Onbetrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Alexander

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Alexander » wo okt 17, 2018 2:49 pm

Tadic en Blind alweer vergeten?

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » wo okt 17, 2018 3:09 pm

Alexander schreef:Tadic en Blind alweer vergeten?
Tadic is na dit seizoen (of hooguit na volgend seizoen) weer weg hoor.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

LucaS

Bericht door LucaS » wo okt 17, 2018 3:30 pm

InnerHarbour schreef:@ De Dominee

Volgens Wikipedia pakt Luis daar 15 miljoen GBP per jaar wat zou uitkomen op 45 miljoen GBP voor 19 t/m21. Dat zou hij moeten inruilen voor pak hem beet 3 miljoen per jaar om in Amsterdam te komen ballen in een vierderangs competitie, in een elftal waar de grootste talenten de Ligt en de Jong verkocht zijn, om met Stoffel het schildpad samen te spelen?

Ik snap dat jullie supporters zijn en het is heel leuk voor jullie dat Ajax van Bayern gewonnen heeft maar er zijn er hier sinds die tijd en sommige zelfs al eerder :smallgrin.gif: een paar flink van het padje af hoor als je denk dat hij volgend jaar bij Ajax speelt.
Op zich, ik weet het, het zijn er niet veel, zijn er ook mensen die 2 miljoen salaris genoeg vinden als ze toch al 20 miljoen op hun spaarrekening hebben staan.
I think I lost my fucking headache

Yopii

Bericht door Yopii » wo okt 17, 2018 3:30 pm

Tadic is 29 en had tot dit seizoen nog nooit in de CL gespeeld. Een goede voetballer, maar bij lange na geen Suarez.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo okt 17, 2018 8:47 pm

raymon schreef:
Alexander schreef:Tadic en Blind alweer vergeten?
Tadic is na dit seizoen (of hooguit na volgend seizoen) weer weg hoor.
Tadic wil zich voor meerdere jaren committeren aan Ajax en graag nog een paar teamgenoten erbij krijgen die een directe versterking zijn.
Daar voert hij met mensen binnen de club gepassioneerde gesprekken over.

En nee, hij hoeft niet continu met Overmars of met Ten Hag te praten om een wit voetje te halen of om te slijmen omdat hij dit soort dingetjes nodig heeft om een basisplaats te bemachtigen.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » do okt 18, 2018 12:08 pm

Toby Alderweireld zelf aan het woord over een eventuele terugkeer naar Ajax:

https://www.youtube.com/watch?v=e-5qWXZZcFY

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » do okt 18, 2018 12:28 pm

Cruijff schreef:Toby Alderweireld zelf aan het woord over een eventuele terugkeer naar Ajax:

https://www.youtube.com/watch?v=e-5qWXZZcFY
Dat duurt dus nog wel een paar jaar zo te horen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » do okt 18, 2018 12:36 pm

Dat is maar net wat je in welke van zijn uitspraken wilt horen.
Het begint met het doorsnee riedeltje 'zeg nooit nooit' maar eindigt met dat hij alleen bij Ajax wil spelen in een fase van zijn carrière dat hij nog echt iets toevoegt.

Ik zou als Ajax zijnde nog veel hoger inzetten.
Vertonghen halen nog voor De Ligt vertrekt. Dan heb je een heel goede linksbenige CV in combinatie met een coming man die rechtsbenig is.

De clubs in andere landen zijn wanhopig op andere velden naar talenten aan het speuren en menen elk jaar zo ongeveer hun hele tv pot stuk te moeten slaan aan transfer uitgaven.
Bij Ajax heb je de talenten al op je velden rondlopen en je hebt ook nog eens een dikke bankrekening.

De gekste geruchten gaan de ronde zoals Ilkay Gündogan eventueel naar Ajax. Dat soort jongens moet je niet eens willen hebben, maar voedt gerust de geruchten en bespeel de (voetbal)wereld alsof je een Puppet Master bent:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=339504

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr nov 23, 2018 2:03 pm

Mike Verweij zei vandaag in de persconferentie dat Ajax 1 verdedigende en 2 aanvallende versterkingen gaat halen. EtH bevestigde dit overigens niet. Die had het puur over buitenkansjes als die zich voortdoen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr nov 23, 2018 4:06 pm

In de winterstop?

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr nov 23, 2018 7:43 pm

brigade zuid schreef:In de winterstop?
Yep
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Lionel

Bericht door Lionel » vr nov 23, 2018 7:51 pm

Mike Verweij in een persconferentie?
IK GELOOF!!!!!!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr nov 23, 2018 8:38 pm

Lionel schreef:Mike Verweij in een persconferentie?
Yep, die van EtH

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » za nov 24, 2018 12:18 am

[quote="Ajaciedjuh"]

Mike Verweij zei vandaag in de persconferentie dat Ajax 1 verdedigende en 2 aanvallende versterkingen gaat halen. [b]EtH bevestigde dit overigens niet. Die had het puur over buitenkansjes als die zich voortdoen.[/b][/quote]

Overmars en EtH begrijpen inmiddels hoe het spel op de transfermarkt gespeeld wordt. Geruchten niet té gretig bevestigen, daardoor maak je spelers alleen maar duurder.

