PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Tuurlijk geen geluk, gewoon een goede actie van Malen.
Hij redt Van Bommel, die met zijn briefjes meer verwarring leek te zaaien bij de eigen spelers dan dat het leidde tot beter spel. Dat 'slotoffensief' leek in principe nergens op natuurlijk.
Sam Lammers was lekker bezig, maar niet heus. Heerenveen voetbalde zo met 10 man en PSV eigenlijk met 12.
Hij redt Van Bommel, die met zijn briefjes meer verwarring leek te zaaien bij de eigen spelers dan dat het leidde tot beter spel. Dat 'slotoffensief' leek in principe nergens op natuurlijk.
Sam Lammers was lekker bezig, maar niet heus. Heerenveen voetbalde zo met 10 man en PSV eigenlijk met 12.
We moeten maar blij zijn met de kans om dichterbij te komen. Maar irritant is het wel. Zo'n gelijkmaker dik in de blessuretijd. Je verwacht het, het lijkt niet meer te gebeuren, en dan alsnog.
De komende wedstrijden van PSV zijn Feyenoord thuis en Excelsior uit. Kijken of die Rotterdammers ons terug in het zadel kunnen krijgen.
De komende wedstrijden van PSV zijn Feyenoord thuis en Excelsior uit. Kijken of die Rotterdammers ons terug in het zadel kunnen krijgen.
Nil volentibus arduum
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Marillion schreef:We moeten maar blij zijn met de kans om dichterbij te komen. Maar irritant is het wel. Zo'n gelijkmaker dik in de blessuretijd. Je verwacht het, het lijkt niet meer te gebeuren, en dan alsnog.
Wat denk jezelf op 27-2 spelen ze thuis voor de beker .... Dus elk pijntje is garantie voor een weekend vrij
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
Dat is zo, maar het idee dat we bij hun verlies de titelkansen weer in eigen handen hadden, frustreert zo’n blessuretijdgoal natuurlijk wel.999 schreef:Als wij morgen winnen verliest PSV 2 punten hé ..
Mwah, Feyenoord gaat het daar niet weggeven hoor. Zeker niet met doe 10-0 in het geheugen.mattie schreef:Marillion schreef:We moeten maar blij zijn met de kans om dichterbij te komen. Maar irritant is het wel. Zo'n gelijkmaker dik in de blessuretijd. Je verwacht het, het lijkt niet meer te gebeuren, en dan alsnog.
Wat denk jezelf op 27-2 spelen ze thuis voor de beker .... Dus elk pijntje is garantie voor een weekend vrij
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Die late goals duiden op iets waaraan het bij Ajax ontbreekt: topsportmentaliteit. Fight til You die. Ajax kan slechts hopen op een nieuwe eigen flow. En dat alle energie die edsv erin moet steken ze een keer gaat opbreken.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Dat is zo, maar het idee dat we bij hun verlies de titelkansen weer in eigen handen hadden, frustreert zo’n blessuretijdgoal natuurlijk wel.999 schreef:Als wij morgen winnen verliest PSV 2 punten hé ..
Toch wel respect voor der Lothar: wisselt z'n grootste naam in de rust. Bij ons mogen Ziyech en Blind in balverlies grossieren en het team verzwakken, maar zijn Schone, vd Beek en Neres steevast de lul. Ik vrees dat Ajax de landstitel in 2019 al heeft verkloot. De spelers sloten een pact, waarna Overmars doodleuk met Wober en Neres ging leuren. Dodelijk.
A lot of good that did him. Lozano is een klootzak maar dat is van de type spelers die je er nooit uit moet halen, want ze kunnen altijd en overal vanuit het niets eentje erin prikken. Als Suarez een draak van een wedstrijd speelt zou ik hem ook er nooit uithalen. Het zijn van die types. Ziyech hoort daar niet bij, dat ben ik wel met je eens. Maar respect voor Lothar? Heb ik in de regel zeer weinig, maar jouw post komt een beetje over alsof het een tactisch meesterzet betreft, en dat is dus lang niet geval. Hij heeft er juist zeer weinig aan gehad.wimpey schreef:
Toch wel respect voor der Lothar: wisselt z'n grootste naam in de rust. Bij ons mogen Ziyech en Blind in balverlies grossieren en het team verzwakken, maar zijn Schone, vd Beek en Neres steevast de lul.
Verder moet die man echt een keer geschorst worden voor zijn continu onsportieve gezeik langs de zijlijn. Gisteren leverde hem dat geel op, maar dat moet veel vaker het geval zijn.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Op een gegeven moment wordt hij geschorst. Heeft ie toch liever niet, schat ik in.Javiskamp schreef:En zal hij daar wakker van liggen denk je?
