Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

GangstaRiB

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door GangstaRiB » za jan 19, 2019 5:36 pm

Zit er een belchinees op de tribune?

Vind Liverpool wel het beste collectief maar niet de beste selectie. Selectie is smal. Mané is het al een tijdje kwijt. Matip en/of Lovren is behelpen.
Vind ik City en Chelsea qua spelers beter.
Whitey on the moon.

wimpey

Bericht door wimpey » za jan 19, 2019 5:43 pm

LucaS schreef:Eredivisieniveau ja die verdediging
Bij Liverpool ook. Milner wordt dol gedraaid door Zaha. Had net rood ipv geel moeten krijgen. Matip zou bij Ajax op de bank zitten.

Milner 2e geel, uitstel van executie dus. Dankzij Firmino, die een bal dom laat lopen. Fabinho geblesseerd eraf. Met Lallana, Matip en co word je geen kampioen. Keita valt me daar ook tegen.

Mané 4-2. Verdiende zege natuurlijk. MOTM voor bij die LB, Robertson. Tomeloze inzet, 3 paar longen.

Invaller Max Meyer met 4-3. Zo ben je een groot talent in Duitsland en zo mag je banken bij CP. :excited.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za jan 19, 2019 9:46 pm

Heerlijk die zure (woodbe)Amsterdamse sukkels. :biggthumpup.gif:

Top of the league 7 punten voor! :blackcat.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za jan 19, 2019 10:28 pm

GangstaRiB schreef:Vind ik City en Chelsea qua spelers beter.
Who fucking cares, City staat 7 punten achter ons, verliezen van CP en Chelsea verliest van Arsenal die wij tweemaal de kuikenbak inspelen.
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op za jan 19, 2019 11:35 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » za jan 19, 2019 11:04 pm

City won van jullie..

Liverpool wordt geen kampioen. Echt niet.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za jan 19, 2019 11:28 pm

Lionel schreef:City won van jullie..

Liverpool wordt geen kampioen. Echt niet.
Ah de mening van een zure zoetermeerder, lekker belangrijk. :biggrin.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » za jan 19, 2019 11:45 pm

Utrecht tegenwoordig :hypocrite.gif:

Maar nee, Liverpool wint zijn wedstrijden te moeizaam. Nu al. Straks met het dubbele programma en wat blessures, die ze nog amper hebben gehad, gaan ze punten morsen.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za jan 19, 2019 11:51 pm

Geen blessures gehad, :drecul.gif:

City verliest van de kleintjes waarvan wij winnen en een heel oude voetbal wijsheid zegt dat je kampioen wordt door van de kleintjes te winnen.

Het wordt zo leuk in april, Ajax voor het vijfde seizoen geen prijs en Liverpool winnaar van de PL. :biggthumpup.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za jan 19, 2019 11:55 pm

Oh en voor ik het vergeet, Mos de cunt was weer een schandaal. :1evil.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » zo jan 20, 2019 12:24 am

InnerHarbour schreef:Geen blessures gehad, :drecul.gif:

City verliest van de kleintjes waarvan wij winnen en een heel oude voetbal wijsheid zegt dat je kampioen wordt door van de kleintjes te winnen.

Het wordt zo leuk in april, Ajax voor het vijfde seizoen geen prijs en Liverpool winnaar van de PL. :biggthumpup.gif:
Want Liverpool grossiert in prijzen? Nog nooit de PL gewonnen toch?

City had ff twee wedstrijden kortsluiting maar wint zijn wedstrijden toch wel makkelijker. Hebben ook een bredere bank. En KDB weer terug.
IK GELOOF!!!!!!

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » zo jan 20, 2019 1:28 am

InnerHarbour schreef:Geen blessures gehad, :drecul.gif:

City won een paar weken geleden nog van een kleintje.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo jan 20, 2019 8:41 am

InnerHarbour schreef:

In welk universum is het winnen van de Champions League beker door Ajax geen prijs?? :confused.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo jan 20, 2019 9:01 am

Zo Liverpool op weg voor een weekje in de zon van Dubai terwijl concurrent City in diezelfde week drie wedstrijden speelt.

