Feyenoord - Ajax 27-1-2019
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Re: Feyenoord - Ajax 27-1-2019
Vraag me echt af wat het met Ajax moet worden, dit is ook weer zo’n jaar dat gezien de kwaliteit in de selectie er eigenlijk geoogst moet worden maar het lijkt (weer) niet te gebeuren. Volgend jaar weer een half nieuw elftal met weer allerlei excuses en verzachtende omstandigheden.. ik wordt er een beetje moe van.
- Monkey Tonk
Er is maar 1 aanwijsbare reden voor zo'n absolute wanprestatie, en dat is de 86 miljoen voor Frenkie. Guardiola zei laatst nog hoe belangrijk het is in de kleedkamer (bij Man City) dat iedereen ongeveer hetzelfde verdient.
Zolang je met Dolberg en een Argentijnse niks nut wilt spelen gaan alle drie de prijzen verwachtingen als een nacht kaars uit. Revanche over een maand is misschien nog de enige hoop die je moet pakken
Volgens mij verdient Frenkie nog het zelfde als voor de winterstop bij AJAX ...Monkey Tonk schreef:Er is maar 1 aanwijsbare reden voor zo'n absolute wanprestatie, en dat is de 86 miljoen voor Frenkie. Guardiola zei laatst nog hoe belangrijk het is in de kleedkamer (bij Man City) dat iedereen ongeveer hetzelfde verdient.

Blij met de punten ...
- Monkey Tonk
Dan ga jij dat toch effe in de kleedkamer zeggen.999 schreef:Volgens mij verdient Frenkie nog het zelfde als voor de winterstop bij AJAX ...Monkey Tonk schreef:Er is maar 1 aanwijsbare reden voor zo'n absolute wanprestatie, en dat is de 86 miljoen voor Frenkie. Guardiola zei laatst nog hoe belangrijk het is in de kleedkamer (bij Man City) dat iedereen ongeveer hetzelfde verdient.

Dat heb jij toch al gedaanMonkey Tonk schreef:Dan ga jij dat toch effe in de kleedkamer zeggen.999 schreef:Volgens mij verdient Frenkie nog het zelfde als voor de winterstop bij AJAX ...Monkey Tonk schreef:Er is maar 1 aanwijsbare reden voor zo'n absolute wanprestatie, en dat is de 86 miljoen voor Frenkie. Guardiola zei laatst nog hoe belangrijk het is in de kleedkamer (bij Man City) dat iedereen ongeveer hetzelfde verdient.

Blij met de punten ...
Wat vond je van je hero Tadic, Wimpey?
Al veel vaker gezegd. Met deze trainer gaat Ajax geen platte prijs pakken. Het is een hele matige trainer, die iedere keer faalt op het moment dat het moet. Dit is geen incident. Ajax heeft het beste materiaal in 20 jaar, maar gaat ook dit jaar geen prijs pakken. Met dank aan Ten Hag.
Al veel vaker gezegd. Met deze trainer gaat Ajax geen platte prijs pakken. Het is een hele matige trainer, die iedere keer faalt op het moment dat het moet. Dit is geen incident. Ajax heeft het beste materiaal in 20 jaar, maar gaat ook dit jaar geen prijs pakken. Met dank aan Ten Hag.
Ziyech liet trouwens weer eens zien waarom hij op deze leeftijd nog bij Ajax speelt. Hij was de slechtste op het veld. Niet voor het eerst ook. Op momenten dat het moet is hij de eerste die verzaakt. Speelt louter en alleen voor zichzelf.
Deze wedstrijden zijn er in het verleden toch genoeg geweest, met een arrogantie, superieur gevoel afreizen naar De Kuip.En dan vervolgens vergeten om te voetballen ...
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
De emotie regeert en dat is ook logisch na zo’n wedstrijd. We hebben een goede selectie, maar als het tussen de oortjes niet goed meer zit, dan kun je hard onderuit gaan. De ervaren spelers, De Ligt, Frenkie, Onana moeten nu opstaan en gezamenlijk met EtH dit gaan ombuigen.
En dat zal snel moeten, anders is straks alles weg.
En dat zal snel moeten, anders is straks alles weg.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
De ervaren spelers Schone, Ziyech, Blind en Tadic zijn bij moeilijkheden de eerste die verzaken.
- Monkey Tonk
Nee, ik ga zeggen dat we het seizoen afmaken voor nummer 34.999 schreef:Dat heb jij toch al gedaanMonkey Tonk schreef:Dan ga jij dat toch effe in de kleedkamer zeggen.999 schreef:
Volgens mij verdient Frenkie nog het zelfde als voor de winterstop bij AJAX ...

