Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Moderator: mods
- Gezond verstand
Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Admins, kan de titel aangepast worden naar "Liverpool FC - With Klopp no longer on top'?
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
- InnerHarbour
- Gezond verstand
Goh, en over Ajax zeg je altijd "wat is geld zonder prijzen?". Nu stel ik de vraag eens aan jou.
Fans van andere clubs
Voor belasting is het zie ik. Ik verwachtvdat Ajax daar dit of volgend jaar overheen gaat
I think I lost my fucking headache
- InnerHarbour
Top of the League. 
Er komen vast vandaag een stuk minder ATers buurten in dit mooie topic schat ik zo in.

Er komen vast vandaag een stuk minder ATers buurten in dit mooie topic schat ik zo in.

YNWA
Dan kom ik vandaag wel even langs johInnerHarbour schreef:Top of the League.

- InnerHarbour
- InnerHarbour
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Dat kan je zeggen als je prijzen wint...
Ajax kan dat nu ook niet meer zeggen nu we wekelijks worden uitgelachen.
Ajax kan dat nu ook niet meer zeggen nu we wekelijks worden uitgelachen.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Nee hoor heeft er niets mee te maken. Ondanks het feit dat wij al 28 jaar de league niet meer hebben gewonnen zijn wij gehaat maar dat boeit niet.
YNWA
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Gehaat? Welnee, een beetje zoals Feyenoord. Ooit een grote club, doet het af en toe leuk maar wint vooralsnog erg weinig. Ik zou het zeker geen haat noemen.InnerHarbour schreef:Nee hoor heeft er niets mee te maken. Ondanks het feit dat wij al 28 jaar de league niet meer hebben gewonnen zijn wij gehaat maar dat boeit niet.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- InnerHarbour
Robben baalt van Liverpool als tegenstander in Champions League'Je hebt altijd tegenstanders die je beter liggen dan de ander. Ik denk dat Liverpool misschien wel mijn minst favoriete tegenstander is', aldus Robben, die dan ook niet stond te springen toen The Reds als tegenstander van Bayern München uit de loting kwam. 'Dit is de slechtst mogelijke loting die we konden hebben.'
YNWA
Klopt.InnerHarbour schreef:'Je hebt altijd tegenstanders die je beter liggen dan de ander. Ik denk dat Liverpool misschien wel mijn minst favoriete tegenstander is', aldus Robben, die dan ook niet stond te springen toen The Reds als tegenstander van Bayern München uit de loting kwam.
Die spelers van Liverpool, die liggen zo vaak op de grond.
Die gasten die maken nog meer schwalbes dan Robben in zijn Chelsea en PSV tijd. Kan me voorstellen dat ie daar de schijt van krijgt.
- InnerHarbour
Nee geschorst, het zal wel Fabinho met Bambi on Ice worden tenzij ze Lovren op tijd fit hebben gekregen. Gelukkig is TAA weer fit zodat we op die plek niet ook nog een middenvelder moeten opstellen. Ik ben gek op Klopp maar het aantrekken van Matip was een daad van een waanzinnige en Clyne in januari laten gaan vond ik ook niet sterk.
Het beste lijkt mij dat we die Duitsers maar een eind van onze goal afhouden.
Het beste lijkt mij dat we die Duitsers maar een eind van onze goal afhouden.

YNWA
Jammer. Geblesseerd?Lionel schreef:Geen Virgil morgen las ik. Ben benieuwd.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- InnerHarbour
Moet een vergissing van de FA zijn. De beste scheidsrechter van Engeland Michael Oliver fluit zondag United-Liverpool. Normaal sturen ze Taylor of een andere Howard Webb kloon.
YNWA
Pfoe, daar noem je ook wel twee bloed irritante schijt scheidsrechters.InnerHarbour schreef:Moet een vergissing van de FA zijn. De beste scheidsrechter van Engeland Michael Oliver fluit zondag United-Liverpool. Normaal sturen ze Taylor of een andere Howard Webb kloon.
Maar prima: dan kunt u een keer zien dat ook met eerlijke arbitrage Liverpool gewoon punten kan verliezen tegen een ploeg die helemaal niets in de Champions League te zoeken heeft.
- InnerHarbour
Goed zo je zou mij eens wat vaker met u aan moeten spreken.
YNWA
Kraakhelder ja!InnerHarbour schreef:je zou mij eens wat vaker met u aan moeten spreken.
Ik weet al exact op welk plekje u die wedstrijd a.s. zondag kijkt.
Hoewel dit bedrijf van twee jongens uit Volendam nooit teleurstelt als ze een voetbalreisje van A tot Z voor iemand organiseren.
https://www.number1-voetbalreizen.nl/vo ... liverpool/
Al bent u zelf natuurlijk ook prima in staat om reis, verblijf en ticket zelf te regelen.