PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

wimpey

Re: PSV

Bericht door wimpey » wo okt 31, 2018 10:50 am

999 schreef: Hier ook weer zo eentje die denk dat spelers deze prijs niet willen winnen ...
Viskamp is zgn. geen edsv-er. 'Dus' telt de beker voor edsv niet.

Bommel heeft gewoon gegokt en verloren. Die mag vandaag op het matje komen bij Gerbrands en krijgt een lel om z'n oren vanwege zulk amateurisme.

Bijv. Schwaab en Viergever zijn geen international. Die hebben net 2 weken lopen niksen. Waarom spelen die dan niet?

edsv heeft goede backs en prima aanvallers. Van de CVs en de backup-spelers ben ik niet onder de indruk. Die Behich joh. :excited.gif: Ajax heeft een bredere selectie en daar doe je in het verloop van het seizoen je voordeel mee.

999

Bericht door 999 » wo okt 31, 2018 11:06 am

wimpey schreef:
999 schreef: Hier ook weer zo eentje die denk dat spelers deze prijs niet willen winnen ...

Bommel heeft gewoon gegokt en verloren. Die mag vandaag op het matje komen bij Gerbrands en krijgt een lel om z'n oren vanwege zulk amateurisme.

Bijv. Schwaab en Viergever zijn geen international. Die hebben net 2 weken lopen niksen. Waarom spelen die dan niet?

edsv heeft goede backs en prima aanvallers. Van de CVs en de backup-spelers ben ik niet onder de indruk. Die Behich joh. :excited.gif: Ajax heeft een bredere selectie en daar doe je in het verloop van het seizoen je voordeel mee.
Precies gegokt , en compleet verkeerd ingeschat, arrogantie ten top.Elf spelers wisselen want wij zijn Psv en het is maar RKC ... Geef gewoon wat spelers rust, wissel bij een gunstige stand nog 3 spelers.Als ze dan rust nodig hebben ...

Hoop in ieder geval dat Ten Hag niet zo dom is als Van Bommel.
Blij met de punten ...

Mano

Bericht door Mano » wo okt 31, 2018 11:14 am

999 schreef:
Hoop in ieder geval dat Ten Hag niet zo dom is als Van Bommel.
Hij is wel hetzelfde van plan, met de wisselspelers beginnen.
Of het niveau hoog genoeg is, gaan we ontdekken.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Lionel

Bericht door Lionel » wo okt 31, 2018 4:31 pm

Ajax 2 heeft ook 40 miljoen gekost. Mogen best winnen van GAE.
IK GELOOF!!!!!!

Javiskamp

Bericht door Javiskamp » wo okt 31, 2018 5:19 pm

wimpey schreef:

Ik blijf het toch vertederend vinden dat je je zo bezighoudt met mijn zgn. Clubvoorkeuren.
:aai.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » wo okt 31, 2018 5:37 pm

wimpey schreef:

Lothar wilde niet dat er iemand geblesseerd raakte. En daar geef ik hem geen ongelijk in.

Op het moment dat PSV komend jaar kampioen wordt (ik wed dat Ajax nog steeds kampioen wordt overigens) kunnen ze wat doen aan de bank. Maar ik kan me niet voorstellen dat hij zich druk maakt. Ajax speelde twee jaar geleden uit tegen Schalke en drie dagen later verloren we van PSV.
IK GELOOF!!!!!!

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » wo okt 31, 2018 7:13 pm

Javiskamp schreef:Dan heeft PSV het voor het landskampioenschap beter gedaan. En niet alleen de afgelopen 2 jaar, maar ook al wat langer terug...

Dus als iemand zich op het landskampioenschap moet richten is Ajax het wel.

Maar das mijn (bescheiden) mening
Aan de andere kant heeft Ajax er financieel nog nooit zo goed voorgestaan, mede door de jeugdopleiding en het aan- en verkoopbeleid, dus zo slecht gaat het allemaal niet.

Uiteraard moeten ze weer kampioen worden, maar CL deelname is uiteindelijk nog belangrijker. Ter illustratie, ik denk niet dat de Jong & de Ligt dit seizoen nog bij Ajax hadden gespeeld zonder CL deelname.

Lionel

Bericht door Lionel » wo okt 31, 2018 11:42 pm

wimpey schreef:
LucaS schreef:Nee, ik vrees dat we sinds we Victoria hebben zelden meer een wedstrijd bezoeken. Maar we wonen 200 meter van het stadionnetje (hoewel het vandaag in Eihoven was natuurlijk)
Straks effe naar het dorpshuis om de helden te onthalen? :hypocrite.gif:

Edsv na de winter alleen nog in de eredivisie actief. Kunnen ze een week nadenken over de tikken die ze gaan krijgen... Messias Van Bommel zal onderuit de zak krijgen na deze blamage. :biggthumpup.gif: Goede avond voor Ajax.

Waarom deed die peperdure Argentijn niet mee in dit B-team? Nog altijd ziek, zwaar, zwak, misselijk?
Die was mee met Jong PSV voor een of andere jeugd competitie. Is bijna fit las ik.
IK GELOOF!!!!!!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do nov 01, 2018 9:19 am

Ik ben wel benieuwd wat die gast kan. Die transfer is toch een forse investering geweest. Heeft iemand 'm al eens zien spelen bij Jong PSV, of doet hij daar ook nooit mee?
Nil volentibus arduum

wimpey

Bericht door wimpey » do nov 01, 2018 9:34 am

Rishi schrijft dat Romero 'bijna fit' is. Dat is ie toch al een jaar? :smallgrin.gif: Heeft die gast überhaupt al minuten gemaakt voor edsv, behalve bij de fysio?

