Het begint de pijn langzaam wat te verzachten. Al heb ik er denk ik nog een paar nodig.InnerHarbour schreef:LekkerMarillion schreef:Denk dat ik er maar gewoon de rest van de fles Lagavulin in giet.

Moderator: mods
Het begint de pijn langzaam wat te verzachten. Al heb ik er denk ik nog een paar nodig.InnerHarbour schreef:LekkerMarillion schreef:Denk dat ik er maar gewoon de rest van de fles Lagavulin in giet.
Die als linksback speelt. Degene die vandaag die positie had moeten innemen, speelde niet als linksback. Hij liep (letterlijk) maar wat in de buurt van de as van het veld.Trab schreef:Uit tegen PSV hadden we het excuus dat de Ligt niet meedeed en dat Ten Hag voor Frenkie achterin koos. Vandaag waren er geen excuses. We misten alleen Tagliafico.
Ik heb me net door de samenvatting geworsteld, Voetske. Naar mijn mening geef je daar de wedstrijd weg. Mijn mening he, niets meer.999 schreef:Dacht al, duurt lang dat Blind langskomt..
Weet ik Willem, jou mening niks mis mee.Maar heel elftal faalt niet Blind alleen .wimpey schreef:Ik heb me net door de samenvatting geworsteld, Voetske. Naar mijn mening geef je daar de wedstrijd weg. Mijn mening he, niets meer.999 schreef:Dacht al, duurt lang dat Blind langskomt..
Blind speelde idd zwak. Had heel veel moeite met de zwervende Berghuis. Bij die 1e goal staat hij veels te ver van Berghuis af als hij wordt aangespeeld. Hierdoor is hij hem kwijt en moet de hele ploeg in z’n achteruit. Maar er gaat daarna veel meer mis want er gaan 4 man naar Berghuis toe waardoor er in het centrum 2 vrijkomen. Die Magallan zag er hier ook niet goed uit. Goed in de mandekking misschien, maar totaal geen oog voor ruimte. Laat zich simpel uit het centrum lokken door vpersie. De 2-1 wordt ingeleid door notabene een corner voor ons. Had al na de wedstrijd tegen Heerenveen gezegd dat er veel te veel mensen voor de bal staan als we corners nemen. Nu werd ie gepakt door Vermeer, die gooit snel uit naar Verdonk, mazraoui glijd uit en het ligt open achterin. En zo scoort Feyenoord 35 sec na de corner van Ajax de 2-1. Bij de 4-2 dekt Blind ook weer te ruim op Berghuis die vrij kan voorgeven. Maar Magallan en de Ligt gaan ook niet vrijuit. Vpersie staat gewoon precies tussen ze in.wimpey schreef:Die als linksback speelt. Degene die vandaag die positie had moeten innemen, speelde niet als linksback. Hij liep (letterlijk) maar wat in de buurt van de as van het veld.Trab schreef:Uit tegen PSV hadden we het excuus dat de Ligt niet meedeed en dat Ten Hag voor Frenkie achterin koos. Vandaag waren er geen excuses. We misten alleen Tagliafico.
1-1, 2-1 en 4-2 ontstonden daar, doordat die gast een zee aan ruimte liet. Met één bal konden ze vanaf daar voor het doel komen. We missen Nico enorm, ik kijk geen Ajax-pot meer wanneer iemand met de naam Daley op linksback staat.
Blind als LCV kan ook alleen wanneer hij De Ligt en Nico naast zich heeft. Ajax heeft 20 M aan een gemankeerde verdediger, alibi-voetballer en pseudo-leider uitgegeven. Blind beloofde laatst in een interview dat het mogelijk bij één jaar Ajax blijft. Hopelijk houdt hij woord. Dat kost Ajax een bom duiten, maar dat moet dan maar.
Ik zei het nog in het wedstrijdtopic, onder druk weet Feyenoord zich geen raad en pats boem ineens was het weg, Feyenoord gooide er een schepje bovenop, werd nog feller in de tackles, op de juiste manier, de pootjes werden teruggetrokken aan de kant van Ajax op een enkeling na en het was over.wimpey schreef:Ineens (1-1) vonden de heren het onnodig druk op hun opbouw te zetten.Marillion schreef: De eerste 15 minuten is er niets aan de hand. Met een beetje geluk maakt Dolberg 0-2 en is het klaar. Het eerste tegendoelpunt komt echt uit de lucht vallen (wel met defensief prutswerk van onze kant).
Die Berghuis viel mij niet tegen maar dat kan natuurlijk ook komen omdat hij zonder tegenstander speelde.Marillion schreef:Hoeveel spelers van dit Feyenoord zijn nou beter als die van Ajax? Dan kom je toch niet verder als Van Persie? Waarbij we nog moeten melden dat Dolberg niet slecht begon.
Er stonden er twee iets te ruim te dekken. Curieus dat steeds alleen Blind wordt genoemd. Maar ja dat is de speler waar een deel van AT de pik op heeft en die dan continu wordt aangepakt.Trab schreef: Bij de 4-2 dekt Blind ook weer te ruim op Berghuis die vrij kan voorgeven.
Mee eens, dramatisch vandaag. Hij maakt weliswaar die 2-2 prima af maar ging verder mee in de malaise. Hij lijkt ook af en toe weer ouderwets geïrriteerd.InnerHarbour schreef:Zoals bijna altijd wanneer ik kijk viel die Ziyech mij weer vies tegen.
Donny stond ook een keer lekker te slapen bij een voorzet. Maar De Ligt hoort toch de organisatie neer te zetten?zeux schreef:Er stonden er twee iets te ruim te dekken. Curieus dat steeds alleen Blind wordt genoemd. Maar ja dat is de speler waar een deel van AT de pik op heeft en die dan continu wordt aangepakt.Trab schreef: Bij de 4-2 dekt Blind ook weer te ruim op Berghuis die vrij kan voorgeven.
Die voorzet komt er, dat hadden Blind en die ander (zag effe niet wie) beter kunnen voorkomen, maar vervolgens staat iemand he-le-maal vrij in de zestien. En dààrdoor wordt het een goal. Zoals bij die andere goals Feijenoorders totaal vrij staan in de zestien. Staan die spelers gedekt of worden die beter verdedigd, dan wordt een voorzet die er tussendoor glipt ineens een stuk minder gevaarlijk. En neemt de kans op een goal substantieel af.
Tot op zekere hoogte heb je gelijk. Met name als het gaat om Van Persie.Wouter schreef:Feyenoord wordt hier natuurlijk ook gewoon onderschat. Het is geen topploeg maar met Van Persie en Berghuis hebben ze wel twee klasbakken voorin die noncholance achterin keihard afstraffen..
Wil je niet weten Ramona. Gewoon net doen of er niets gebeurd is.Ramona schreef:Te-ring...ik moest weg na de 1-1 stand, WTF is daarna met Ajax gebeurd?
Eens, staat in die zin boven de partijen. Gewoon een geweldige speler waarvan we blij moeten zijn dat hij nog in de Eredivisie is komen spelen.Lionel schreef:RVP was vandaag wel echt goed hé... Man man wat een speler.
Al vond ik Dolberg ook echt sterk. Tot ze weer besloten om hem niet in het spel te betrekken.