Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » di nov 06, 2018 8:58 pm

brigade zuid schreef:Dit kan een dure dwaling worden van Liverpool.
Volgen mij hadden wij tot de Kerst kunnen blijven spelen zonder een goal te maken. Terecht verloren.

Je kan niet zo slap en met een houding van “dat doen wij wel even” aan een wedstrijd beginnen tegen een ploeg die tot op het bot gemotiveerd was. Verder helpt het ook niet als je in elke linie een mooi weer speler (Matip, Lallana, Sturridge) hebt lopen, niet goed gezien herr Klopp! :1evil.gif: Ik zag Origi nog invallen, wist niet eens dat wij die nog hadden.

De punten zullen nu gepakt moeten worden tegen PSG en Napoli en zo niet, dan kunnen wij ons volledig concentreren op de PL en de FA cup. :hypocrite.gif:
YNWA

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » di nov 06, 2018 9:01 pm

Ik had me zo verheugd om tegen Liverpool te loten :(
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » di nov 06, 2018 9:56 pm

InnerHarbour schreef:
brigade zuid schreef:Dit kan een dure dwaling worden van Liverpool.
Volgen mij hadden wij tot de Kerst kunnen blijven spelen zonder een goal te maken. Terecht verloren.

Je kan niet zo slap en met een houding van “dat doen wij wel even” aan een wedstrijd beginnen tegen een ploeg die tot op het bot gemotiveerd was. Verder helpt het ook niet als je in elke linie een mooi weer speler (Matip, Lallana, Sturridge) hebt lopen, niet goed gezien herr Klopp! :1evil.gif: Ik zag Origi nog invallen, wist niet eens dat wij die nog hadden.

De punten zullen nu gepakt moeten worden tegen PSG en Napoli en zo niet, dan kunnen wij ons volledig concentreren op de PL en de FA cup. :hypocrite.gif:
Het zou een wanprestatie zijn als de verliezen CL finalist, zeker na de investeringen van afgelopen zomer, uitgeschakeld zou worden in de groepsfase.

Lionel

Bericht door Lionel » di nov 06, 2018 10:50 pm

Mwahh.. Napoli en PSG is ook niet verkeerd. Maar slecht blijft het wel.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di nov 06, 2018 10:59 pm

Bijzonder spannend bij ons in de groep.

Napoli 6
Liverpool 6
PSG 5
RS 4

Worden 2 mooie wedstrijden en alles nog zelf in de hand. :biggthumpup.gif:
YNWA

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » di nov 06, 2018 11:04 pm

Lionel schreef:Mwahh.. Napoli en PSG is ook niet verkeerd. Maar slecht blijft het wel.
Daar heb je wel gelijk in, alhoewel Napoli Europese subtop is, wel een erg goed ploeg inderdaad.

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » wo nov 07, 2018 4:38 am

wimpey schreef:
Gezond verstand schreef: Maar ja, iemand die maar jammert over een hetze tegen Ten Hag en vervolgens alleen maar insinuaties over Witschge online gooit, en nu zo verbaast reageert, die is een beetje :hypocrite.gif: om nog maar te zwijgen over het hele kinderachtige edsv. Hoe oud ben je eigenlijk? 13?
Oud genoeg en genoeg opleiding genoten hebbend om te weten dat 'verbaast' in bovenstaande context niet op een 't' eindigt. :hypocrite.gif:
Zegt genoeg, inhoudelijk nergens op in gaan maar een spelfout zoeken om op te reageren.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » wo nov 07, 2018 4:39 am

raymon schreef:Ik had me zo verheugd om tegen Liverpool te loten :(
Die kans in nu groter. Ze staan 2de, Ajax 1ste.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Lionel

Bericht door Lionel » wo nov 07, 2018 6:17 am

Gaizka1985 schreef:
Lionel schreef:Mwahh.. Napoli en PSG is ook niet verkeerd. Maar slecht blijft het wel.
Daar heb je wel gelijk in, alhoewel Napoli Europese subtop is, wel een erg goed ploeg inderdaad.
Spelen nu al twee keer gelijk tegen PSG, winnen van Liverpool. Verdient ook nog eens. Het is zonde voor die ploeg dat ze, al is het achteraf daar dus niet zo makkelijk, dat ze gelijk speelden tegen Rode Ster.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo nov 07, 2018 9:24 am