Die Ramselaar gaat ook lekker he. Werd, als aanvoerder, als eerste gewisseld tegen RKC. Dat lijkt me het zoveelste statement in zijn richting van z'n trainer: jou mot ik niet.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do nov 01, 2018 9:36 am

Ramselaar is wel klaar ja. Begon niet zo slecht volgens mij maar is alleen maar minder gaan spelen.

Op foto's vond ik Romero aan de zware kant. Geen idee hoe hij er nu voor staat maar dat was geen afgetrainde topsporter. Hij zou niet de eerste zijn die de stap naar Europa op jonge leeftijd niet goed weet te verteren.
Nil volentibus arduum

Lionel

Bericht door Lionel » do nov 01, 2018 10:24 am

wimpey schreef:Rishi schrijft dat Romero 'bijna fit' is. Dat is ie toch al een jaar? :smallgrin.gif: Heeft die gast überhaupt al minuten gemaakt voor edsv, behalve bij de fysio?

Die Ramselaar gaat ook lekker he. Werd, als aanvoerder, als eerste gewisseld tegen RKC. Dat lijkt me het zoveelste statement in zijn richting van z'n trainer: jou mot ik niet.
Romero zou dus gespeeld hebben bij Jong PSV en is bijna wedstrijdfit. Dat bedoelde ik.

Maar ditzelfde kan toch ook worden gezegd van Bande of Labyad?
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » do nov 01, 2018 11:49 am

Lionel schreef: Romero zou dus gespeeld hebben bij Jong PSV en is bijna wedstrijdfit. Dat bedoelde ik.

Maar ditzelfde kan toch ook worden gezegd van Bande of Labyad?
Begrijp de vergelijking niet... Romero loopt al bijna een jaar bij edsv rond en sukkelt blijkbaar van blessure naar blessure. Bandé is een heel ander verhaal: met een gebroken poot kun je niet ballen. En Labyad is gewoon fit, maar heeft 2 betere spelers voor zich: Ziyech en Tadic.

Wouter

Bericht door Wouter » di nov 06, 2018 9:42 pm

Zoet staat goed te keepen. :biggthumpup.gif:

Sandro

Bericht door Sandro » di nov 06, 2018 9:47 pm

En daar is alles mee gezegd.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

wimpey

Bericht door wimpey » di nov 06, 2018 9:51 pm

Sandro schreef:En daar is alles mee gezegd.
Nou, de Spurs ronden erg slecht af. Dat knollenveld is een voordeel voor edsv.

Ook in de CL is Ajax de rode lap. Oud Ajscieden uitfluiten. Wie niet springt is een jood. Edsv-ers zijn vooral geobsedeerd door Ajax, zo lijkt het.

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » di nov 06, 2018 9:58 pm

wimpey schreef:

Ook in de CL is Ajax de rode lap. Oud Ajscieden uitfluiten. Wie niet springt is een jood. Edsv-ers zijn vooral geobsedeerd door Ajax, zo lijkt het.
Viel mij ook op, middelvingers opsteken naar Eriksen als hij een corner neemt, triest volk. Hoop dat het na rust 3-1 wordt!

Waarom dekt Delle Alli trouwens de Jong bij spelhervattingen, iemand als Sanchez/Alderweireld/Kane is toch veel logischer?
Laatst gewijzigd door Gaizka1985 op di nov 06, 2018 9:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Wouter

Bericht door Wouter » di nov 06, 2018 9:58 pm

Net zoals jij door PSV. :excited.gif:

Sandro

Bericht door Sandro » di nov 06, 2018 10:02 pm

wimpey schreef:
Viergever doet een paar cruciale dingen (zoals voorheen ook in Europa voor Ajax).

Blijft zonde dat Ajax die zo heeft laten gaat.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

wimpey

Bericht door wimpey » di nov 06, 2018 10:07 pm

Wouter schreef:Net zoals jij door PSV. :excited.gif:
Heb ik iets gemist? Is het nationale jij-bak dag? :confused.gif:

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » di nov 06, 2018 10:08 pm

Kreeg nog 2 kaarten voor vanavond aangeboden. Als ik in London was geweest dan had ik wel gegaan maar werkte thuis. Jammer.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Wouter

Bericht door Wouter » di nov 06, 2018 10:09 pm

wimpey schreef:
Wouter schreef:Net zoals jij door PSV. :excited.gif:
Heb ik iets gemist? Is het nationale jij-bak dag? :confused.gif:
Als je de naam van een club niet eens goed wil spellen...

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di nov 06, 2018 10:21 pm

Luuk de Jong in de Kuyt rol. Zo worden ze ook kampioen denk ik. Ajax de credits, PSV de schaal.
Whitey on the moon.

Mano

Bericht door Mano » di nov 06, 2018 10:24 pm

PSV is gestopt met voetballen na de eerste minuut.
Tottenham kunnen niet afronden. Schieten alles door het midden.
Wisselen de beste man en laten Son staan die niemand voorbij komt.

Dan ben je gedoomd te verliezen.

Alli is helemaal een draak

PSV steelt de wedstrijd
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

zeux

Bericht door zeux » di nov 06, 2018 10:25 pm

Dit houdt psv toch niet vol?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Plaats reactie