat hij aan snelheid heeft ingeboet. Ik vind het een geweldige voetballer, maar heb ook twijfels over zijn fysiek.

Lionel

Bericht door Lionel » di feb 05, 2019 1:33 pm

Stengs! Meteen kopen. Prachtige speler.
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » di feb 05, 2019 1:49 pm

15 maanden er uit geweest, na zijn rentree blijkbaar/schijnbaar nog nooit zonder die brace een wedstrijdje gevoetbald.Dan is 15 miljoen vraagprijs wel een heel groot risico ..
Blij met de punten ...

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » di feb 05, 2019 6:25 pm

Als je een vervanger voor Zyiech wilt halen moet je geen stengs halen. Dat is een pure rechtsbuiten terwijl Zyiech meer als middenvelder speelt die naar binnenkomt. Dan kan je - in Nederland - beter Odegaard of Namli halen. Vergelijkbare types. Is die Schouten van Excelsior niks voor Ajax als vervanger van Frenkie?

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di feb 05, 2019 6:53 pm

Trab schreef:Als je een vervanger voor Zyiech wilt halen moet je geen stengs halen. Dat is een pure rechtsbuiten terwijl Zyiech meer als middenvelder speelt die naar binnenkomt. Dan kan je - in Nederland - beter Odegaard of Namli halen. Vergelijkbare types. Is die Schouten van Excelsior niks voor Ajax als vervanger van Frenkie?
Hoe bedoel je een pure rechtsbuiten? Krijt aan de schoenen, actie buitenom en een voorzet? Hij is namelijk linksbenig en komt ook veelvuldig naar binnen. Daarnaast zie je hem ook vaak genoeg 'richting de as' zwerven en van daaruit spelers wegsteken/op doel schieten. Lijkt me juist best vergelijkbaar met Ziyech. Sowieso geen pure rechtsbuiten zoals ik dat begrijp.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » wo feb 06, 2019 6:03 am

Mr. Ajax schreef:
Trab schreef:Als je een vervanger voor Zyiech wilt halen moet je geen stengs halen. Dat is een pure rechtsbuiten terwijl Zyiech meer als middenvelder speelt die naar binnenkomt. Dan kan je - in Nederland - beter Odegaard of Namli halen. Vergelijkbare types. Is die Schouten van Excelsior niks voor Ajax als vervanger van Frenkie?
Hoe bedoel je een pure rechtsbuiten? Krijt aan de schoenen, actie buitenom en een voorzet? Hij is namelijk linksbenig en komt ook veelvuldig naar binnen. Daarnaast zie je hem ook vaak genoeg 'richting de as' zwerven en van daaruit spelers wegsteken/op doel schieten. Lijkt me juist best vergelijkbaar met Ziyech. Sowieso geen pure rechtsbuiten zoals ik dat begrijp.
Ik bedoel dat Zyiech meer een middenvelder is die ‘op papier’ rechtsbuiten staat maar in praktijk als extra middenvelder speelt. Stengs is idd linksbenig en komt naar binnen, maar dat is meer a la Robben. Ik denk niet dat hij het loopvermogen en fysiek heeft om die plek a la Zyiech in te vullen.

wimpey

Bericht door wimpey » wo feb 06, 2019 10:24 am

Ik mag toch hopen dat Ajax zélf spelers van het niveau Doan, Namli, Ödegaard opleidt. Zou waanzin zijn om daar miljoenen op kapot te slaan.

Neem aan dat ze Neres hebben behouden, zodat hij na vertrek van Ziyech de aangewezen rechtsbuiten is.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo feb 06, 2019 11:44 am

Dat lijkt me ook. Ben benieuwd of die jongen het kan op brengen, want Ajax was wel aan het leuren met 'm. Oftewel, het vertrouwen is niet zo heel groot in hem. Ik zou volgend jaar proberen om die voorhoede met Tadic, Dolberg en Neres intact te houden. Met Bande (?), Huntelaar en een nieuwe jongen ben je dan aardig klaar.

Ik zou als ik Ajax was investeren in 1 a 2 jongens met diepte. Of gaan we het nog wat langer aan kijken met Cerny?

Donny aan z'n contract houden en (veel) geld neerleggen voor een opvolger van Frenkie.

RubenB

Bericht door RubenB » wo feb 06, 2019 1:40 pm

Peter schreef:Dat lijkt me ook. Ben benieuwd of die jongen het kan op brengen, want Ajax was wel aan het leuren met 'm. Oftewel, het vertrouwen is niet zo heel groot in hem. Ik zou volgend jaar proberen om die voorhoede met Tadic, Dolberg en Neres intact te houden. Met Bande (?), Huntelaar en een nieuwe jongen ben je dan aardig klaar.

