Champions League
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Champions League
Zoet red nu wel 3 ballen daarom is die wedstrijd tégen Inter 2 verliespunten teveel geweest en gaan ze gewoon met 1 punt uit de CL die gasten houden niet altijd dat geluk
Wat denk je? Geld.columbus schreef:Wordt het toch nog spannend?
Waarom spelen PSV en in de andere poule Brugge om 19:00? Ajax en PSV de vorige keer ook... Iemand een idee?
Nu kunnen er twee wedstrijden per avond worden uitgezonden.
Nil volentibus arduum
Het zat de ex Ajacieden in de 1e helft niet bepaald mee.
Bij de 1-0 van PSV ging Alderweireld in de fout, daarna een afgekeurde goal van Sanchez. Vervolgens mag Viergever zich de 1-1 aanrekenen.
Bij de 1-0 van PSV ging Alderweireld in de fout, daarna een afgekeurde goal van Sanchez. Vervolgens mag Viergever zich de 1-1 aanrekenen.
Edsv kwam goed weg, Spurs was veel beter en Sánchez had pech met z'n loepzuivere goal. Edsv heeft een aantal aardige spelers, maar met zo'n defensie win je toch geen prijs?!
Maar de boertjes op d'n tribune floten de gehate Ajacieden toch maar mooi uit!
In de CL heeft PSV de arbitrage niet bepaald mee gehad.
Dumfries krijgt vandaag een kaart terwijl hij niet eens een overtreding maakt.
En bij de vorige wedstrijd had die keeper van Inter natuurlijk ook gewoon rood moeten krijgen en had PSV van Inter moeten winnen.
En bij de vorige wedstrijd had die keeper van Inter natuurlijk ook gewoon rood moeten krijgen en had PSV van Inter moeten winnen.
-
Klopt, maar Dembele overkwam hetzelfde, Lozano naaide hem die kaart aan.Cruijff schreef:In de CL heeft PSV de arbitrage niet bepaald mee gehad.
Het grote verschil in de CL is dat LdJ hier aan banden wordt gelegd, dan werkt het spelletje van PSV niet.
Zelf met je been of voet contact maken met een tegenstander en dan theatraal vallen, het is helaas een standaard 'move' van veel voetballers geworden.Gaizka1985 schreef:
Klopt, maar Dembele overkwam hetzelfde, Lozano naaide hem die kaart aan.
Hier was het echter wel zo dat twee Spurs spelers vrij stevig aan de noodrem proberen te trekken maar een PSV speler niet ten val wisten te brengen. Dembele tikt als laatste Lozano heel ligt aan en die valt heel gretig.
Dumfries daarentegen maakte een 100% reglementaire tackel op de bal.
LdJ helemaal aan banden gelegd viel in mijn ogen wel mee.Gaizka1985 schreef:Het grote verschil in de CL is dat LdJ hier aan banden wordt gelegd, dan werkt het spelletje van PSV niet.
Hij won alsnog erg veel van zijn luchtduels.
-
Ik denk dat zij met die defensie van ze de landstitel gaan pakken dit seizoen.wimpey schreef:Edsv kwam goed weg, Spurs was veel beter en Sánchez had pech met z'n loepzuivere goal. Edsv heeft een aantal aardige spelers, maar met zo'n defensie win je toch geen prijs?!
- InnerHarbour
Goede overwinning, 4-0, op een stel schoppers uit voormalig Joegoslavië. MotM was voor mij Fabinho die voor het eerst een hele wedstrijd mocht spelen, overzicht, prima passer en een geweldige bal-afpakker. Hij heeft een tijdje moeten wennen maar dat is nu voorbij.
Oh en Shaqiri, die volgens sommige nogal blind is gaf maar weer eens twee assists, de zoveelste dit seizoen.
Ook hier top of the league for now.

Oh en Shaqiri, die volgens sommige nogal blind is gaf maar weer eens twee assists, de zoveelste dit seizoen.

Ook hier top of the league for now.
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op wo okt 24, 2018 11:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA
Commentator bij Veronica is toch ook een idioot. Eerst uitleggen dat Kane buitenspel staat. En dat na 9 herhalingen nog volhouden.