Gaizka1985 schreef:Het zou een wanprestatie zijn als de verliezen CL finalist, zeker na de investeringen van afgelopen zomer, uitgeschakeld zou worden in de groepsfase.
Een wanprestatie zoals uitgeschakeld worden in de kwalificatie CL om daarna zelfs te worden uitgeschakeld in de kwalificatie EL na het jaar de verliezende EL-finalist te zijn geweest? :hypocrite.gif:

Ik dacht dat wij de slappe wedstrijden van een paar jaar geleden, Leicester uit na het ontslag van Ralieri comes to mind, tegen zwaar gemotiveerde, fysiek sterke tegenstanders die thuis met een fanatieke aanhang spelen achter ons gelaten hadden met de komst van VvD. Tot ik mij realiseerde dat er gisteravond drie voor die tijd kenmerkende spelers (Matip, Lallana, Sturridge) tegelijkertijd op de pitch stonden.

Dat kan echt niet meer hoor, één oké, maar drie van die juffers. :excited.gif:
YNWA

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo nov 07, 2018 10:13 am

De ene wanprestatie sluit de andere niet uit toch? Maar volgens mij is het nog niet zover.

Rode Ster is trouwens wel een aansprekende naam. Dat elftal waarmee ze begin jaren 90 de EC 1 wonnen was prachtig met spelers als Savicevic, Prosineckie en Mihajlovic. Tegenwoordig speelt Ebecilio er dus. Toch een andere categorie.
Nil volentibus arduum

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » wo nov 07, 2018 2:44 pm

InnerHarbour schreef:
Gaizka1985 schreef:Het zou een wanprestatie zijn als de verliezen CL finalist, zeker na de investeringen van afgelopen zomer, uitgeschakeld zou worden in de groepsfase.
Een wanprestatie zoals uitgeschakeld worden in de kwalificatie CL om daarna zelfs te worden uitgeschakeld in de kwalificatie EL na het jaar de verliezende EL-finalist te zijn geweest? :hypocrite.gif:
Vergeet niet dat er bij Ajax vlak daarvoor een speler was ingestort waarmee het nooit goed meer zou komen. Een groot verschil met Liverpool die deze zomer op papier alleen maar sterker zijn geworden nadat ze met belachelijk veel geld gooiden.
Fans van andere clubs

Lionel

Bericht door Lionel » wo nov 07, 2018 4:03 pm

Daar hebben ze in Liverpool geen last van natuurlijk. Echte mannen. Die janken niet om bizarre gebeurtenissen. Ook niet als ze die zelf veroorzaken :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo nov 07, 2018 5:40 pm

Gezond verstand schreef:
InnerHarbour schreef:
Vergeet niet dat er bij Ajax vlak daarvoor een speler was ingestort waarmee het nooit goed meer zou komen. Een groot verschil met Liverpool die deze zomer op papier alleen maar sterker zijn geworden nadat ze met belachelijk veel geld gooiden.
Zoveel soeps zijn de aankopen van Liverpool toch niet?

Ik krijg trouwens de kriebels wanneer wat Nouri is overkomen als excuus wordt aangevoerd. Dat deed Keizer ook altijd.

Het was gewoon een wanprestatie.

Lionel

Bericht door Lionel » wo nov 07, 2018 6:06 pm

Ik krijg de kriebels als mensen het bagatelliseren.
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo nov 07, 2018 7:52 pm

Je moet zooets vreselijks gewoon niet aanvoeren als er een voetbalwedstrijden verloren wordt, daar gaat het om.

Lionel

Bericht door Lionel » wo nov 07, 2018 8:14 pm

De spelers hebben er nog steeds last van. Ziyech laatst niet gezien? Interview met hem.
IK GELOOF!!!!!!

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » do nov 08, 2018 2:36 am

Jöhnk schreef:
Zoveel soeps zijn de aankopen van Liverpool toch niet?

Ik krijg trouwens de kriebels wanneer wat Nouri is overkomen als excuus wordt aangevoerd. Dat deed Keizer ook altijd.

Duurste keeper ooit, en beter dan die blunderaar die ze hadden. Dus ze zijn sterker geworden nadat ze belachelijk veel geld hebben gespendeerd. Keiharde feiten.

