Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Moderator: mods
Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Dus jij kan niet juichen voor een club omdat een supporter vervelend is?

- InnerHarbour
Het uiten van een hier afwijkende mening wordt door sommige niet op prijs gesteld, daar weet jij toch Javis. 

YNWA
Hier op dit forum. Een afwijkende mening is prima. Maar dat gejank van IH is gewoon triest. Een week van tevoren janken over de scheidsrechters die al jaren zorgen dat Liverpool geen kampioen wordt. Of doen alsof Liverpool een absolute topclub is.Javiskamp schreef:Dus jij kan niet juichen voor een club omdat een supporter vervelend is?
IK GELOOF!!!!!!
Lionel schreef:Gini en VVD... Hadden er geen Nederlanders gespeeld dan had het minder geboeid.
InnerHarbour schreef:Dat zou best weleens kunnen meespelen.
Hadden er geen Nederlanders bij Liverpool gespeeld of haal je ze nu per direct weg dan zouden de prestaties van die club ook meteen weleens stukken minder kunnen zijn.
Lionel schreef: Als jij niet zo vervelend zou zijn had ik ook nog wel eens kunnen juichen voor Liverpool.
Lionel schreef:Hier op dit forum. Een afwijkende mening is prima. Maar dat gejank van IH is gewoon triest. Een week van tevoren janken over de scheidsrechters die al jaren zorgen dat Liverpool geen kampioen wordt.Javiskamp schreef:Dus jij kan niet juichen voor een club omdat een supporter vervelend is?
Jij roept die actie-is-reactie ook wel zelf over je uit, Lionel.
Of het nu weer is met een wijf die wederom rennend bij je weg gaat

Zo riep je begin seizoen 2017/2018 heel stellig dat Ajax een stuk langer in Europa actief zou zijn dan Liverpool

Dat is en blijft wel vrij lachwekkend ja.Lionel schreef:[Of doen alsof Liverpool een absolute topclub is.

Maar dat is toch ook wel vermakelijk? Eindelijk, na vele jaren, overstijgt Liverpool weer eens de grauwe middelmaat. Voor veel mensen is dat

Liverpool zonder rijke eigenaren zou gewoon 15e staan nu hoor.Cruijff schreef:Lionel schreef: Als jij niet zo vervelend zou zijn had ik ook nog wel eens kunnen juichen voor Liverpool.Lionel schreef:Hier op dit forum. Een afwijkende mening is prima. Maar dat gejank van IH is gewoon triest. Een week van tevoren janken over de scheidsrechters die al jaren zorgen dat Liverpool geen kampioen wordt.Javiskamp schreef:Dus jij kan niet juichen voor een club omdat een supporter vervelend is?
Jij roept die actie-is-reactie ook wel zelf over je uit, Lionel.
Of het nu weer is met een wijf die wederom rennend bij je weg gaatof met de speldenprikken over en weer richting IH, soms is het gewoon terecht dat je de deksel op de neus krijgt.
Zo riep je begin seizoen 2017/2018 heel stellig dat Ajax een stuk langer in Europa actief zou zijn dan Liverpooldat was net ff het verkeerde moment om zoiets te bléren.
IK GELOOF!!!!!!
Lionel schreef: Liverpool zonder rijke eigenaren zou gewoon 15e staan nu hoor.
15e niet want er zijn wel meer clubs met rijke eigenaren en een enorme stroom aan tv inkomsten en die smijten eveneens geheel ondoordacht het grootste deel over de balk.
Zowel de eigenaren van Liverpool als Klopp zijn uiteraard geen genieën, maar geheel achterlijk zijn ze nu ook weer niet.
- InnerHarbour
Hierbij een goed advies als het je zo stoort want ik post wat ik wil, overslaan wat ik schrijf en als dat niet lukt op negeren zetten ‘probleem’ opgelost.Lionel schreef:Hier op dit forum. Een afwijkende mening is prima. Maar dat gejank van IH is gewoon triest. Een week van tevoren janken over de scheidsrechters die al jaren zorgen dat Liverpool geen kampioen wordt. Of doen alsof Liverpool een absolute topclub is.Javiskamp schreef:Dus jij kan niet juichen voor een club omdat een supporter vervelend is?

BTW, het heeft toch niets te maken met het feit dat Guardiola die jij zo graag in zijn reet kruipt op dit moment 7 punten op Liverpool achterstaat toch..........

Laatst gewijzigd door InnerHarbour op di jan 01, 2019 5:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA
- InnerHarbour
Koeman snapt ook waar hij moet zijn voor goed voetbal.

YNWA
Je weet dat de alternatieven schaars zijn op dit moment?
IK GELOOF!!!!!!
De pass van de keeper is ongelooflijk. Maar echte mannen vinden dit dus een penalty?
IK GELOOF!!!!!!
Je doelt op deze snel naar de rechterkant geplaatste trap?Lionel schreef:De pass van de keeper is ongelooflijk. Maar echte mannen vinden dit dus een penalty?
Heerlijke video van Liverpool zelf:
https://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=14958
Het is met de camera's prachtig in beeld gebracht en daarna rukken ze heel snel op tot aan een erg makkelijke valpartij. Maar zo bijzonder is dit toch allemaal niet?

Bal gaat echt perfect tussen spelers door. Iedere idioot kan de bal ook aannemen. Nee dit is gewoon klasse.
IK GELOOF!!!!!!
Tuurlijk is hij precies op maat naar de rechterkant geplaatst. Misschien moet ik mijn oude sig over wat daadwerkelijk voetbaltechniek is maar weer ff van stal halen.Lionel schreef:Bal gaat echt perfect tussen spelers door. Iedere idioot kan de bal ook aannemen. Nee dit is gewoon klasse.

Het moment is al heel vaak herhaald maar bekijk nog maar 1 of 2 herhalingen. Er zit ook wel bijna een oceaan tussen waar de bal overheen kan zweven, zo groot is het gat tussen de spelers.
Is het goed uitgevoerd? Zeker, maar jij lijkt veel te snel ontzettend onder de indruk

- InnerHarbour
Iemand merkte van de week terecht op “is het vakantie”. zoveel woorden gebruiken om niets te zeggen dat is AC ten voeten uit.
YNWA
AC of GV óf zijn we dat alle twee?InnerHarbour schreef:Iemand merkte van de week terecht op “is het vakantie”. zoveel woorden gebruiken om niets te zeggen dat is AC ten voeten uit.
Maar idd de afgelopen paar dagen waren er net iets te veel uren vrij al verdrijf ik die vrije tijd zeker nog niet in de OC.
- InnerHarbour
- InnerHarbour
19 M GBP voor Solanke. Als het waar is: hoezo inflatie in het Engelse voetbal? 

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Vergeet niet dat Bournemouth Ajax met 5-0 zou verslaan. Solanka en Clyde zouden er bij Ajax bovenuit steken.wimpey schreef:19 M GBP voor Solanke. Als het waar is: hoezo inflatie in het Engelse voetbal?
Of zoiets.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- InnerHarbour
Jeugd international die in 2017 met U 20 wereldkampioen werd en uitgeroepen is tot beste speler van dat toernooi. Jong, redelijk groot, Liverpool moet 3 miloen pond voor hem betalen aan Chelsea en verkopen hem voor 19 miljoen.wimpey schreef:19 M GBP voor Solanke. Als het waar is: hoezo inflatie in het Engelse voetbal?
Ik zeg prima deal.

YNWA
- InnerHarbour
Is dit dezelfde Solanke die tekortkwam bij Vitesse?