IK GELOOF!!!!!!
- Gezond verstand
Normaal zeg ik altijd "Nederlandse clubs in Europa, ik hoop dat ze winnen" maar bij PSV heb ik daar toch wel wat moeite mee. Ik gun ze namelijk helemaal niets dan ellende en een dikke afstraffing, maar aan de andere kant wil ik ook dat ze punten scoren voor Nederland.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ze smijten met hun krachten. Het is een marathon he.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: Ik denk dat zij met die defensie van ze de landstitel gaan pakken dit seizoen.
Dan is het wel te hopen dat ze derde worden. Anders hebben ze straks wekelijks 6 dagen om te herstellen.
IK GELOOF!!!!!!
Dortmund maakt effe gehakt van Atletico.
Zijn aan een geweldig seizoen bezig.

- InnerHarbour
Zie ik niet gebeuren, die gaan over 14 dagen, in Engeland, geen punten pakken. PSV zit in een bijzonder zware groep en wordt vierde IMHO maar niets om je over te schamen, Ajax was dat ook geworden.Lionel schreef:Dan is het wel te hopen dat ze derde worden. Anders hebben ze straks wekelijks 6 dagen om te herstellen.
YNWA
PSV heeft toch ook gewoon een hele matige ploeg. Deze resultaten verbazen me niets. In NL kom je met zo een knudde defensie nog wel weg, maar in Europa is dat andere koek. En dan valt ook een simpel balafpakkertje als Hendrikx snel door de mand.
Kans dat Ajax vierde was geworden was zeker groter dan in de huidige groep. Ajax heeft echter een betere ploeg dan PSV. En ja, ik weet dat we laatst pak slaag kregen.InnerHarbour schreef:Zie ik niet gebeuren, die gaan over 14 dagen, in Engeland, geen punten pakken. PSV zit in een bijzonder zware groep en wordt vierde IMHO maar niets om je over te schamen, Ajax was dat ook geworden.Lionel schreef:Dan is het wel te hopen dat ze derde worden. Anders hebben ze straks wekelijks 6 dagen om te herstellen.
IK GELOOF!!!!!!
edsv heeft uit de laatste 11 CL-wedstrijden maar liefst 5 punten gepeurd. Ajax uit de laatste 3 wedstrijden 7 punten.Lionel schreef: Kans dat Ajax vierde was geworden was zeker groter dan in de huidige groep. Ajax heeft echter een betere ploeg dan PSV. En ja, ik weet dat we laatst pak slaag kregen.
Baffa, Inter en Spurs zijn niet eens in vorm. Dan kan IH wel beweren dat Ajax het niet beter zou doen dan edsv, maar dat betekent niet dat het waar is. Ajax heeft op de meeste posities een betere speler staan dan edsv. Daar doet een momentopname in een onderling duel niets aan af.
Iemand moet 4e worden, kans op basis van begrotingen en ervaring is dat psv inderdaad. Voor Ajax geldt hetzelfde , alleen kun je dat niet stellig beweren. Sterker, tegen 2 gerenomeerde tegenstanders weet ajax zich te handhaven in haar eigen poule.InnerHarbour schreef:Zie ik niet gebeuren, die gaan over 14 dagen, in Engeland, geen punten pakken. PSV zit in een bijzonder zware groep en wordt vierde IMHO maar niets om je over te schamen, Ajax was dat ook geworden.Lionel schreef:Dan is het wel te hopen dat ze derde worden. Anders hebben ze straks wekelijks 6 dagen om te herstellen.
Daarnaast had PSV wel heel veel pech tegen Inter, met daar een beetje geluk hadden ze nu 3 punten meer gehad. Dan was het plaatje ineens heel anders in de poule.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- InnerHarbour
Net zomin dat het waar is dat Ajax het wel beter zou doen alleen maar omdat jij dat met je gebruikelijke stelligheid suggereert. Kijk ik hoor al 4 jaar dat Ajax beter spelers heeft dan PSV en toch zijn die 3 maal kampioen geworden. Het zegt dus geen klote betere spelers.wimpey schreef:edsv heeft uit de laatste 11 CL-wedstrijden maar liefst 5 punten gepeurd. Ajax uit de laatste 3 wedstrijden 7 punten.Lionel schreef: Kans dat Ajax vierde was geworden was zeker groter dan in de huidige groep. Ajax heeft echter een betere ploeg dan PSV. En ja, ik weet dat we laatst pak slaag kregen.
