Haha dan ga ik echt lachen en huilen.brigade zuid schreef:Het zal er wel weer op neer komen dat Neres en Wober wel gaan en dat Lainez niet komt.
Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Bétrouwbaar transfernieuws
IK GELOOF!!!!!!
Lainez gaat dus gewoon naar Betis. Daar zijn de Spaanstalige media het wel unaniem over eens.
- Gezond verstand
Dat is niet old school, dat is alcoholismeInnerHarbour schreef:I'm old school Rishi, doe mij maar een pint Guiness, John Smith's of een single malt.Lionel schreef:Met rode wodka is het best prima.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Het is een hele soap aan het worden op twitter
I think I lost my fucking headache
-
- AT Toto winner 15/16
Richarlison 2.0wimpey schreef:Lainez gaat dus gewoon naar Betis. Daar zijn de Spaanstalige media het wel unaniem over eens.
Het voelt een beetje zo dat Ajax hier weken mee bezig is en dan bemoeid Betis zich er even twee dagen mee en dan hebben ze hem binnen.
Laatst gewijzigd door brigade zuid op do jan 10, 2019 8:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Mooi, dan blijft Neres.wimpey schreef:Lainez gaat dus gewoon naar Betis. Daar zijn de Spaanstalige media het wel unaniem over eens.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Coca cola heeft een omzet van 35 miljard, daar zijn maar heel weinig bedrijven mee te vergelijk ( Heineken “ slechts” 22 miljard)Ajax Rules schreef:En in nog talloze andere sporten.Lionel schreef:Weleens?Ajax Rules schreef:Is Red Bull zo'n verschrikkelijk groot bedrijf trouwens? Ik zie soms wel een jongere met zo'n blikje, maar zo heel groot zullen ze toch niet zijn? Maar kennelijk mis ik iets, want het is niet normaal hoeveel ze kunnen uitgeven aan reclame en sponsoring.
Je weet dat ze ook in de F1 actief zijn?
Maar het is toch niet een soort Coca Cola ofzo? (Ik kon die link niet openen)
Red bull doet rond 6 miljard, met een zeer winstgevend product. Alle echte kosten zijn alle marketing activiteiten
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik denk meer aan maanden, misschien zelfs jaren.brigade zuid schreef:Richarlison 2.0wimpey schreef:Lainez gaat dus gewoon naar Betis. Daar zijn de Spaanstalige media het wel unaniem over eens.
Het voelt een beetje zo dat Ajax hier weken mee bezig is en dan bemoeid Betis zich er even twee dagen mee en dan hebben ze hem binnen.
Ik begrijp dat Betis met een delegatie naar Mexico is afgereisd. Overmars denkt dat hij het vanuit Amsterdam kan regelen.
Gefriendzoned. Als dat een woord is.brigade zuid schreef:Richarlison 2.0wimpey schreef:Lainez gaat dus gewoon naar Betis. Daar zijn de Spaanstalige media het wel unaniem over eens.
Wat een prutsers.

Biedt godverdomme een week eerder twee miljoen meer, koop een businessclass ticket naar Mexico voor 3K en haal die jongen op.
IK GELOOF!!!!!!
Dat moet je inderdaad op locatie doen. Overmars had, als ze die jongen echt willen hebben, allang in Mexico moeten zitten.
- Ajaciedjuh
Yep, wij weten het allemaal beter hoe we het hadden moeten doen. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Club America bevestigd transfer naar Betis. Jammer denk ik gezien de verhalen. Benieuwd of ze doorschakelen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Lekker Neres bij Ajax houden en verder met de groep zoals hij er nu staat lijkt me de beste oplossing.
Nil volentibus arduum
Wöber gaan ze verkopen hoor. Ze zijn weer ouderwets aan het prutsen.
Kom op, ze hebben wdie jongen 2 jaar gevolgd, regelmatig contact gehad. Veel meer het idee geven dat je zeer gewenst en gewaardeerd wordt kan niet. En voortaan maar gelijk de vraagprijs betalen? Die zullen dan voor Ajax snel stijgen denk ik
I think I lost my fucking headache
Boeien... Een dribbeldwerg...
- Giacomo Puccini
Of het niet komen van het Mexicaantje een gemis is zal later blijken. Groot voordeel is wel dat Neres nu blijft, een uitstekende speler voor Ajax met een hoog rendement 