Al krijgt hij er 100... zal hem een zorg zijn... een gele kaart zonder consequenties is geen geel
Niet op basis van zo een gele kaart... hij wordt alleen maar geschorst op basis van 1 ding dat volledig fout gaat... niet op basis van een optelsom van “gele kaarten”.Mr. Ajax schreef:Op een gegeven moment wordt hij geschorst. Heeft ie toch liever niet, schat ik in.Javiskamp schreef:En zal hij daar wakker van liggen denk je?
Al krijgt hij er 100... zal hem een zorg zijn... een gele kaart zonder consequenties is geen geel
Volgens mij worden ze wel opgeteld, maar ik kan het ook fout hebben.Javiskamp schreef:Niet op basis van zo een gele kaart... hij wordt alleen maar geschorst op basis van 1 ding dat volledig fout gaat... niet op basis van een optelsom van “gele kaarten”.Mr. Ajax schreef:Op een gegeven moment wordt hij geschorst. Heeft ie toch liever niet, schat ik in.Javiskamp schreef:En zal hij daar wakker van liggen denk je?
- Gezond verstand
Javiskamp schreef:Niet op basis van zo een gele kaart... hij wordt alleen maar geschorst op basis van 1 ding dat volledig fout gaat... niet op basis van een optelsom van “gele kaarten”.Mr. Ajax schreef:Op een gegeven moment wordt hij geschorst. Heeft ie toch liever niet, schat ik in.Javiskamp schreef:En zal hij daar wakker van liggen denk je?
Bij hoeveel gele kaarten ben je geschorst?
Wanneer een speler een gele kaart krijgt vragen de fans zich vaak direct af of dit een schorsing gaat opleveren vanwege het ontvangen van de zoveelste gele prent van het seizoen. De schorsingen voor gele kaarten gaan in het seizoen 2018/19 als volgt:
5e gele kaart
10e gele kaart
https://sport.infonu.nl/voetbal/113679- ... 01819.html
Dus ja, op basis van 5 zulke gele kaarten ben je hem ook een wedstrijd kwijt.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ik ben nog niet overtuigt... er staat dat het geldt voor spelers.
Bij Fox zeiden ze gister ook dat het geen gevolgen had....
Zie zelfde site
Het wegsturen van een lid van de technische staf of bankspeler
Indien een lid van de technische staf, vaak de hoofdcoach, zijn boekje te buiten gaat door bijvoorbeeld het veld in te lopen of de scheidsrechter of een van de andere arbiters onheus te bejegenen, dan kan hij ook naar de tribune worden gestuurd.
Ook een speler die op de bank zit of een ander lid van de technische staf dan de hoofdcoach of assistent-coach kan overigens een kaart krijgen wanneer hij zich misdraagt. Clubarts Jan Rauws van Heracles Almelo overkwam dit bijvoorbeeld in het seizoen 2013/2014 nadat hij verbaal zijn onvrede uitte over het optreden van de arbitrage. Hij kreeg hiervoor één duel voorwaardelijke schorsing.
Bij Fox zeiden ze gister ook dat het geen gevolgen had....
Zie zelfde site
Het wegsturen van een lid van de technische staf of bankspeler
Indien een lid van de technische staf, vaak de hoofdcoach, zijn boekje te buiten gaat door bijvoorbeeld het veld in te lopen of de scheidsrechter of een van de andere arbiters onheus te bejegenen, dan kan hij ook naar de tribune worden gestuurd.
Ook een speler die op de bank zit of een ander lid van de technische staf dan de hoofdcoach of assistent-coach kan overigens een kaart krijgen wanneer hij zich misdraagt. Clubarts Jan Rauws van Heracles Almelo overkwam dit bijvoorbeeld in het seizoen 2013/2014 nadat hij verbaal zijn onvrede uitte over het optreden van de arbitrage. Hij kreeg hiervoor één duel voorwaardelijke schorsing.
Op Lozano??Marillion schreef:Het is toch echt al jaren zo dat je een schorsing krijgt bij vijf gele kaarten. Die regel is ook op Lozano van toepassing.
Men heeft het hier over Van Bommel
Die zaterdag wéér (!) geel kreeg voor commentaar op de leiding en wat voor coaches de regels zijn als ze dit soort 'halve boekingen' blijven verzamelen
Laatst gewijzigd door Cruijff op ma feb 18, 2019 7:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.