Heb jij wel gelezen wat er geschreven wordt? Of zit je stomdronken achter je computer?InnerHarbour schreef:Jij beweert iets, het is aan jou om die bewering te staven als daarom op een nette manier gevraagd wordt, doe je het niet dan schaar ik je bericht dat
Onder die grote duim van je.Prima als er in de Engelse kranten staat dat Ajax opnieuw weg koopt uit de Premier League
Aankopen SUGGESTIES
Moderator: mods
- Gezond verstand
Re: Aankopen SUGGESTIES
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
"Was" schrijf je al, dus we moeten het nog zien, maar zijn deze spelers echt beter dan alle andere spelers die Ajax kan halen?Lionel schreef: Boadu en Stengs lijken mij de spelers die we moeten halen. Stengs was echt een prachtige speler.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Natuurlijk moeten we afwachten. Maar het is pas november.
Ik heb geen idee wie Ajax allemaal kan halen. Tadic komt alleen naar Ajax omdat hij in Nederland heeft gevoetbald. Dus het lijkt me niet dat Ajax nou heel veel spelers uit de PL kan halen. Tenzij een speler als Firmino een keer landskampioen wil worden
Ik heb geen idee wie Ajax allemaal kan halen. Tadic komt alleen naar Ajax omdat hij in Nederland heeft gevoetbald. Dus het lijkt me niet dat Ajax nou heel veel spelers uit de PL kan halen. Tenzij een speler als Firmino een keer landskampioen wil worden

IK GELOOF!!!!!!
Lionel schreef: Tenzij een speler als Firmino een keer landskampioen wil worden

Ik pleit niet voor het halen van die jongen, maar die Omarsson van Excelsior vind ik wel wat hebben. Veel inzet en kan ook wel wat aan de bal. Had begin dit seizoen toch ook na een mooi solo'tje gescoord?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Malen heeft na dit seizoen nog een jaar contract. Goede spits. Sowieso een plek waar Ajax - zeker na dit seizoen - behoefte heeft.
-
Zeker, maar vraag me af of Ajax niet bij hem (en Dilrosun) het principe hanteert "eenmaal weg = weg". Zou wel een mooie stunt zijn. Hebben we straks Dolberg - Malen - Danilo.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Ik hoor niet al te positieve verhalen over Danilo..
Malen lijkt mij niet naar Ajax te komen toch? Zijn contract zal wel verlengd worden.
Malen lijkt mij niet naar Ajax te komen toch? Zijn contract zal wel verlengd worden.
IK GELOOF!!!!!!
Hij nam makkelijk afscheid van Ajax en Arsenal. Van Ajax om bij Arsenal meer te verdienen, lijkt me.Lionel schreef: Malen lijkt mij niet naar Ajax te komen toch? Zijn contract zal wel verlengd worden.
Waarom zou hij edsv niet verlaten wanneer Ajax meer biedt? Zijn zaakwaarnemer is ook nog eens erg gevoelig voor doekoe...
Onder de streep: hij is een prima spits. Hij maakt edsv sterker, dus moet je als Ajax zijnde je spierballen laten rollen. Ajax zit veel beter in de slappe was dan die lui, dus...
Wat moeten we met die kansen missende , bankzitter en weggooier van PSV ? :confused.gif
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
InnerHarbour schreef:Jij beweert iets, het is aan jou om die bewering te staven als daarom op een nette manier gevraagd wordt, doe je het niet dan schaar ik je bericht dat
Onder die grote duim van je.Prima als er in de Engelse kranten staat dat Ajax opnieuw weg koopt uit de Premier League
InnerHarbour schreef:Ok
Je krijgt ze van me
Pint in OC als ik het bewijs aanlever?
Pint in O'Caseys?
- InnerHarbour
InnerHarbour schreef:Daar mag jij niet meer komen.

Eg wel

Laten we aub Babel terughalen en De Roon kopen voor de plek van Schone.
IK GELOOF!!!!!!
- Gezond verstand
Nee. Laten we asjeblieft de lat hoger leggen dan dat.
Fans van andere clubs
Omhoog die lat!
Hoe hoog is dat?
Zo hoog als mogelijk
Wat in Johan's ogen oh zo logisch is
Hoe hoog is dat?
Zo hoog als mogelijk
Wat in Johan's ogen oh zo logisch is
- Gezond verstand
Dat is aan Veltmate, Overmars en de rest van de scouts om te vinden.Lionel schreef:Hoger? Wie dan?
Fans van andere clubs
- Cluijffert
Rishi toch 

I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
De Roon is inmiddels onbetaalbaar.Lionel schreef:Laten we aub Babel terughalen en De Roon kopen voor de plek van Schone.
Die liet Ziyech destijds al shinen bij Heerenveen. Prima speler.
Overmars zegt dat de lat bij aankopen vanaf nu omhoog gaat. Ik neem aan dat de transfer van Magallan daarmee van de baan is.
Zou De Roon echt onbetaalbaar zijn? Ajax moet toch wel een Nederlander bij Atalanta weg kunnen halen?
IK GELOOF!!!!!!
Ik denk ook niet dat De Roon onbetaalbaar/onhaalbaar is. Maar tegelijkertijd weet ik ook niet of we hem moeten willen hebben. Ik heb hem maar een echt goede wedstrijd zien spelen - vrijdag tegen Frankrijk - en voor de rest is ie me nooit echt opgevallen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
De Roon gaat komende jaren gewoon lekker cashen in een grote competitie.. Is een soort Monkau / Boateng / De Zeeuw / Molenaar van deze tijd.
En ik heb daar heel veel respect voor, om je carrière zo op te bouwen zonder bij de bekende top 3 en media aandacht vooruit te komen.
En ik heb daar heel veel respect voor, om je carrière zo op te bouwen zonder bij de bekende top 3 en media aandacht vooruit te komen.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Een Koeman loopt met hem weg. En een Frenkie, en volgens Wimpey dus eerder Ziyech ook, speelt makkelijker met hem.Mr. Ajax schreef:Ik denk ook niet dat De Roon onbetaalbaar/onhaalbaar is. Maar tegelijkertijd weet ik ook niet of we hem moeten willen hebben. Ik heb hem maar een echt goede wedstrijd zien spelen - vrijdag tegen Frankrijk - en voor de rest is ie me nooit echt opgevallen.
IK GELOOF!!!!!!