Actueel basisspeler van Oranje. Zal staan te springen om bij Ajax de bank warm te houden.Ajax Rules schreef:Ik zou Babel wel willen, maar dan voor plek 12-16.

Moderator: mods
Actueel basisspeler van Oranje. Zal staan te springen om bij Ajax de bank warm te houden.Ajax Rules schreef:Ik zou Babel wel willen, maar dan voor plek 12-16.
Staat op het punt om in China te tekenenDe Dominee schreef:Moussa Dembele van Spurs is straks transfervrij. Zoeken wij niet nog een vervanger voor Frenkie?
Uitstekend plan.Lionel schreef:Fosu Mensah mag terug naar United van Fulham. Ik zou hem halen als ze Wober laten gaan.
Vreemd dat die club zo'n talentvolle speler in de verhuur gooit en een peperdure Argentijn haalt, die al een jaar werkelijk helemaal niets heeft laten zien.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik vond hem sterk spelen. Ik zou niet weten hoe hij het bij Ajax in de spits zou doen, ik zag hem nu voornamelijk als echte counterspits voetballen: Jammer dat ie van PSV is.
Kan niet... is geblesseerd.Lionel schreef:Jonkie van Emmen? Is dat wat? Of zet anders die Kotarski er donderdag in.