Je kan kriebels krijgen, maar Nouri was echt een klap voor de jonge groep. Je moet dat niet onderschatten.
Fans van andere clubs

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do nov 08, 2018 2:58 am

Jöhnk schreef:Ik krijg trouwens de kriebels wanneer wat Nouri is overkomen als excuus wordt aangevoerd. Dat deed Keizer ook altijd.

:biggthumpup.gif:
YNWA

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » do nov 08, 2018 8:24 pm

Het was gewoon een wanprestatie
.[/quote]

Hier sla je de plank mis wat mij betreft, het was toen nog zo 'vers'. Herinner je nog Donny van de Beek die het veld opliep en daar een levensgroot spandoek ziet van zijn vriend die dat net is overkomen? Het kan niet anders dan dat zoiets impact heeft op een mens en team, wonderbaarlijk genoeg speelde Donny 2 geweldige wedstrijden en scoorde thuis en uit.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do nov 08, 2018 8:30 pm

Ik zeg niet dat het ze niks deed, maar je mag het niet als excuus aanvoeren. Want daarvoor is het ‘net’ iets te ernstig en is, zoals je zelf al illustreert, de impact ervan te onzeker.

Dan maar een keertje geen excuus.

Lionel

Bericht door Lionel » vr nov 09, 2018 12:06 am

Prima. Maar het jaar ervoor en ook dit jaar toont Ajax aan wat ze kunnen. Dus kan je m.i. wel stellen dat vorig jaar gewoon klote was en wellicht een uitzondering. Daarom vind ik wel dat je het als excuus mag gebruiken. Misschien niet hardop uitspreken.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr nov 09, 2018 12:47 pm

Liverpool FC is quietly on the market

By Josh Kosman NYPost

John Henry, the billionaire owner of the Boston Red Sox, has quietly signaled he’s willing to sell his other trophy sports franchise, the UK-based soccer team Liverpool FC, The Post has learned.

Henry — who on Oct. 28 was busy popping champagne as the Red Sox beat the Los Angeles Dodgers to win the World Series — is running a “passive sales process” for Liverpool, according to a source close to the situation.

That means Henry is privately entertaining offers in an informal process that’s outside of an official auction — and is looking for a price well north of $2 billion, the source added.

“It’s for sale if he can get the right price,” the source close to the situation said.

Two other sources also said Liverpool is essentially for sale.

Reps for Henry, who bought Liverpool for $477 million in 2010, didn’t respond to calls for comment.

Despite the World Series victory, the Red Sox lost money this season, according to sources with direct knowledge of the team’s finances.

The Red Sox in 2018 had the highest payroll in baseball — about $238 million, sources told The Post on Thursday. The stratospheric payroll in turn triggered a “luxury tax” worth about $20 million that has helped exacerbate the team’s losses, sources said.

It couldn’t immediately be learned whether there was a direct connection between selling Liverpool and funding Red Sox losses.

Red Sox President of Baseball Operations Dave Dombrowski told The Post earlier Thursday, “We will never complain about finances. We have generous owners.”

Liverpool was recently given a $1.9 billion valuation by Forbes. In August, however, the Daily Mail reported that Sheik Khaled Bin Zayed Al Nahayan, whose family governs Abu Dhabi, made an unsuccessful approach to buy Liverpool in late 2017 and into early 2018 with a Chinese partner.

That bid, which a source said fell apart because the Chinese bidders couldn’t cobble together sufficient financing, was said to be worth $2.6 billion, according to the report.

Reps for Fenway Sports Group — Henry’s holding company, which owns the Red Sox and Liverpool FC, as well as 80 percent of the New England Sports Network and 50 percent of Roush Fenway Racing — denied in August that Liverpool was for sale.

But that’s clearly not the case now, said sources briefed on the situation.

“This is not fake news” that Henry is willing to sell Liverpool, a London sports investment banker following the situation said, although he added that he doubts a sale will happen soon.

Fenway Sports Group did not return calls.
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » vr nov 09, 2018 1:12 pm

Rond met de collectebus in OC dit weekend!! :drecul.gif:

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » vr nov 09, 2018 9:22 pm

Ik vermoed dat IH het nieuwe nummer van het blad Staantribune gaat kopen.

Plaats reactie