Ben je daar nog steeds zeker van?Sandro schreef:Dat komt wel goed!Ferry schreef:(Nou zelf wel winnen natuurlijk...)
PSV
Moderator: mods
Re: PSV
De beste edsv-er speelde gister bij Heerenveen. Lijkt me een foutje om die Lammers daar te stallen, terwijl die peperdure Argentijn ziek, zwak of misselijk is.Sandro schreef:Hoe is het toch mogelijk he, geeft aan dat we er nog lang niet zijn. Te smalle basis.
Overigens gaf edsv gisteren met de beoogde basis een 0-2 voorsprong uit handen tegen een degradatiekandidaat. Maar Ajax lijkt mentaal nog steeds te zwak om daarvan te profiteren.

Die Von Bommel irriteert me mateloos. Snap niet waar al die roem op gebaseerd is. In de CL kansloos onderuit. In de beker voor de winterstop uitgeschakeld. Alleen dankzij gepruts van Ten Hag, tot tweemaal aan toe, staan ze bovenaan in de competitie.
- Ajaciedjuh
Voetbalt op een toernooi momenteel. Scoorde de laatste wedstrijd.Alexander schreef:Waar is die Argentijn eigenlijk gebleven?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Man man man, al in geen jaren meer gepost, maar een half uurtje PSV kijken was genoeg om de spontane behoefte te voelen om even wat van me af te moeten schrijven. Wat een ontstellend trieste baggerclub is het toch ook. Die jankebal van een de jong voorop. Geen enkel idee, geen enkele lijn in het spel, thuis tegen Grunn ballen naar voren roeien en zelfs de ballenjongens instrueren om tijd te rekken. Ik word echt gek als Ajax dit jaar geen kampioen wordt met deze selectie en het vertoonde spel dit seizoen als je het vergelijkt met psv maar ik zie het nog zo maar gebeuren ook...bizar....
De ploeg der dapp're Meersche Helden...
- InnerHarbour
Boewhahahahahaha, die Rishi. niet boos op PSV zijn maar op Overmars die te gierig was een een behoorlijke tweede keeper aan te trekken.Lionel schreef:Inderdaad. Heel bizar dit PSV. Wat een teringleijers. Hoop voor ze dat die Lozano iets ernstigs heeft. Gun ik die bloedhonden wel.
YNWA
-
Vrij simpel. Je zet twee middenvelders als centrale verdedigers neer.
- InnerHarbour
Goed nieuws Rishi.Lionel schreef:Inderdaad. Heel bizar dit PSV. Wat een teringleijers. Hoop voor ze dat die Lozano iets ernstigs heeft. Gun ik die bloedhonden wel.
YNWA