for what it's worth...Ajax vist achter het net bij Lainez
Ajax dacht al beet te hebben, maar dreigt nu toch naast het Mexicaanse talent Diego Lainez te grijpen. Volgens de Spaanse sportkrant Marca is Real Betis in de markt voor de 18-jarige aanvaller. Ajax zou al een bod van elf miljoen euro hebben neergelegd bij Club América, maar lijkt nu achter het te te vissen. Kwade genius achter de plannen is een oud-PSV’er. Andrés Guardado, een grootheid in Mexico, zou zijn talentvolle landgenoot Lainez over de streep willen trekken om voor Betis te kiezen en Ajax links te laten liggen.
Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Onbetrouwbaar transfernieuws
De transfer roddelrubriek van het AD, die Marca weer als bron heeft, staat een mogelijke transfer van Lainez op losse schroeven:
Het duurt zo lang, de kans wordt kleiner en kleiner.
- Ajaciedjuh
Ik denk dat dat wel meevalt. Lainez heeft uitgesproken naar Ajax te willen en ze zijn er al 1,5 jaar mee bezig. Waarschijnlijk al een flinke band mee opgebouwd. Is gewoon het bekende trnasferspel, zeker met zuid Amerikaanse landen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Net zoals met Richarlison, bedoel je?
Richarlison had zijn woord aan Ajax gegeven, maar 'de clubs kwamen er niet uit'. Dat is een mooie manier voor een speler om van een deal af te komen op het moment dat zich een rijkere club meldt.
Lijkt er verdomd veel op dat America met Lainez hetzelfde spelletje speelt als Boca met Magallan. America wil Lainez nog even houden.
Maar we zullen zien... ik krijg er geen goed gevoel bij.
Richarlison had zijn woord aan Ajax gegeven, maar 'de clubs kwamen er niet uit'. Dat is een mooie manier voor een speler om van een deal af te komen op het moment dat zich een rijkere club meldt.
Lijkt er verdomd veel op dat America met Lainez hetzelfde spelletje speelt als Boca met Magallan. America wil Lainez nog even houden.

- Jinne
- Site Admin
Krijg je ooit ergens wel een goed gevoel bij?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
De zaakwaarnemer van Richarlison heeft nóg veeeeeeel langer lopen traineren dan bij andere schimmige transfers al het geval was. Anders had hij gewoon in Amsterdam gespeeld, hoor.Yopii schreef:Net zoals met Richarlison, bedoel je?
Zijn er ook nog ontwikkelingen in de sport waar je wél een goed gevoel bij krijgt?Yopii schreef:Maar we zullen zien... ik krijg er geen goed gevoel bij.![]()
Even iets anders: op die foto in de krant vond ik Lainez er nogal meisjesachtig uitzien. Zeg maar bijzonder vrouwelijk zelfs.Lijkt er verdomd veel op dat America met Lainez hetzelfde spelletje speelt als Boca met Magallan. America wil Lainez nog even houden.
Zou dat the next step zijn nu we toch meer dan genoeg geld stuk te slaan hebben op de transfermarkt?

Met 9 of 10 volwaardige Ajax spelers moet je in principe wel in de Kuip van Feyenoord kunnen winnen. Zou een mooie bak zijn om er dan 1 of 2 van het vrouwelijk geslacht mee te laten hobbelen.

Ah.Jinne schreef:Krijg je ooit ergens wel een goed gevoel bij?

Je was me al voor.

- Ajaciedjuh
Richarlison is niet gelukt doordat de raad van bestuur teveel vertraging/blokkade gaf. Anders was Richarlison er geweest.Yopii schreef:Net zoals met Richarlison, bedoel je?
...... en had Kluivert nog niet bij Roma gezeten en hadden we misschien ook Tadic wel niet gehad.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ajaciedjuh schreef:Richarlison is niet gelukt doordat de raad van bestuur teveel vertraging/blokkade gaf. Anders was Richarlison er geweest.Yopii schreef:Maar we zullen zien... ik krijg er geen goed gevoel bij.
...... en had Kluivert nog niet bij Roma gezeten en hadden we misschien ook Tadic wel niet gehad.![]()
![]()
Ah, idd.
Was Richarlison meteen bij Ajax doorgebroken, dan had kleine Kluivert maar een handvol speelminuten op de flank gehad en zichzelf nog lang niet wijsgemaakt dat ie het nu al kan gaan maken bij AS Roma.

Van dat soort 'domino effecten' rolt het hele transferballetje in de voetballerij.
Tadic zal wellicht niet de aller allerbeste voetballer worden die ooit in een Ajax shirt gezien is, maar zijn fanatisme, ogenschijnlijk oprechte teamspirit en hoge rendement zijn wel erg lekker.
Stel je voor volgend jaar Tadic en Neres op de flanken, allebei een giga groot rendement
I think I lost my fucking headache
- InnerHarbour
Niets vreemds aan als die jongen ervoor kiest om in de tweede competitie van Europa te gaan spelen ipv in de Mickey Mouse competitie. Iemand met ambitie in zijn lijf komt natuurlijk niet naar Nederland heden ten dage of weet van zichzelf dat hij niet zo best is.
YNWA
Bedoel je Richarlison?InnerHarbour schreef:Niets vreemds aan als die jongen ervoor kiest om in de tweede competitie van Europa te gaan spelen ipv in de Mickey Mouse competitie.

- Gezond verstand
Vind jij de Italiaanse competitie dan sterker dan de Spaanse? Of de Duitse? Want de PL is zeker niet de eerste competitie van Europa.InnerHarbour schreef:Niets vreemds aan als die jongen ervoor kiest om in de tweede competitie van Europa te gaan spelen ipv in de Mickey Mouse competitie. Iemand met ambitie in zijn lijf komt natuurlijk niet naar Nederland heden ten dage of weet van zichzelf dat hij niet zo best is.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ik voel een "negeer" aankomen. 

-
Ik zie vooral een bizar lang voortdurende herhaling van zetten. Vermoeiend.
Schiet lekker op.
Eén ding staat vast: spelers kunnen zich bij Ajax in de picture spelen. Wie de carrière van Luis Suarez beziet, zal moeten toegeven dat zijn traject (eredivisie, Europese subtop, Europese top) voor hem uitstekend heeft uitgepakt. De clubs stonden niet voor hem in de rij toen hij nog in Uruguay speelde.

Eén ding staat vast: spelers kunnen zich bij Ajax in de picture spelen. Wie de carrière van Luis Suarez beziet, zal moeten toegeven dat zijn traject (eredivisie, Europese subtop, Europese top) voor hem uitstekend heeft uitgepakt. De clubs stonden niet voor hem in de rij toen hij nog in Uruguay speelde.
Aan de andere kant: Luis Suárez was geen volledig anonieme speler en voor elke Europese club complete onbekende toen hij de overstap van Uruguay naar Nederland maakte, hè.Wie de carrière van Luis Suarez beziet, zal moeten toegeven dat zijn traject (eredivisie, Europese subtop, Europese top) voor hem uitstekend heeft uitgepakt. De clubs stonden niet voor hem in de rij toen hij nog in Uruguay speelde.
Kijk maar welk (miljoenen)bedrag FC Groningen voor hem neer heeft gelegd, toen een absoluut transferrecord voor die club en toen in 2005 ook nog geen gebruikelijk bedrag voor een piepjonge gast die werd weggehaald uit de competitie in Uruguay.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Ajaciedjuh
Zag het ook. Leuke categorie om in te vissen. 

Zeau. Schijnt een klasbak te zijn. Hopen dat er iets van klopt, zou een supermove zijn denk ik.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Grappig ik stel het 10 uur geleden voor in een ander topic en een paar uur later neemt Twitter het over?
Vraag of Ajax met Pavon bezig is werd voor de wedstrijd ook aan Overmars gesteld. Die zei dat iedereen zijn kwaliteiten kent maar dat Ajax geen spelers meer gaat halen. Op een keeper na dan.
Veel fans van Boca stellen een standbeeld voor de Ajaxdirectie voor als na Magallan Ajax Boca ook van Pavon verlost. En ik zag ook voorbij komen dat de hoofdscout van Ajax Birdbox zal heten.
I think I lost my fucking headache