PSV
Moderator: mods
Re: PSV
In Engeland zit dat anders maar daar kan IH vast wel meer over vertellen want ik ben te lui om te googelen.
Op Fox had Kraay het er over dat het onzin was met die kaarten voor trainers ...
Hij zal dat dan roch niet voor niks zeggen?
Ik weet het ook niet hoor... maar volgens mij doen die kaarten er helemaal niet toe
Op Fox had Kraay het er over dat het onzin was met die kaarten voor trainers ...
Hij zal dat dan roch niet voor niks zeggen?
Ik weet het ook niet hoor... maar volgens mij doen die kaarten er helemaal niet toe
Voetbalzone
Haha...ik weet het ook niet... maar vooralsnog blijf ik bij mijn standpunt dat het geen moer uit maakt
Dat zal in 1 wedstrijd zijn dan...Bovendien kunnen in het betaald voetbal teamofficials, zoals de trainer, teammanager en verzorger, volgend seizoen gele en rode kaarten ontvangen. Daarbij geldt dat twee gele kaarten leidt tot rood. "Dit is een duidelijker communicatiemiddel vanuit de scheidsrechter naar de desbetreffende teamofficial, maar ook naar het publiek", schrijft de voetbalbond. De experimenten zijn voorgesteld door de IFAB, de internationale spelregelcommissie.
Haha...ik weet het ook niet... maar vooralsnog blijf ik bij mijn standpunt dat het geen moer uit maakt
-
Had Stijn Vreven niet wat schorsingen toen hij coach van NAC was? Of waren dat directe rode kaarten?Marillion schreef:Aha. Ik denk eerlijk gezegd niet dat hier al jurisprudentie over is. Van Bommel zou, neem ik aan, de eerste trainer zijn met vijf gele kaarten. Mocht hij dat halen.
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Had Stijn Vreven niet wat schorsingen toen hij coach van NAC was? Of waren dat directe rode kaarten?
Die kreeg de straffen aanvankelijk allemaal direct, ja. Ik geloof dat hij in de eerste 7 of 8 wedstrijden al 3 keer weg was gestuurd.
Dan staan er al rap voorwaardelijke straffen open waardoor je schorsingen meteen weer langer worden.
Op een gegeven moment was er een statistiek dat Vreven bij maar liefst 40% van de wedstrijden afwezig was geweest en toen na een stroeve start de eerste driepunters door zijn tijdelijke vervanger werden gepakt hadden ze tegen de 75% van de punten zonder Vreven gehaald.

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Buiten dat, Ajax had op die zaterdag de koppositie kunnen pakken en zodoende PSV in de achtervolging te drukken en die kans wordt Ajax nu ontnomen dus psychologisch is het helemaal niet zo nadelig voor PSV.wimpey schreef:D'n eierdop op, want Ajax wordt voorgetrokken.![]()
edsv mag zich wat mij betreft uiten, wanneer ze meer dan 2 punten halen in de CL-groepsfase. De vracht aan punten die Ajax binnensleept, werkt óók in hun voordeel.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
wimpey schreef: Bij edsv zijn ze gewoon boos dat ze geen controle over Ajax hebben. Nu is het natuurijk weer KNJB en meer van dat soort provinciale, infantiele, carnavaleske humbug.
Vermakelijk dat ze zelfs in het Eindhovens Dagblad in de eerste zin van de eerste alinea beginnen met:
https://www.ed.nl/psv/psv-neemt-geen-ve ... ~a91037fc/De Calimero-hoedjes vlogen gisteren in de virtuele wereld rond alsof de hoogtijdagen van de vogeltrek zijn aangebroken.
Het is toch ook opmerkelijk wat de KNVB doet? Overigens heeft PEC in mijn ogen meer reden tot klagen dan PSV.wimpey schreef:D'n eierdop op, want Ajax wordt voorgetrokken.![]()
edsv mag zich wat mij betreft uiten, wanneer ze meer dan 2 punten halen in de CL-groepsfase. De vracht aan punten die Ajax binnensleept, werkt óók in hun voordeel.
edsv is in deze kwestie geen partij.Wouter schreef:Het is toch ook opmerkelijk wat de KNVB doet? Overigens heeft PEC in mijn ogen meer reden tot klagen dan PSV.wimpey schreef:D'n eierdop op, want Ajax wordt voorgetrokken.![]()
PEC heeft alle redenen tot klagen.
- InnerHarbour
Natuurlijk is PSV een partij, het is de huidige en a.s. landskampioen maar buiten dat elke club die in de Mickey Mouse competitie speelt mag er wat van zeggen het gaat hun natuurlijk ook aan dat Ajax weer eens ouderwets bevoordeeld wordt.
YNWA
- Gezond verstand

Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik snap het voordeel niet zo. Nu wordt het 13 maart en dan speelt Ajax op 17 maart uit tegen AZ. Dat is dan toch ook een druk programma?
Ik kan me nog herinneren dat de wedstrijd van PSV tegen Excelsior verplaatst werd van een zaterdag naar een vrijdag om ze zo meer rust te gunnen voor het duel van Inter. Sorteerde helaas weinig effect.
Ik kan me nog herinneren dat de wedstrijd van PSV tegen Excelsior verplaatst werd van een zaterdag naar een vrijdag om ze zo meer rust te gunnen voor het duel van Inter. Sorteerde helaas weinig effect.

- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Kan iemand met een blauw shirt vandaag de aanvoerder van 040 eens een flinke elleboog of iets gelijks geven... Loopt alleen maar te ouwehoeren op de scheids etc...
Weer op zoek naar een Interim coach..
Als PSV toch al uitgemaakt kampioenis moet het toch niet uitmaken voor ze?InnerHarbour schreef:Natuurlijk is PSV een partij, het is de huidige en a.s. landskampioen maar buiten dat elke club die in de Mickey Mouse competitie speelt mag er wat van zeggen het gaat hun natuurlijk ook aan dat Ajax weer eens ouderwets bevoordeeld wordt.
Ze zijn immers toch al kampioen
- Ajaciedjuh
Van Beek 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Van Beek geschorst tegen Ajax? Dat zou jammer zijn.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Ajaciedjuh schreef:Van Beek
En let op want hierdoor wint 040 vandaag , terwijl kakkies een zeer sterke wedstrijd spelen en eigenlijk voor hadden moeten staan
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Ajaciedjuh
Noteer maar alvast de 1-0 voor De Jong.