Italië

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Re: Italië

Bericht door Cruijff » do dec 27, 2018 12:52 pm

InnerHarbour schreef:
Ancelotti woest over apengeluiden: 'Volgende keer gaan we van het veld'
Mmmmm, zou je hem ook zo heftig hebben gehoord als Napoli in de verlenging de 1-0 gemaakt had i.p.v. Inter? Stapt hij van het veld als hij tegen Juve met 3-0 voorstaat?

Ik waag het, in beide gevallen, te betwijfelen
.

Idd.
In Italië worden al meer dan 40 jaar in de stadions apen geluiden gemaakt en worden zowel 'Afrikanen' als Zuid-Italianen structureel gediscrimineerd. Of wordt, waar Diego treffend op inspeelde, ieder uit een slechtere wijk van de stad of zuidelijker dan Rome voor Afrikaan uitgemaakt.

Komt ie als moraalriddertje opeens nu mee. :aai.gif:

Sandro

Bericht door Sandro » di jan 29, 2019 8:10 am

"Hate it or love it, the underdog's on top".

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » di feb 12, 2019 2:53 pm

Ramsey transfervrij naar Juventus. Gaat dus eindelijk wat prijzen pakken. Volgens de BBC ook heel veel geld, maar een kleine 2 miljoen per maand lijkt me toch echt iet te kloppen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di feb 12, 2019 3:06 pm

Jinne schreef:Ramsey transfervrij naar Juventus. Gaat dus eindelijk wat prijzen pakken. Volgens de BBC ook heel veel geld, maar een kleine 2 miljoen per maand lijkt me toch echt iet te kloppen.
Is wel mogelijk, denk en vrees ik.
Hoe lang krijgt Ramsey een contract?

Het is helaas anno 2019 niet meer heel gek dat iemand in plaats van 14 miljoen 24 miljoen per jaar of 24 miljoen in zijn eerste contractjaar opstrijkt als de zaakwaarnemer hem overtuigt om transfervrij voor een bepaalde club te kiezen.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » di feb 12, 2019 3:32 pm

Er wordt gesproken over £435k per week. £67m over 4 jaar. De wereld is gek geworden. Voor fucking Ramsey..
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » di feb 12, 2019 4:17 pm

raymon schreef:Er wordt gesproken over £435k per week. £67m over 4 jaar. De wereld is gek geworden. Voor fucking Ramsey..
Tja ze zijn gek daar... ik vind het geen geweldige speler... Ik denk dat ze er bij Arsenal ook niet zo rouwig om zijn...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za feb 16, 2019 12:58 pm

Overigens laat Ronaldo ook in Italie zien de beste van de wereld te zijn. Bij United, bij Real, bij Juve en ondertussen blijft Messi lekker veilig zijn hele leven bij Barca.

Iniesta

Bericht door Iniesta » za feb 16, 2019 1:32 pm

brigade zuid schreef:Overigens laat Ronaldo ook in Italie zien de beste van de wereld te zijn. Bij United, bij Real, bij Juve en ondertussen blijft Messi lekker veilig zijn hele leven bij Barca.
Overigens laat Messi in Spanje zien de beste van de wereld te zijn. Jaar in jaar uit ongeacht de selectie. Ondertussen jobs Ronaldo veilig van sterke selectie naar sterke selectie.

Lionel

Bericht door Lionel » za feb 16, 2019 2:16 pm

brigade zuid schreef:Overigens laat Ronaldo ook in Italie zien de beste van de wereld te zijn. Bij United, bij Real, bij Juve en ondertussen blijft Messi lekker veilig zijn hele leven bij Barca.
Wat laat Ronaldo dan precies zien?
IK GELOOF!!!!!!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » za feb 16, 2019 3:29 pm

Iniesta schreef:
Overigens laat Messi in Spanje zien de beste van de wereld te zijn. Jaar in jaar uit ongeacht de selectie. Ondertussen jobs Ronaldo veilig van sterke selectie naar sterke selectie.
Ik heb een bloedhekel aan Ronaldo, maar je kunt moeilijk beweren dat Messi jaar in jaar uit laat zien de beste van de wereld te zijn als Ronaldo meer goals op zijn naam heeft en gewoonweg meer prijzen. Bijna twee keer zoveel cups met grote oren ook. En met verschillende teams. Aan de lopende band scoren in 3 verschillende competities.

In het enige team waar Messi buiten Barcelona voor heeft gespeeld - Argentinie - heeft ie jarenlang structureel teleurgesteld.

Ik ben ook meer van Messi dan van Ronaldo, maar objectief gezien is Ronaldo gewoon indrukwekkender.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Lionel

Bericht door Lionel » za feb 16, 2019 5:56 pm

Kom op zeg, scoren bij Juventus tegen Frisione en Co is ook geen kunst. Ronaldo is meer een balletjes afwachter geworden. Niet voor niks koos Madrid ervoor om hem te verkopen.
IK GELOOF!!!!!!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za feb 16, 2019 6:34 pm

Helaas zullen we nooit weten of Messi in Engeland en Italië zou uitblinken, blijkbaar durft hij niet.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za feb 16, 2019 6:53 pm

Lionel schreef:Kom op zeg, scoren bij Juventus tegen Frisione en Co is ook geen kunst. Ronaldo is meer een balletjes afwachter geworden. Niet voor niks koos Madrid ervoor om hem te verkopen.
Je hebt geen gelijk maar al zou je gelijk hebben, Ronaldo is 34, moet nog zien of Messi op die leeftijd überhaupt nog voetbalt.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za feb 16, 2019 7:49 pm

