F1 en andere autosporten
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Re: F1
Hij haalt als een dolle in. Ligt nu op kop maar moet nog wel een pitstop maken.
-
- AT Toto winner 15/16
Die hebben al een stop gemaakt, als Max nu naar binnen gaat komt hij op p5.
-
- AT Toto winner 15/16
Ricciardo komt op bijna 50 seconden van Max binnen, dat is bijna 1 seconde per ronde.
Ik begreep dat een deel komt, omdat hij halve wedstrijd met gebroken voorvleugel reed?brigade zuid schreef:Ricciardo komt op bijna 50 seconden van Max binnen, dat is bijna 1 seconde per ronde.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
- AT Toto winner 15/16
Mwah dat zal iets schelen maar na de pitstop was Max nog steeds beduidend sneller dan Ricciardo.
Dit weekend Japan.
Ik schat in; 4de
hier nogmaals zijn inhaalrace (russia) vanuit een game perspectief
https://www.youtube.com/watch?v=8l7PELWktF8
Ik schat in; 4de
hier nogmaals zijn inhaalrace (russia) vanuit een game perspectief
https://www.youtube.com/watch?v=8l7PELWktF8
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Er zit vanaf die tijd wel een hele grote pechvogel op zijn schouder...Jinne schreef:Ricciardo bakt er maar weinig van sinds zijn overstap naar Renault bekend is geworden.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Dat dwing je ook een beetje af denk ik. De keren dat hij wel gewoon z’n rondjes rijdt is hij ook langzamer. Dat ziet hij en dat zal hij niet leuk vinden. Vandaar ook de overstap naar Renault, dan is de vergelijking met Max ook meteen weg want andere auto.Ramona schreef:Er zit vanaf die tijd wel een hele grote pechvogel op zijn schouder...Jinne schreef:Ricciardo bakt er maar weinig van sinds zijn overstap naar Renault bekend is geworden.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
-
- AT Toto winner 15/16
Nu al twee incidenten voor Max met een Ferrari en al een 5 seconden straf voor Max, nog even afwachten wat ze met het incident van Max met Vettel doen. Heb nu zoiets van kom ik hier zo vroeg mn nest voor uit.
- Monkey Tonk
Twee incidenten...
Hij meet wel met twee maten in zijn commentaar op die incidenten. In het eerste geval had Kim even moeten 'wachten'.. om hem meer ruimte te geven... (wachten, nog wel). En bij de tweede had hij, volgens de eerste redenatie, Vettel meer ruimte kunnen geven, maar zegt doodleuk dat je in die bocht 'niet in kunt halen'. Alsof Verstappen nooit inhaalt waar het eigenlijk niet kan.
Vettel neemt normaal dat risico niet, en had ook kunnen wachten, omdat Max al vijf seconden straf had, maar Vettel was dus op jacht naar Hamilton. De manier waarop Max de deur dicht deed was behoorlijk lomp. Ik vraag me af of hij hem zag, of hem daar gewoon niet verwacht had; want zo riskeer je wel dat je allebei uit de race ligt. Zeker niet een van de betere races van Verstappen.
Hij meet wel met twee maten in zijn commentaar op die incidenten. In het eerste geval had Kim even moeten 'wachten'.. om hem meer ruimte te geven... (wachten, nog wel). En bij de tweede had hij, volgens de eerste redenatie, Vettel meer ruimte kunnen geven, maar zegt doodleuk dat je in die bocht 'niet in kunt halen'. Alsof Verstappen nooit inhaalt waar het eigenlijk niet kan.
Vettel neemt normaal dat risico niet, en had ook kunnen wachten, omdat Max al vijf seconden straf had, maar Vettel was dus op jacht naar Hamilton. De manier waarop Max de deur dicht deed was behoorlijk lomp. Ik vraag me af of hij hem zag, of hem daar gewoon niet verwacht had; want zo riskeer je wel dat je allebei uit de race ligt. Zeker niet een van de betere races van Verstappen.
- raymon
- Contacteer:
Vettel die vond dat Max gewoon even aan de kant zou moeten gaan voor hem? Seriously?!
- Monkey Tonk
Vettel maakte een fout, maar Max riskeert dat ze allebei uit de race liggen, want als je de deur zo dichtsmijt kan Vettel het contact niet meer vermijden.
Qua beschikbare ruimte te vergelijken met de actie waarbij hij zelf vond dat Raikonen hem meer ruimte had kunnen geven.
Qua beschikbare ruimte te vergelijken met de actie waarbij hij zelf vond dat Raikonen hem meer ruimte had kunnen geven.
- raymon
- Contacteer:
Verschil is dat het ene een fout is van een coureur en dat je dan op zich wel even mag anticipatie verwachten van je collega’s terwijl de andere een inhaalactie is die gewoon niet kan. Vettel (en anderen) weten dat Max niet zal wijken dus zullen ze het ook niet zo snel meer doen. Gaat Max wel opzij dan weten ze dat ze het een volgende keer weer kunnen proberen.Monkey Tonk schreef:Vettel maakte een fout, maar Max riskeert dat ze allebei uit de race liggen, want als je de deur zo dichtsmijt kan Vettel het contact niet meer vermijden.
Raikonen geeft zelf ook toe dat hij het anders had kunnen aanpakken.
http://kwese.espn.com/f1/story/_/id/249 ... zuka-clash
http://kwese.espn.com/f1/story/_/id/249 ... zuka-clash
- Monkey Tonk
Ik zeg alleen dat als je de deur dichtdoet dit niet ten koste gaat van eigen race. Hij had recht op die lijn, maar voor hetzelfde geld kun je niet verder.raymon schreef:Verschil is dat het ene een fout is van een coureur en dat je dan op zich wel even mag anticipatie verwachten van je collega’s terwijl de andere een inhaalactie is die gewoon niet kan. Vettel (en anderen) weten dat Max niet zal wijken dus zullen ze het ook niet zo snel meer doen. Gaat Max wel opzij dan weten ze dat ze het een volgende keer weer kunnen proberen.Monkey Tonk schreef:Vettel maakte een fout, maar Max riskeert dat ze allebei uit de race liggen, want als je de deur zo dichtsmijt kan Vettel het contact niet meer vermijden.
Verstappen heeft een imago dat hij niet aan de kant gaat, en het is alleen maar verstandig dat hij dat imago in stand houdt.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali