Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Lionel

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Lionel » za jan 05, 2019 12:50 am

InnerHarbour schreef:
wimpey schreef:19 M GBP voor Solanke. Als het waar is: hoezo inflatie in het Engelse voetbal? :excited.gif:
Jeugd international die in 2017 met U 20 wereldkampioen werd en uitgeroepen is tot beste speler van dat toernooi. Jong, redelijk groot, Liverpool moet 3 miloen pond voor hem betalen aan Chelsea en verkopen hem voor 19 miljoen.

Ik zeg prima deal. :biggthumpup.gif:
Jong, redelijk groot

Hahahaha
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za jan 05, 2019 11:41 am

Maar de Ligt is natuurlijk een veel betere voetballer, uitblinker in de Mickey Mouse competitie. Volkomen terecht dat die de award heeft gekregen i.p.v. die nummer 66 van Liverpool die wekelijks in de mooiste, zwaarste en beste competitie van de wereld het waarmaakt. :hypocrite.gif: :smallgrin.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » za jan 05, 2019 1:40 pm

Hij donderdag scheel gespeeld hoor..

De Ligt had Mbappe laatst in zijn broekzak. Misschien wel nog steeds.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za jan 05, 2019 2:08 pm

Lionel schreef:De Ligt had Mbappe laatst in zijn broekzak. Misschien wel nog steeds.
:drecul.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » za jan 05, 2019 2:20 pm

Daarom was PSG laatst in Amsterdam. Ze willen Mbappe terug.
IK GELOOF!!!!!!

elliquido

Bericht door elliquido » za jan 05, 2019 4:02 pm

Jeetje, een Mickey mouse verdediger bij de grote mannen :ajaxsmiley.gif:
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

wimpey

Bericht door wimpey » za jan 05, 2019 4:42 pm

elliquido schreef:Jeetje, een Mickey mouse verdediger bij de grote mannen :ajaxsmiley.gif:
De rechtsachter en RCV van Liverpool maakten bij beide City-goals geen goede indruk. Misschien kan deze Hoever wel beter verdedigen...

De vraag is dan ook Hoever die jongen verwijderd is van een plek in Liverpool-1...

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za jan 05, 2019 11:22 pm

wimpey schreef:De rechtsachter en RCV van Liverpool maakten bij beide City-goals geen goede indruk. Misschien kan deze Hoever wel beter verdedigen...
Ha, ha, ha. Van de week nog dit zeggen
wimpey schreef:Lovren zat er bij beide goals niet echt lekker bij gisteren he.
En nadat je door mij gecorrigeerd werd je muil houden en nu terugkomen met de eerste quote,pfff you are full of shite mate! :blackcat.gif:
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » zo jan 06, 2019 10:57 am

Jij vond de linkerkant met Robinson en Milner het probleem. Althans dat schreef je.

TTA is een prima voetballer, maar defensief had ie nul grip op MOTM Sane. Lovren is niveau Southampton. Die stond bij de goal van Aguero als een amateur te schutteren. Dejan vd Hoorn.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo jan 06, 2019 11:08 am

Lovren stond vorig jaar in de finale CL en WK, die de Ligt van jullie zat thuis op de bank.

BTW niveau Southampton speelt bij Ajax omdat hij de PL te zwaar vond. :smallgrin.gif:
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » zo jan 06, 2019 12:18 pm

InnerHarbour schreef:Lovren stond vorig jaar in de finale CL en WK, die de Ligt van jullie zat thuis op de bank.

BTW niveau Southampton speelt bij Ajax omdat hij de PL te zwaar vond. :smallgrin.gif:
Karius en Lallana speelden ook in de CL finale, dus dat zegt niets. Lovren hield er tegen City geen rekening mee dat Aguero wel eens naar de 1e paal kon komen. Slaapmutsje.

Tadic bewijst niveau CL te zijn. De mooiste grootste en sterkste mondiale clubcompetitie. :hypocrite.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » zo jan 06, 2019 12:34 pm

InnerHarbour schreef:Lovren stond vorig jaar in de finale CL en WK, die de Ligt van jullie zat thuis op de bank.

IH is Lovren?
IK GELOOF!!!!!!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo jan 06, 2019 1:11 pm

Iedereen van Liverpool is wereldtop. Als je alleen al kijkt naar de prijzenkast van de huidige selectie, dan verstomt ieder geluid. Van Dijk, Lovren, Gomez en al die anderen rijgen de prijzen aaneen. Er is geen houden aan.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo jan 06, 2019 1:13 pm

Prima Wim jij vindt hem niks, ik heb alleen maar aangegeven waarom wij de Ligt niet nodig hebben, een betere en een gelijkwaardige. Het wordt niet anders.
YNWA

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » zo jan 06, 2019 2:21 pm

Appels en peren. Clyde Wijnhard heeft een CL winst op zijn naam staan. En zat grotere en betere spelers niet.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo jan 06, 2019 2:49 pm

waar zit m precies de relevantie van deze opmerking? Wil je zeggen dat alleen de 22 allerbeste spelers ter wereld in de CL-finale staan? Of dat Liverpool dankzij Lovren die finale heeft gehaald? En hoe te duiden dat De Ligt het jaar ervoor in een Europese finale stond en Lovren niet? Was De Ligt dan in 2017 beter?

Kortom: het is veel logischer de individuele spelers met elkaar vergelijken; niet de teams. En dan durf ik de stelling wel aan dat De Ligt beter is én het verder gaat schoppen dan Lovren.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo jan 06, 2019 2:50 pm

Gezond verstand schreef:
Appels en peren. Clyde Wijnhard heeft een CL winst op zijn naam staan. En zat grotere en betere spelers niet.
Zonder een minuut mee te spelen.
Dat telt niet.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo jan 06, 2019 3:01 pm

Iemand die geacht wordt er verstand van te hebben zegt het: "Steven Gerrard is not a top top player"

Al is die Alex Ferguson verder natuurlijk he-le-maal niet :hypocrite.gif: vies van rancune, natuurlijk. :smallgrin.gif:
https://www.youtube.com/watch?v=qmEdKzVW8F8

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo jan 06, 2019 3:12 pm

Lovren speelt nu al in de absolute top, met Liverpool vorig seizoen CL-finalist/dit seizoen koploper in de mooiste, beste en zwaarste competitie ter wereld. Met Kroatië in de WK finale.

De Ligt is weliswaar een goede speler maar is nog niet verder gekomen dan de Mickey Mouse competitie en de groepsfase CL. Hij heeft nog een lange weg te gaan en een boel te bewijzen, eigenlijk is hij niet gelijkwaardig aan Lovren maar staat hij vooralsnog een treetje lager.
.
YNWA

ferry

Bericht door ferry » zo jan 06, 2019 3:24 pm

Kwam Lovren ook niet uit de Mickey Mouse competitie? Net als Wijnaldum en Van Dijk? :confused.gif:
Dat De Ligt nog in NL speelt betekent toch niet dat hij niet naar de Engelse of Spaanse competitie kan? Vreemd.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo jan 06, 2019 3:32 pm

Ferry schreef:Dat De Ligt nog in NL speelt betekent toch niet dat hij niet naar de Engelse of Spaanse competitie kan? Vreemd.
Waar zeg ik dat Ferry?
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo jan 06, 2019 3:34 pm

InnerHarbour schreef:
Ferry schreef:Dat De Ligt nog in NL speelt betekent toch niet dat hij niet naar de Engelse of Spaanse competitie kan? Vreemd.
Waar zeg ik dat Ferry?
Je zegt iets anders: iets dat nog veel belachelijker is; dat hij nog in die Mickey Mouse competitie zit en een treetje lager staat dan Lovren. :smallgrin.gif:
De Ligt maakt voorlopig nog elke keer foutjes bij Excelsior uit terwijl hij bij Bayern uit heerste. Moet dus nog maar gewoon een seizoen langer bij Ajax blijven.

ferry

Bericht door ferry » zo jan 06, 2019 3:46 pm

InnerHarbour schreef:
Waar zeg ik dat Ferry?
Je blijft die Mickey Mouse competitie maar benadrukken als het om De Ligt gaat. (of andere Ajax Spelers) Dat vind ik raar, als je al 3 spelers uit diezelfde Mickey Mouse competitie in je team hebt. Jeweetwel, de beste, sterkste, moeilijkste, grootste, snelste, duurste, competitie in de wereld.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo jan 06, 2019 4:00 pm

Conclusie, dat zeg ik niet.

Volgens mij gaat het erom dat hier gedaan wordt dat de Ligt beter is dan Lovren en Gomez. Ik bestrijd dat door o.a. te zeggen dat hij dat vooralsnog niet is omdat hij eerst maar eens moet bewijzen over een langere periode in een betere competitie dan de Nederlandse, lees Mickey Mouse, competitie en een paar groepswedstrijden tegen niet al te sterke tegenstanders in de CL. Daar hoeft vanzelfsprekend het niemand mee eens te zijn maar leg mij aub geen woorden in de mond.

In potentie heeft de Ligt bijna, ik blijf zijn (start)snelheid een probleempje vinden, alles in huis om te slagen in de PL maar laten wij nog even afwachten of het Brighton of de top 6 wordt.
YNWA

Plaats reactie