Ik zou als ik Ajax was investeren in 1 a 2 jongens met diepte. Of gaan we het nog wat langer aan kijken met Cerny?

Donny aan z'n contract houden en (veel) geld neerleggen voor een opvolger van Frenkie.
Als Barcelona nog steeds geinteresseerd zou zijn in Dolberg, moet je die dan niet gewoon verkopen en proberen Suarez met veel geld te verleiden om terug te komen? Dan kan Huntelaar lekker een trainerstenue aantrekken en hebben we ruimte om een talent als 2e spits door te schuiven... Stukje Wishfull Thinking.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo feb 06, 2019 1:59 pm

Is Traore een kandidaat voor de rechterkant? In dat geval hebben we de opvolger wellicht al in huis.

Ik hoop zelf vooral dat Neres blijft. Als je die jongen het hele jaar aan vanaf rechts laat spelen gaat hij het geweldig doen. De vraag zal alleen zijn of hij nog een seizoen wil blijven en wat er is afgesproken rondom die Chinese interesse van deze winter. Maar als hij zich verder wil ontwikkelen in Europa dan heeft hij bij Ajax natuurlijk een uitstekend perspectief als Ziyech vertrekt.
Nil volentibus arduum

Yopii

Bericht door Yopii » wo feb 06, 2019 2:17 pm

999 schreef:15 maanden er uit geweest, na zijn rentree blijkbaar/schijnbaar nog nooit zonder die brace een wedstrijdje gevoetbald.Dan is 15 miljoen vraagprijs wel een heel groot risico ..
Yep.

Speelt een paar leuke wedstrijden en meteen moet Ajax 15 miljoen voor hem betalen. :excited.gif:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo feb 06, 2019 3:16 pm

Met 15 miljoen (en de goede jeugdopleiding) kan AZ structureel derde worden,. :blush.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » wo feb 06, 2019 3:40 pm

Yopii schreef:
999 schreef:15 maanden er uit geweest, na zijn rentree blijkbaar/schijnbaar nog nooit zonder die brace een wedstrijdje gevoetbald.Dan is 15 miljoen vraagprijs wel een heel groot risico ..
Yep.

Speelt een paar leuke wedstrijden en meteen moet Ajax 15 miljoen voor hem betalen. :excited.gif:
Een jaar wachten en hij kost 25+.
IK GELOOF!!!!!!

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » wo feb 06, 2019 3:52 pm

of 5-
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Yopii

Bericht door Yopii » do feb 07, 2019 10:46 am

Tja, voor vijftien miljoen heb je die speler waarschijnlijk, want AZ kan zo'n bedrag niet laten lopen. Dat is wel zo prettig voor Overmars.

Ajax heeft veel grotere kans op een zeperd bij spelers als Richarlison, Lainez, Antony, Nelinho, of hoe heten al die jongens.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » za feb 09, 2019 4:48 am

Die jongen is naar de pizza bakker overgestapt.. die komt dus gelukkig niet.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za feb 09, 2019 11:44 am

Gelijk een financiële klapper proberen te maken. Ik kan me er wel iets bij voorstellen als je zo'n zware blessure hebt gehad. En als dat je plan is dan is Raiola geen slechte keuze.
Nil volentibus arduum

De Dominee

Bericht door De Dominee » ma feb 25, 2019 11:28 am

Matias Vargas wordt genoemd (Voetbalprimeur).
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » ma feb 25, 2019 11:36 am

De Dominee schreef:Matias Vargas wordt genoemd (Voetbalprimeur).
Is dat die Argentijnse dribbeldwerg?

Mano

Bericht door Mano » ma feb 25, 2019 11:36 am

wel een goeie middenvelder die goed aangeeft (vind ik)

ik zeg: doe maar :blush.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

De Dominee

Bericht door De Dominee » ma feb 25, 2019 12:58 pm

Heb net zelf even een filmpje van hem opgezocht op Youtube, maar na 2,5 min weer af gezet. Zie niks bijzonders. Lijkt een speler met weinig overzicht en onder druk een slechte controle over de bal. Maar misschien zit ik ernaast natuurlijk.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Lionel

Bericht door Lionel » za mar 16, 2019 11:21 am

Ajax heeft interests, schijnt, in een 17 jarige spits van Santos (contract tot 2020, 50 miljoen willen ze) en een lange CV uit Equador, spelend bij Santos. Die is 18 jaar en kost rond de 3,5 miljoen.
IK GELOOF!!!!!!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za mar 16, 2019 12:51 pm

50 miljoen? Ik neem aan dat dat 5 miljoen moet zijn?

Plaats reactie