PSV
Moderator: mods
-
Re: PSV
Hendrix ontsnapt aan 2e gele kaart, had gewoon rood moeten zijn.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Maar is toch lekker Emmen thuis, daarna verlies CL en daarna weer een makkie.. Zo hoopt men dat Ajax genoeg achterstand heeft opgelopen
Weer op zoek naar een Interim coach..
Niet Zeuren PSV heeft gewoon een zeer goed team, ze spelen eindelijk leuk aanvallend voetbal. ze verdienen het net als Ajax om kampioen te worden. De enige reden dat ik ze het niet gun is omdat ik wil dat wij kampioen moeten worden aangezien wij nog mooier voetbal spelen.
-
Toch gek dat Europees de boel afgestraft wordt maar in NL niet. Eigenlijk niet gek, want PSV speelt een soort voetbal waar niemand in de Eredivisie zich tegen kan wapenen: sterke spits en beweging eromheen. Ajax ging ook over de knie omdat ze Luuk de Jong niet konden bedwingen. Echt vernieuwend is die tactiek niet, maar het werkt wel in de Eredivisie. Toch knap dat ze Luuk de Jong weer aan de praat hebben gekregen.
Whitey on the moon.
Ik vind Luuk dan ook de zwakste schakel bij PSV... hij kopt ze leuk binnen, maar als ze daar een beweeglijk type hadden dan kan dat opeens Europees ook leuk gaan lopen hoor... Ik vraag me af of die Argentijn er iets van kan, want daar hebben ze toch meer dan 10M euries voor gelapt... en die tien minuten die hij tot nu toe heeft gespeeld... tja...
-
Blijft doodzonde dat de Ligt toen geblesseerd was, die speelt de Jong met gemak uit de wedstrijd.GangstaRiB schreef:Toch gek dat Europees de boel afgestraft wordt maar in NL niet. Eigenlijk niet gek, want PSV speelt een soort voetbal waar niemand in de Eredivisie zich tegen kan wapenen: sterke spits en beweging eromheen. Ajax ging ook over de knie omdat ze Luuk de Jong niet konden bedwingen. Echt vernieuwend is die tactiek niet, maar het werkt wel in de Eredivisie. Toch knap dat ze Luuk de Jong weer aan de praat hebben gekregen.
Maar ik vrees ook dat ze weinig punten gaan verspelen, ze zijn achterin nog steeds kwetsbaar, alleen wordt dat in de Eredivisie bijna niet zichtbaar.
- InnerHarbour
De eredivisie is echt een grap. Ik zat zaterdag de samenvattingen te kijken, lopen er in NL geen amateurs rond die beter zijn dan menig 'prof'?
En is er geen amateur-scheids die beter is dan Nijhuis, die gewoon de regels aan z'n laars lapt? Hendrix had er met 2 keer geel vanaf gemoeten, pingel voor edsv gaf ie niet. En gister bij Studio Voetbal zag ik dat Rosario er met rood af had gemoeten.

En is er geen amateur-scheids die beter is dan Nijhuis, die gewoon de regels aan z'n laars lapt? Hendrix had er met 2 keer geel vanaf gemoeten, pingel voor edsv gaf ie niet. En gister bij Studio Voetbal zag ik dat Rosario er met rood af had gemoeten.
-
Niet normaal inderdaad, Groningen zet een beetje druk en PSV weet niet wat te doen.
Helaas viel de 1-1 nog vlak voor rust.
Helaas viel de 1-1 nog vlak voor rust.
-
Keek vrijdagavond naar het schakelprogramma van de Eerste Divisie. Dat was helemaal erg.wimpey schreef:De eredivisie is echt een grap. Ik zat zaterdag de samenvattingen te kijken, lopen er in NL geen amateurs rond die beter zijn dan menig 'prof'?![]()
- Cluijffert
ik wil overigens nooit meer iemand horen over Mateo Cassierra en kansen krijgen in Ajax I.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
-
Het is ook typisch Nederlands/Eredivisie dat die verdediger geen professionele overtreding maakt op Dumfries en geel pakt, je laat iemand toch niet zo doorlopen richting je keeper? 

Nou nou, het valt allemaal wel mee hoor. PSV heeft uit gespeeld tegen Fortuna, PEC, NAC, ADO en Groningen.Allemaal staartploegen. EN 4 keer hebben ze gemazzeld met de overwinning. Thuis is PSV heel erg sterk, maar uit moet het nog maar blijken als ze een echte tegenstander treffen
I think I lost my fucking headache