Malen maakte net voor rust een overtreding waar een Fortunees geel voor krijgt. Blom is laf, thuisfluiter. En edsv is nog slechter dan Ajax gisteren in de 1e helft.Javiskamp schreef:Dit isgeen twijfel gewoon rood... lompe overtredingen met een kans iemand te blesseren en niet voor de bal gaan is toch rood?
PSV
Moderator: mods
Re: PSV
-
Het blijft zo klote dat we in 1 week tijd van virtueel koploper op 5 punten staan. We hebben het gewoonweg niet in eigen hand. Ik heb er een hard hoofd in, eerlijk gezegd.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Ik zeg voorop dat 040 vandaag wel zou winnen maar als je zo zo dom uitverdedigd en verdedigd,zodat Luuk een hattrick kan mkn ... dan vraag je erom..
Weer op zoek naar een Interim coach..
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Kakkies laten deze wedstrijd schieten...Toppie schreef:Utreg en Hveen uit en Feyenooit thuis moet toch 1 of 2 punten verlies opleveren
H'Veen kan niet verdedigen..
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
Blijkt mee te vallen. Schijtmazzelaars. Maar eind maart meldt ie zich vast wel weer af voor Oranje.elliquido schreef:Bergwijn er lang uit naar het laat aanzien
Nadat Utrecht veel heeft lopen klagen over de VAR lijkt het ze vandaag niet erg tegen te zitten. Een penalty fout met shirtje trekken op Luuk de Jong had denk ik wel op de stip gemoeten maar is onbestraft gebleven.
Mijn voorlopige conclusie was dat Utrecht min of meer toevallig op 1-0 was gekomen uit een corner en verder weinig in te brengen had. Maar daarna scoort Kerk uit een heel puike counter de 2-0. Van Bommel boos die bij de omschakeling een overtreding van Van Overeem meende te zien, maar de VAR zag geen reden om in te grijpen.
Mijn voorlopige conclusie was dat Utrecht min of meer toevallig op 1-0 was gekomen uit een corner en verder weinig in te brengen had. Maar daarna scoort Kerk uit een heel puike counter de 2-0. Van Bommel boos die bij de omschakeling een overtreding van Van Overeem meende te zien, maar de VAR zag geen reden om in te grijpen.
Die zal misschien zelfs een basisplaats hebben gekregen aangezien hij er volgens de commentator van FOX nu helemaal doorheen zit. Zou natuurlijk ook kunnen dat invallen voor hem al te zwaar is!Michiel Kramer staat er nu in jongens!
- InnerHarbour
Voor rust het grootste gedeelte gekeken, toen ging het crescendo 1-0 voor en vlak voor de pauze de 2-0. Schakelde na rust het laatste kwartier weer in toen het al 2-1 stond. Die Kerk had in de 93e minuut gewoon nog 3-2 voor Utrecht moeten maken. Advocaat zal wederom woedend zijn op de VAR (of direct op Van Boekel die de eindbeslissing heeft, wel ging kijken, maar meende dat het geen strafschop voor Utrecht was een paar minuten voor tijd)InnerHarbour schreef:Volgens mij had AC beter niet kunnen gaan kijken.
Laatst gewijzigd door Cruijff op zo feb 10, 2019 6:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- InnerHarbour
Er wordt op dit forum nogal eens neergekeken op spitsen als Kane en de Jong maar een gozer erbij die de bal erin schopt/kopt is best wel handig hoor.
YNWA
Luuk de Jong had er namens Ajax ook minimaal 20 per seizoen in de Eredivisie ingelegd en wellicht met Ajax ook hier en daar een landstitel gepakt net als zijn broer Siem.InnerHarbour schreef:Er wordt op dit forum nogal eens neergekeken op spitsen als Kane en de Jong maar een gozer erbij die de bal erin schopt/kopt is best wel handig hoor.
-
Utrecht - PSV toch van 2-0 weer 2-2.