Ik verwacht niet dat v.Bronckhorst morgen met vpersie op 10 speelt zoals de laatste weken. Denk dat ze met dezelfde opstelling gaan spelen als in Amsterdam met Toornstra als extra middenvelder die Frenkie voor de voeten moet lopen en de rest die de boel afjaagt.Boabdil schreef:Blaa. Ik snap dat men de pee heeft in die 4-4 en dat heb ik ook, maar we moeten nou niet opeens doorschieten in het doemdenken. We spelen morgen gewoon weer de beste keeper van Nederland. Daarbij is Feyenoord nog altijd een heel matige ploeg die de laatste 3 competitieduels niet heeft gewonnen en vorige week kansloos onderuit ging tegen Zwolle. Als Ajax morgen haar normale
Niveau haalt dan mag het probleem zijn.
Feyenoord - Ajax 27-1-2019
Moderator: mods
Re: Feyenoord - Ajax 27-1-2019
Lijkt me ook. Ze zullen vooral de te bespelen ruimte klein moeten houden. Als de afstanden te groot worden zijn ze sowieso gezien want dan spelen we ze ondersteboven op basis van een surplus aan voetballend vermogen. Van Persie, maar ook Clasie kunnen dat niet belopen.
Ik heb er wel vertrouwen in. We gaan deze wedstrijd gewoon winnen.
Ik heb er wel vertrouwen in. We gaan deze wedstrijd gewoon winnen.

Nil volentibus arduum
Jep die gekke Mike Obiku trekt er een thuiswedstrijd uit voor Feyenoord tegen Ajax. Kom er maar in, brigade zuid.Lionel schreef:We mogen ze ook slachten in de Kuip voor de beker.

Al doe je die loting nog 6 keer het is pure oplichterij 

-
Mooi moment om weer eens uitsupporters toe te staan..
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Toppie schreef:Al doe je die loting nog 6 keer het is pure oplichterij
Dit is pure oplichting... ten koste van alles moet die tyfus club de beker winnen.. Scheelt de kut KNVB een hoop narigheid ... Kan er niet beroep aangetekend worden ofzo...
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
- AT Toto winner 15/16
Jij vind het na 18 keer nog steeds toeval? Ze willen geen bekerfinale Fnoord - Ajax en fnoord moet altijd thuisspelen dus dan was dit de "loting" zoals je wist dat ie zou komen.Cruijff schreef:Jep die gekke Mike Obiku trekt er een thuiswedstrijd uit voor Feyenoord tegen Ajax. Kom er maar in, brigade zuid.Lionel schreef:We mogen ze ook slachten in de Kuip voor de beker.
Laatst gewijzigd door brigade zuid op za jan 26, 2019 10:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- mattie
Dream on... gaat nooit gebeuren en bij een ja... alvast beginnen met verbouwen...Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Mooi moment om weer eens uitsupporters toe te staan..

- mattie
brigade zuid schreef:Jij vind het na 18 keer nog steeds toeval? Ze willen geen bekerfinale Fnoord - Ajax en fnoord moet altijd thuisspelen dus dan was dit de "loting" zoals je wist dat ie zou komen.Cruijff schreef:Jep die gekke Mike Obiku trekt er een thuiswedstrijd uit voor Feyenoord tegen Ajax. Kom er maar in, brigade zuid.Lionel schreef:We mogen ze ook slachten in de Kuip voor de beker.
Tel daarbij dat Ajax dan recht heeft op kaarten... Dus Aboutaleb en de politie zeggen heel duidelijk tegen de Knvb Ajax speelt geen finale in de kuip... Dus tel bij elkaar op... F moet thuis spelen en dan het liefst winnen... Knvb blij Kakkies blij..
- InnerHarbour
Boewhahahahahahaha, met al die doorgeleerde professoren hier, hoe groot is de kans dat Feyenoord, zonder oplichting, van de 22 keer 18 keer thuisloot?Cruijff schreef:Jep die gekke Mike Obiku trekt er een thuiswedstrijd uit voor Feyenoord tegen Ajax. Kom er maar in, brigade zuid.Lionel schreef:We mogen ze ook slachten in de Kuip voor de beker.
YNWA
Beker, who cares?
Gaat om vandaag. Win je deze, dan win je de titel.
Maar ik ben er niet gerust op. Ajax heeft het niveau van voor de winterstop niet.
Maar ik ben er niet gerust op. Ajax heeft het niveau van voor de winterstop niet.
Zeer opmerkelijk die hele serie thuiswedstrijden. En dan druk ik me netjes uit. Maar het is prima hoor, dan moeten we er twee keer in één maand winnen.
Maar één tegelijk, dus eerst vanmiddag. Heeft iemand nog iets gehoord over de inzetbaarheid van Mazraoui?
Maar één tegelijk, dus eerst vanmiddag. Heeft iemand nog iets gehoord over de inzetbaarheid van Mazraoui?
Nil volentibus arduum
Omdat een aantal spelers met seizoen 2020 bezig zijnwimpey schreef:Beker, who cares?