Baffa, Inter en Spurs zijn niet eens in vorm. Dan kan IH wel beweren dat Ajax het niet beter zou doen dan edsv, maar dat betekent niet dat het waar is. Ajax heeft op de meeste posities een betere speler staan dan edsv. Daar doet een momentopname in een onderling duel niets aan af.
PSV moest uit beginnen tegen Barcelona en kregen daarna Inter, als toetje gister een club uit de zwaarste competitie ter wereld. Ajax mocht beginnen tegen een stel Grieken die niet wisten of er lucht of zand in een bal zit en daarna tegen het slechtste Bayern van de afgelopen decennia. Tegen Benfica was het niet veel als ik het wedstrijd topic zo lees.
Nee Ajax had in die poule in de top net zoals PSV één schamel puntje gehad.
YNWA
De conclusie is dus dat edsv er ook dit seizoen weer geen fuck van bakt in Europa.
En dat Ajax een uitstekend Europees seizoen draait.

En dat Ajax een uitstekend Europees seizoen draait.
- InnerHarbour
Die conclusie mag je rustig trekken al denk ik dat ze in Eindhoven daar bout aan hebben, zolang Ajax Europees niks wint en zij dit seizoen weer kampioen worden lachen ze zich de ballen uit de broek.
YNWA
Nou, ik moest wel even wennen aan het tactisch plan van van Bommel deze keer. Whoooop bal na voren en zoek het daar maar uit.Van Bommel heeft een leuke babbel voor de microfoon maar op tactische innovaties kan ik um echt niet betrappen.Was trouwens ook erg om te zien hoe die Dumfries te kakken werd gezet door zijn tegenstander.
Wat AJAX verder gaat verrichten zal me eigenlijk een worst wezen.Heb 3 aantrekkelijke wedstrijden gezien.Maar Psv geeft je toch wel te denken.Barcelona was niet in goede doen, Inter was niet in goede doen en Hotspurs was niet in goede doen aldus de journalisten.En dan kom je na 3 wedstrijden tot een , met afgrijselijk voetbal en twee klutsgoals, schamel puntje.Als dit AJAX zou zijn overkomen zouden ze door die twee ( ex-Psv-ers ) analisten in de studio , al uitlachend, tot de grond toe zijn afgemaakt. Psv dus niet, we moesten het in perspectief zien, hun zijn groot en Psv is maar klein ..zoiets hoor je dan inderdaad van Psv supporters
Wat AJAX verder gaat verrichten zal me eigenlijk een worst wezen.Heb 3 aantrekkelijke wedstrijden gezien.Maar Psv geeft je toch wel te denken.Barcelona was niet in goede doen, Inter was niet in goede doen en Hotspurs was niet in goede doen aldus de journalisten.En dan kom je na 3 wedstrijden tot een , met afgrijselijk voetbal en twee klutsgoals, schamel puntje.Als dit AJAX zou zijn overkomen zouden ze door die twee ( ex-Psv-ers ) analisten in de studio , al uitlachend, tot de grond toe zijn afgemaakt. Psv dus niet, we moesten het in perspectief zien, hun zijn groot en Psv is maar klein ..zoiets hoor je dan inderdaad van Psv supporters
Blij met de punten ...
Gaat Liverpool dit seizoen eindelijk eens wat winnen? Een League Cuppie per decennium is nie eg veul he?!InnerHarbour schreef:Die conclusie mag je rustig trekken al denk ik dat ze in Eindhoven daar bout aan hebben, zolang Ajax Europees niks wint en zij dit seizoen weer kampioen worden lachen ze zich de ballen uit de broek.
Dan wint Ajax toch echt veel meer.