Marco van Basten kreeg ooit 30 (of 35?) miljoen te besteden van zijn TD en verbrandde dat transferbudget in één zomer.
Marco zei "we halen eerst Sulejmani en daarna de rest"
En hop, daar ging de transfersom voor Sulejmani naar 16,25 euro plus nog een paar miljoen voor de zaakwaarnemers.

Voor deze winter ga ik voor Vertonghen of een Zuid-Amerikaanse sloper achterin.
Aanvallend zal het een exotische verrassing worden en persoonlijk zou ik Fran Sol een top aanvulling vinden.

Maar het zingt al maanden heel sterk rond dat Fran Sol een voorcontract heeft getekend bij feyemoord en direct naar Rotterdam verkast als Nicolai Jorgensen vertrekt.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » za nov 24, 2018 12:20 am

Ajaciedjuh schreef:
Mike Verweij zei vandaag in de persconferentie dat Ajax 1 verdedigende en 2 aanvallende versterkingen gaat halen. EtH bevestigde dit overigens niet. Die had het puur over buitenkansjes als die zich voortdoen.

Overmars en EtH begrijpen inmiddels hoe het spel op de transfermarkt gespeeld wordt. Geruchten niet té gretig bevestigen, daardoor maak je spelers alleen maar duurder.

Marco van Basten kreeg ooit 30 (of 35?) miljoen te besteden van zijn TD en verbrandde dat transferbudget in één zomer.
Marco zei "we halen eerst Sulejmani en daarna de rest"
En hop, daar ging de transfersom voor Sulejmani naar 16,25 euro plus nog een paar miljoen voor de zaakwaarnemers.

Voor deze winter ga ik voor Vertonghen of een Zuid-Amerikaanse sloper achterin.
Aanvallend zal het een exotische verrassing worden en persoonlijk zou ik Fran Sol een top aanvulling vinden.

Maar het zingt al maanden heel sterk rond dat Fran Sol een voorcontract heeft getekend bij feyemoord en direct naar Rotterdam verkast als Nicolai Jorgensen vertrekt.

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » za nov 24, 2018 9:46 am

Vertonghen deze winter al? Komende zomer vind ik ook prima hoor
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » za nov 24, 2018 10:11 am

Ajaciedjuh schreef:Mike Verweij zei vandaag in de persconferentie dat Ajax 1 verdedigende en 2 aanvallende versterkingen gaat halen. EtH bevestigde dit overigens niet. Die had het puur over buitenkansjes als die zich voortdoen.
We zitten momenteel toch juist met teveel spelers voor de aanvallende posities? Waardoor Neres/Donny wekelijk moet banken... Tenzij het twee jonge talenten die een half jaar de tijd krijgen bij Jong Ajax om er na de zomer te kunnen staan, snap ik het niet zo.

En die verdedigende zal wel Magallan zijn...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za nov 24, 2018 10:13 am

Ik zou aanvallend graag een speler met actie, snelheid en diepgang willen hebben. Los van Neres hebben we zo’n speler niet in onze selectie.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » za nov 24, 2018 10:25 am

Ajaciedjuh schreef:Ik zou aanvallend graag een speler met actie, snelheid en diepgang willen hebben. Los van Neres hebben we zo’n speler niet in onze selectie.
Dolberg kan het ook hoor. Die kun je ook heerlijk wegsteken.

Maar waar/in plaats van wie zou zo'n speler dan moeten spelen, vind jij?

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za nov 24, 2018 10:49 am

Ajaciedjuh schreef:Ik zou aanvallend graag een speler met actie, snelheid en diepgang willen hebben.
Sorry Sadio Mané heeft net bijgetekend. :hypocrite.gif:
YNWA

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za nov 24, 2018 11:26 am

Ajaciedjuh schreef:Ik zou aanvallend graag een speler met actie, snelheid en diepgang willen hebben. Los van Neres hebben we zo’n speler niet in onze selectie.
Dat zou Bandé kunnen zijn.
Nil volentibus arduum

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » za nov 24, 2018 2:29 pm

Marillion schreef:
Dat zou Bandé kunnen zijn.
Die moet eerst fit zien te worden. Zijn herstel loopt volgens Ten Hag minder goed/snel dan verwacht. Dat betekent dat ie in waarschijnlijk niet zal kunnen aansluiten in januari zoals gehoopt. Als dat zo is blijft er tegen de tijd at ie (wedstrijd)fit is niet heel veel van het seizoen over.

Lionel

Bericht door Lionel » za nov 24, 2018 3:13 pm

Dan zou je ervoor kunnen kiezen om de vervanger van Ziyech vast te halen in de winterstop.
IK GELOOF!!!!!!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » za nov 24, 2018 4:40 pm

Lionel schreef:Dan zou je ervoor kunnen kiezen om de vervanger van Ziyech vast te halen in de winterstop.
Theoretisch gezien wel, maar ik denk/hoop dat er wel een serieuze klasbak als vervanger van Ziyech wordt gehaald. Normaal gesproken komt zo eentje niet halverwege het seizoen en al helemaal niet om te banken.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za nov 24, 2018 4:44 pm

InnerHarbour schreef:
Ajaciedjuh schreef:Ik zou aanvallend graag een speler met actie, snelheid en diepgang willen hebben.
Sorry Sadio Mané heeft net bijgetekend. :hypocrite.gif:
Jammer voor Mané Afbeelding

Een linksbuiten zou ik halen. Neres is de opvolger van Ziyech op rechts, Tadic zou ik naar het middenveld halen.

Plaats reactie