Vanmiddag willen ze echt wel winnen hoor. Een vol stadion, vijandige sfeer en het hele land kijkt mee. Dit zijn natuurlijk ook wedstrijden dat je jezelf kunt tonen.
Ik ga er voorlopig vanuit dat we gewoon een slechte start hadden en dat het wel weer gaat lopen. Hopelijk begint dat vanmiddag.
Ik ga er voorlopig vanuit dat we gewoon een slechte start hadden en dat het wel weer gaat lopen. Hopelijk begint dat vanmiddag.

Nil volentibus arduum
Hardwerkend bikkelend Feyenoord - voetballend technisch AJAX.Hopelijk doet de VAR het.
--------------------------Onana---------------------------------
--Mazraoui--------De Ligt---Magallan-----------Blind-------
----------------Schone--------------Frenkie--------------------
---------Ziyech----------Donny----------------Tadic-----------
----------------------------TKJH of Dolberg --------------------------------
--------------------------Onana---------------------------------
--Mazraoui--------De Ligt---Magallan-----------Blind-------
----------------Schone--------------Frenkie--------------------
---------Ziyech----------Donny----------------Tadic-----------
----------------------------TKJH of Dolberg --------------------------------
Blij met de punten ...
-
Ik had vorige week na de 3-3 gelijkmaker van Heerenveen juist het gevoel: win je deze, dan win je de titel. Dan sta je bovenaan, goeie vibe, PSV juist in mineur. Nu staan we 5 punten achter en moeten we maar zien wat we klaarspelen vanmiddag.wimpey schreef:Beker, who cares?
- InnerHarbour
2-1 Feyenoord.wimpey schreef:Maar ik ben er niet gerust op. Ajax heeft het niveau van voor de winterstop niet.
YNWA
Ik ook. Gasten moeten het vandaag laten zien. Vertrouw er ook op dat het goedkomt. Heb ook wel vertrouwen in Magellan. Mag wel hopen dat Mazraoui speelt.Marillion schreef:Vanmiddag willen ze echt wel winnen hoor. Een vol stadion, vijandige sfeer en het hele land kijkt mee. Dit zijn natuurlijk ook wedstrijden dat je jezelf kunt tonen.
IK GELOOF!!!!!!
1-3 Ajax. We zijn gewoon beter.
Ik ga zo die kant op. Als de spelers net zo scherp zijn als ik zelf dan komt het wel goed.
Ik ga zo die kant op. Als de spelers net zo scherp zijn als ik zelf dan komt het wel goed.

Nil volentibus arduum
Tja, staat Onana in de goal tegen Heerenveen wordt het 4 - 1 en vooruit 3 - 1 .. 7 goals in 2 wedstrijden .. Het enige wat ik miste was beetje meer gedrevenheid, scherpte in die 2 wedstrijden.
Dit is een sowieso een wedstrijd op zich, en die kan je gewoon verliezen.Maar nu lijkt het weer alsof AJAX opeens na de winterstop als een kaartenhuis in elkaar is gezakt als je de commentaren links en rechts zo hoort ...
Dit is een sowieso een wedstrijd op zich, en die kan je gewoon verliezen.Maar nu lijkt het weer alsof AJAX opeens na de winterstop als een kaartenhuis in elkaar is gezakt als je de commentaren links en rechts zo hoort ...
Blij met de punten ...
Ajax heeft wedstrijden op 80% gewonnen vandaag moet je 110% geven 

- Giacomo Puccini
Ik heb er een goed gevoel over. Het kwaliteitsverschil is simpelweg te groot en traditioneel is dit een makkelijke uitwedstrijd voor Ajax 

Ajax!
-
Good luck, Marillion!!Marillion schreef:1-3 Ajax. We zijn gewoon beter.