Madrid heeft 'm natuurlijk verkocht omdat ze voor een 34 jarige speler nog de hoofdprijs konden ontvangen. En hoe goed Ronaldo ook is, zijn fysieke kracht is een belangrijk onderdeel van zijn spel. Dat gaat een keer minder worden. Daarbij speelde natuurlijk die zaak van een mogelijke verkrachting.
Nil volentibus arduum

zeux

Bericht door zeux » za feb 16, 2019 9:28 pm

Een beetje een 'LeBron of Jordan'-discussie. :-)

Voorlopig is het vandaag met Messi nog niet veel. Zacht uitgedrukt.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo feb 17, 2019 8:24 am

brigade zuid schreef:Helaas zullen we nooit weten of Messi in Engeland en Italië zou uitblinken, blijkbaar durft hij niet.
In de PL zeker niet.
YNWA

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » zo feb 17, 2019 9:25 am

zeux schreef:Een beetje een 'LeBron of Jordan'-discussie. :-)

LeBron en Jordan speelden niet in zelfde tijdperk dus sowieso lastig vergelijken. Basketbal is wel a different ball game. In je eentje kan je daar meer voor elkaar krijgen dan bij voetbal. Dus je kan makkelijker met meerdere teams succes hebben.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Lionel

Bericht door Lionel » zo feb 17, 2019 6:06 pm

InnerHarbour schreef:
brigade zuid schreef:Helaas zullen we nooit weten of Messi in Engeland en Italië zou uitblinken, blijkbaar durft hij niet.
In de PL zeker niet.
Nee, Salah prikt er daar 50. Messi zou dat natuurlijk niet kunnen :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

zeux

Bericht door zeux » zo feb 17, 2019 6:30 pm

Jinne schreef:
zeux schreef:Een beetje een 'LeBron of Jordan'-discussie. :-)

LeBron en Jordan speelden niet in zelfde tijdperk dus sowieso lastig vergelijken.
True. Maar het blijft onderwerp van discussie in de VS. ;-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » zo feb 17, 2019 6:34 pm

Lionel schreef:Kom op zeg, scoren bij Juventus tegen Frisione en Co is ook geen kunst. Ronaldo is meer een balletjes afwachter geworden. Niet voor niks koos Madrid ervoor om hem te verkopen.
Tegen Recreativo Huelva ofzo evenmin. Je doet alsof Ronaldo heel zijn leven in Italie tegen laagvliegers speelt.

Messi heeft nergens buiten Barcelona laten zien de beste te zijn. Hij heeft geen matig nationale ploeg op sleeptouw genomen naar een internationale hoofdprijs zoals Ronaldo dat wel deed. Hij heeft de CL minder keren gewonnen dan Ronaldo, terwijl Ronaldo dat bij twee verschillende clubs voor elkaar kreeg (bij beide als de grote uitblinker).

Nogmaals, je kan Messi-fan zijn - ben ik zelf ook - maar objectief gezien kan je deze feiten niet weerleggen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo feb 17, 2019 6:37 pm

Lionel schreef:
InnerHarbour schreef:
In de PL zeker niet.
Nee, Salah prikt er daar 50. Messi zou dat natuurlijk niet kunnen :excited.gif:
Maar even de statistieken erbij gepakt: zijn doelpunten in de laatste 20 wedstrijden tegen Engelse clubs in de CL:

Arsenal FC: 9 doelpunten
Manchester City: 6 doelpunten
Chelsea FC: 3 doelpunten
Manchester United: 2 doelpunten

doen mij toch wel vermoeden dat hij de in PL geen modderfiguur zou slaan...

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo feb 17, 2019 7:25 pm

Ho, ho, hold on to your hats ladies. Laat mij uitleggen wat ik bedoel. Als Messi zou willen zou het geen probleem zijn natuurlijk, hij is de één na beste voetballer ter wereld maar de PL en Messi, nee veel te zwaar, geen tegenstanders die met hun beentjes wijd gaan liggen als hij langskomt, klote weer, elke wedstrijd in een waanzinnig tempo, enz, enz, nee daar houdt Messi de wandelaar niet van.

Die was na één seizoen in de PL teruggevlucht naar Spanje.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » ma feb 18, 2019 9:11 am

Mr. Ajax schreef:
Tegen Recreativo Huelva ofzo evenmin. Je doet alsof Ronaldo heel zijn leven in Italie tegen laagvliegers speelt.

Messi heeft nergens buiten Barcelona laten zien de beste te zijn. Hij heeft geen matig nationale ploeg op sleeptouw genomen naar een internationale hoofdprijs zoals Ronaldo dat wel deed. Hij heeft de CL minder keren gewonnen dan Ronaldo, terwijl Ronaldo dat bij twee verschillende clubs voor elkaar kreeg (bij beide als de grote uitblinker).

Nogmaals, je kan Messi-fan zijn - ben ik zelf ook - maar objectief gezien kan je deze feiten niet weerleggen.
En hoeveel landstitels heeft Ronaldo gewonnen?

Wat was de bijdrage van Ronaldo in de finale? Toch nul? Hoe kan je dan zeggen dat hij zijn land naar een internationale hoofdprijs heeft geholpen als de finale zonder hem ook werd gewonnen.

United was toen gewoon een topclub hoor. Nu is het ruk ja.
Juve won de laatste jaren ook gewoon de Serie A met een overmacht. Ze wonnen de beker ook. Zijn ze nu al in uitgesci :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Alexander

Bericht door Alexander » do mar 07, 2019 7:14 pm

Trainer van Rome is inmiddels ontslagen. Het verhaal van Kluivert begint steeds meer het verhaal van een jongen te worden die veel te vroeg vertrekt. Gisteren zat hij al op de tribune, maar na de trainingswissel zal hij er wel helemaal niet meer aan te pas komen.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » vr mar 08, 2019 10:10 am

Hij was bij ons ook geen zekerheidje.. waarom bij Roma dan opeens wel?

Plaats reactie