Volgende wedstrijd Liverpool-Leicester op woensdag 30 januari 2019. :biggthumpup.gif:
YNWA

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo jan 20, 2019 9:20 am

InnerHarbour schreef:
GangstaRiB schreef:Vind ik City en Chelsea qua spelers beter.
Who fucking cares, City staat 7 punten achter ons, verliezen van CP en Chelsea verliest van Arsenal die wij tweemaal de kuikenbak inspelen.
Die redenatie slaat nergens op. Jammer dat je met een minderwaardigheidsgevoel reageert als het over Liverpool gaat. Nergens voor nodig.

Ik vind dat, met de budgetten die de top 6 in Engeland tot z'n beschikking heeft, er best veel kwalitatieve gaten in hun selecties zitten. Gisteren won Liverpool dankzij de keeper van CP. Liverpool was wel beter, maar het tempo lag veels te laag en er werd een beetje obligaat in de breedte gespeeld.
Chelsea heeft intristiek denk ik de meeste kwaliteiten, kan daar niet echt een zwakke plek ontdekken, maar die ploeg moet echt aangeslingerd worden. Conte heeft er een puinhoop van gemaakt en Sarri heeft moeite om de boel aan de praat te krijgen.
Whitey on the moon.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo jan 20, 2019 9:43 am

GangstaRiB schreef:Die redenatie slaat nergens op. Jammer dat je met een minderwaardigheidsgevoel reageert als het over Liverpool gaat. Nergens voor nodig.
Trek jij even je witte jas aan knul. :smallgrin.gif:
Ik vind dat, met de budgetten die de top 6 in Engeland tot z'n beschikking heeft, er best veel kwalitatieve gaten in hun selecties zitten. Gisteren won Liverpool dankzij de keeper van CP. Liverpool was wel beter, maar het tempo lag veels te laag en er werd een beetje obligaat in de breedte gespeeld.
Chelsea heeft intristiek denk ik de meeste kwaliteiten, kan daar niet echt een zwakke plek ontdekken, maar die ploeg moet echt aangeslingerd worden. Conte heeft er een puinhoop van gemaakt en Sarri heeft moeite om de boel aan de praat te krijgen.
Je mag dat natuurlijk vinden maar zoals ik al schreef, who fucking cares, ik in ieder gevan niet. Ik geeft er geen flikker om dat City en Chelsea, in jouw ogen,betere spelers hebben, het enige wat mij intereseert is dat wij kampioen worden.

Je bent eigenlijk net als Rishi, eerst was het Liverpool wint alleen van de top 6, het seizoen erna, Liverpool wint meer van de kleintjes maar laat punten liggen tegen de concurrenten en nu wij bovenaanstaan met een ruime voorsprong op diezelfde concurrenten is het geluk/de andere hebben betere spelers enz, enz, het is voor sommige heel lastig te accepteren dat een club als Liverpool helemaal terug is. :blackcat.gif:

Nobody likes us but we don't care. :neutral.gif:
YNWA

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo jan 20, 2019 9:59 am

Nee, jij ziet in iedereen die niet in superlatieven over Liverpool praat, een afvallige. Terwijl mij het geen reet interesseert wie er kampioen wordt. Ik gun het Liverpool, maar heb geen favoriet. Hoop alleen niet dat al dat olie-geld of witwas-geld prijzen wint.
Whitey on the moon.

Lionel

Bericht door Lionel » zo jan 20, 2019 10:04 am

InnerHarbour schreef:
GangstaRiB schreef:Die redenatie slaat nergens op. Jammer dat je met een minderwaardigheidsgevoel reageert als het over Liverpool gaat. Nergens voor nodig.
Trek jij even je witte jas aan knul. :smallgrin.gif:
Je mag dat natuurlijk vinden maar zoals ik al schreef, who fucking cares, ik in ieder gevan niet. Ik geeft er geen flikker om dat City en Chelsea, in jouw ogen,betere spelers hebben, het enige wat mij intereseert is dat wij kampioen worden.

Je bent eigenlijk net als Rishi, eerst was het Liverpool wint alleen van de top 6, het seizoen erna, Liverpool wint meer van de kleintjes maar laat punten liggen tegen de concurrenten en nu wij bovenaanstaan met een ruime voorsprong op diezelfde concurrenten is het geluk/de andere hebben betere spelers enz, enz, het is voor sommige heel lastig te accepteren dat een club als Liverpool helemaal terug is. :blackcat.gif:

Nobody likes us but we don't care. :neutral.gif:
Vorig jaar hebben jullie toch niks gewonnen? Dat je 300 miljoen aan aankopen beter dan vorig jaar bent mag toch ook?