Ajax!
- InnerHarbour
Kom op Rishi jij als liefhebber van het Spaanse voetbal zou toch moeten weten dat wanneer een club uit een grote competitie langskomt vaak daarvoor gekozen wordt. Ik maak mijzelf hier niet populair mee maar iedereen die even vergeet dat hij Ajax-fan is doet hetzelfde.Lionel schreef:Wat een prutsers.
Je bent Mexicaan en je hebt de keuze of om tegen Barcelona/Madrid/Atletico voetballen in het milde klimaat van Spanje voor meer munten of op kunstgras tegen Emmen in een Mickey Mouse competitie. Tja een ambitieuze jongen die de keuze heeft zal 99 van de 100 keer Spanje kiezen.
Soms heb je geluk dat een Sanchez nog niet opgemerkt is en kan je die binnen hengelen, soms ook niet
YNWA
Dat snap ik helemaal. Toen Betis zich ging melden wist ik het wel. Betis heeft echt een goed team, laatst gewonnen in Camp Nou. Hebben ook William Carvalho van Sporting Lissabon gehaald.
Maar, hoezo handelen ze niet sneller? Ze volgen hem al twee jaar. Je weet wanneer de competitie is afgelopen en je weet wanneer je naar Florida vliegt.
Kan er echt niet bij.
Maar, hoezo handelen ze niet sneller? Ze volgen hem al twee jaar. Je weet wanneer de competitie is afgelopen en je weet wanneer je naar Florida vliegt.
Kan er echt niet bij.
IK GELOOF!!!!!!
Eens. Maar het lijkt erop dat Overmars apathisch in Amsterdam zat op het moment supreme, terwijl Betis met 2 directeuren in Mexico aanwezig was.InnerHarbour schreef: Kom op Rishi jij als liefhebber van het Spaanse voetbal zou toch moeten weten dat wanneer een club uit een grote competitie langskomt vaak daarvoor gekozen wordt. Ik maak mijzelf hier niet populair mee maar iedereen die even vergeet dat hij Ajax-fan is doet hetzelfde.
Ajax heeft nu natuurlijk een probleem. Lainez zou Neres vervangen. Neres zit al met z'n hoofd bij de doekoe in China. Die zegt niet: wat jammer voor Ajax, ik ga nog vol gemotiveerd op de bank zitten voor peanuts.
- InnerHarbour
Ajax kan wel sneller willen handelen maar wilde de andere partij dat ook? ZA is een slangenkuil waar er zoveel mensen van één gozer eten misschien had Ajax wel een bepaald bedrag voor het totaalplaatje maar had Betis nog wat zwarte munten voor de zaakwaarnemers. 
Er is zoveel wat wij niet weten in dit soort transfers tegenwoordig.
BTW: Moet niet gekker worden, ik ben Ajax aan het verdedigen.

Er is zoveel wat wij niet weten in dit soort transfers tegenwoordig.
BTW: Moet niet gekker worden, ik ben Ajax aan het verdedigen.

YNWA

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
typische Nederlandse gedachte om te denken dat het aan handelingstempo ligt dat je hem niet hebt. Beetje arrogant gedacht.
In dit soort gevallen zijn randzaken belangrijk. Wat IH zegt: zwart geld, spelers makelaar pleasen, doorverkoop percentages, familie die geld krijgt (of baan) etc.
Tel daar bij op dat hij nu in land voetbalt waarvan hij de taal spreekt en het klimaat overeenkomt...
Claro!
Nu gaan we ontdekken of dit de nieuwe Messi is.
Ik herinner me een gevecht om Odegaard. Real Madrid haalde hem binnen.
de rest is geschiedenis.
In dit soort gevallen zijn randzaken belangrijk. Wat IH zegt: zwart geld, spelers makelaar pleasen, doorverkoop percentages, familie die geld krijgt (of baan) etc.
Tel daar bij op dat hij nu in land voetbalt waarvan hij de taal spreekt en het klimaat overeenkomt...
Claro!
Nu gaan we ontdekken of dit de nieuwe Messi is.
Ik herinner me een gevecht om Odegaard. Real Madrid haalde hem binnen.
de rest is geschiedenis.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!