Met donny, schone en nu frenkie houdt elk meeverdedigen op.
Grove , grove schande dit.
Grove , grove schande dit.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Hoezo Schone? Die ging er tenminste voor.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
Maar Ajax heeft onder deze trainer wel een geweldige 1e seizoenshelft gespeeld, met name de Europese prestaties waren/zijn gewoon top!Alexander schreef:Wat vond je van je hero Tadic, Wimpey?
Ik heb me zelden zo in de steek gelaten gevoeld door een Ajaxteam als nu. Ze hebben laten zien dat z emet focus heel veel kunnen. Gewoon geen bereidheid voor het team, en dus voor Ajax en de supporters, door het vuur te gaan.
I think I lost my fucking headache
Maar dan zonder Frenkie want die zit op 86 milj. ( 75 milj. volgens mij )Monkey Tonk schreef:Nee, ik ga zeggen dat we het seizoen afmaken voor nummer 34.999 schreef:Dat heb jij toch al gedaanMonkey Tonk schreef:
Dan ga jij dat toch effe in de kleedkamer zeggen.

Blij met de punten ...
Absoluut waar. Ajax is een beetje in de roze wolk gaan geloven. De talenten zijn zo goed, redders van het voetbal. Grote transfer sommen, een prima Europese campagne. De pers, iedereen doet daar aan mee. Tja, als je op 80% gelijkspeelt tegen Heerenveen en nu in de Kuip ook op halve kracht te willen doen... tja. Gewoon collectief falen en de arrogantie ten top. Wijzen naar ten Hag is veel te makkelijk, het zijn immers de zelfde spelers als voor de winterstop. De heertjes vergeten dat je naast leuk voetballen ook vreselijk je best moet doen...999 schreef:Deze wedstrijden zijn er in het verleden toch genoeg geweest, met een arrogantie, superieur gevoel afreizen naar De Kuip.En dan vervolgens vergeten om te voetballen ...
GVD....wat was dit klote. Echt hel op aarde binnen de context van een voetbalwedstrijd. Ik heb me nog nooit zo kut gevoeld in een voetbalstadion.
Wat is er in godsnaam met deze selectie aan de hand? In twee wedstrijden krijgen we tien doelpunten om de oren en geef je de titel waarschijnlijk gewoon uit handen. Er is in het begin helemaal niets aan de hand en dan laten ze het ineens helemaal lopen. Wat een wanprestatie. De één nog slechter dan de ander. Als makke schapen naar de slachtbank, ze moeten zich dood schamen!
Eerst maar eens een borrel om dit een beetje te verwerken.

Wat is er in godsnaam met deze selectie aan de hand? In twee wedstrijden krijgen we tien doelpunten om de oren en geef je de titel waarschijnlijk gewoon uit handen. Er is in het begin helemaal niets aan de hand en dan laten ze het ineens helemaal lopen. Wat een wanprestatie. De één nog slechter dan de ander. Als makke schapen naar de slachtbank, ze moeten zich dood schamen!
Eerst maar eens een borrel om dit een beetje te verwerken.
Nil volentibus arduum
Eentje maar?Eerst maar eens een borrel om dit een beetje te verwerken.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- Monkey Tonk
Het is niet zo heel ingewikkeld. Het is in het voetbal al een tijdje de bedoeling dat je, vooral in je eigen strafschopgebied, geen tegenstanders vrij laat staan.
Ik heb Ajax echt nog nooit zo slecht zien verdedigen als na de winterstop. Genant komt niet eens in de buurt. Onvoorstelbaar, en, tenzij we in de jonge geestjes moeten gaan wroeten, onbegrijpelijk. Loop gewoon met je f*cking tegenstander mee, en zorg ervoor dat hij niet eerder bij de bal komt. F*ck you, Ajax talents!
Ik heb Ajax echt nog nooit zo slecht zien verdedigen als na de winterstop. Genant komt niet eens in de buurt. Onvoorstelbaar, en, tenzij we in de jonge geestjes moeten gaan wroeten, onbegrijpelijk. Loop gewoon met je f*cking tegenstander mee, en zorg ervoor dat hij niet eerder bij de bal komt. F*ck you, Ajax talents!
Laatst gewijzigd door Monkey Tonk op zo jan 27, 2019 6:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik zit kapot. Ik kan me niet herinneren wanneer mijn club ons als supporters zo in de steek liet. Stelletje typhuslijers.
Daar blijft het niet bij. Ik ben echt zó ontzettend kwaad. Laat ze maar door de regen terug naar huis lopen. Zo onze club te kijk zetten. Echt, hoe haal je het in je hoofd om uitgerekend daar zo te falen.Sandro schreef:Eentje maar?Eerst maar eens een borrel om dit een beetje te verwerken.
Nil volentibus arduum
Toen hoefde er niks. Alles mocht, niks hoefde.Gaizka1985 schreef:Maar Ajax heeft onder deze trainer wel een geweldige 1e seizoenshelft gespeeld, met name de Europese prestaties waren/zijn gewoon top!Alexander schreef:Wat vond je van je hero Tadic, Wimpey?
Tegen Heracles moesten we.... Tegen PSV moesten we... Tegen Heerenveen moesten we.... Tegen Feyenoord.......
IK GELOOF!!!!!!