Ik denk alleen niet dat Liverpool kampioen wordt. Je hebt al te vaak gezegd dat je slechte wedstrijden ook moet winnen. Blijf je niet mee weg komen. Scheelt wel dat jullie alleen om twee prijzen meedoen. Al lijkt het me niet dat Pep iets om de FA Cup geeft. Of die andere nog minder boeiende.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo jan 20, 2019 10:31 am

Lionel schreef:Dat je 300 miljoen aan aankopen beter dan vorig jaar bent mag toch ook?
Mmmm 300 miljoen? Ik hoop niet dat jij een accountant bent.

Transfermarkt
Ik denk alleen niet dat Liverpool kampioen wordt. Je hebt al te vaak gezegd dat je slechte wedstrijden ook moet winnen. Blijf je niet mee weg komen.
Brighton uit was slecht gister niet, wij maken 4 goals tegen een handbalverdediging, CP beheerst dat heel goed vraag maar aan je grote vriend Guardiola. :blackcat.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo jan 20, 2019 12:03 pm

InnerHarbour schreef:Zo Liverpool op weg voor een weekje in de zon van Dubai terwijl concurrent City in diezelfde week drie wedstrijden speelt.

Volgende wedstrijd Liverpool-Leicester op woensdag 30 januari 2019. :biggthumpup.gif:
Oops het zijn er zelfs 4, 29-01-2019 spelen zij ook.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » ma jan 21, 2019 3:06 pm

InnerHarbour schreef:
Lionel schreef:Dat je 300 miljoen aan aankopen beter dan vorig jaar bent mag toch ook?
Mmmm 300 miljoen? Ik hoop niet dat jij een accountant bent.

Transfermarkt
Ik denk alleen niet dat Liverpool kampioen wordt. Je hebt al te vaak gezegd dat je slechte wedstrijden ook moet winnen. Blijf je niet mee weg komen.
Brighton uit was slecht gister niet, wij maken 4 goals tegen een handbalverdediging, CP beheerst dat heel goed vraag maar aan je grote vriend Guardiola. :blackcat.gif:
Plus Van Dijk?

CP een lastige ploeg en ja, City verloor ervan. Maar je hebt nog helemaal niks.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » ma jan 21, 2019 3:11 pm

Dit is toch een zinloze discussie, Rishi?

We weten allemaal dat Pep netto véél meer uitgeeft dan Klopp. End of.

Grote aankopen van Klopp leveren ook gewoon he. Van Dijk, Fabinho, Becker, Salah. Alleen Keita valt tot dusver tegen.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma jan 21, 2019 3:51 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik heb een groot deel van de 1e helft gezien; Liverpool speelde zeker goed, maar ik vraag me wel af wat voor comedy capers in de verdediging van Arsenal stonden. Dat niveau ben ik zelfs niet in de eredivisie gewend.
Net even de samenvatting van Ajax-heerenveen gezien met met name de verdedigingen van beide clubs, lijkt mij beter als je geen opmerkingen meer maakt over het verdedigingsniveau van Arsenal in relatie met die clowns die in de eredivisie spelen.
YNWA

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma jan 21, 2019 7:49 pm

Want omdat Ajax en Heerenveen waardeloos liepen te verdedigen is de verdediging van Arsenal tegen Liverpool ineens geweldig ofzo...?

Javiskamp

Bericht door Javiskamp » ma jan 21, 2019 8:11 pm

Pepijn Lijnders heeft enkele maanden na zijn terugkeer bij Liverpool een stapje hogerop gedaan. De 35-jarige trainer is door de Engelse club gepromoveerd tot assistant-manager van Jürgen Klopp. Lijnders vervangt Zeljko Buvac, die eerder vertrok bij de club. Lijnders nam zijn taken sinds juni al waar.

Vlak nadat Lijnders bij NEC was vertrokken, maakte Liverpool zijn terugkeer al bekend. De jonge trainer kwam in januari 2018 met veel toeters en bellen binnen in Nijmegen, maar slaagde er niet in om te promoveren met zijn nieuwe club. Na een evaluatie besloten beide partijen in mei uit elkaar te gaan. Lijnders werd opgevolgd door Jack de Gier, die nu op de vijftiende plek staat in de Eerste Divisie.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma jan 21, 2019 8:23 pm

Nooit mogen wegdoen Javis. :smallgrin.gif:
YNWA

Plaats reactie