Want in Engeland gebeurd dat natuurlijk niet he *kuch Emirates kuch*.InnerHarbour schreef:Je verkoopt als club natuurlijk nooit de naam van je stadion, ondanks het feit dat het een bouwval is, maar die Spaanse hoeren doen alles voor geld.
Spanje
Moderator: mods
- Gezond verstand
Re: Spanje
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Over de schandalige schuldenlast in het Spaanse voetbal:
https://www.youtube.com/watch?v=5xFR0QLhUjE
https://www.youtube.com/watch?v=5xFR0QLhUjE
Beetje onzinnige vergelijking, je gaat niet failliet door schuld maar door een begrotingstekort. Je kan zelfs zonder schuld failliet gaan.
Ja en je kunt ook 99% van de aandelen van een vennootschap binnenharken met voor 100% geleend vermogen.Iniesta schreef:Beetje onzinnige vergelijking, je gaat niet failliet door schuld maar door een begrotingstekort. Je kan zelfs zonder schuld failliet gaan.
Anno 2018 is de genoemde rekensom nog steeds even actueel.
-
- AT Toto winner 15/16
Real verliest de Europese super cup van Atletico. Real zonder Ronaldo is als een kerstboom zonder piek.
Je zal altijd bij iemand in het rood moeten staan om failliet te gaan. Of het nu bij de belastingdienst of je werknemers of de bank is, je hebt schulden nodig voor een faillisement.Iniesta schreef:Beetje onzinnige vergelijking, je gaat niet failliet door schuld maar door een begrotingstekort. Je kan zelfs zonder schuld failliet gaan.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- InnerHarbour
- Jinne
- Site Admin
Gaat Real nog wat doen? Nu alleen Diaz terug gehaald en Junior erbij maar dat lijkt me toch niet genoeg om Ronaldo te vervangen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Het is niet dat er verder niets rondloopt daar. Sowieso, welke speler gaat Ronaldo vervangen?
Nil volentibus arduum
-
Inderdaad. Isco en Asensio zijn ook niet bepaald koekenbakkers.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
-
Benzema is gewoon niet goed genoeg, onbegrijpelijk dat ze geen nieuwe spits halen: Icardi, Kane, die categorie.
En ik had verwacht dat ze voor Hazard zouden gaan, zal komende zomer wel gebeuren.
En ik had verwacht dat ze voor Hazard zouden gaan, zal komende zomer wel gebeuren.
- Jinne
- Site Admin
Halen dan ze ook gelijk Klopp? Die oude reserve doelman van Barcelona lijkt me sowieso maar een tussenpaus.
Gezellig met Sergio Ramos op de kamer in het trainingskamp.elliquido schreef:Ik hoor dat ze voor sala (...) gaan
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Die zijn natuurlijk niet beter dan Benzema. Klasbak. Speelde in dienst van het elftal.Gaizka1985 schreef:Benzema is gewoon niet goed genoeg, onbegrijpelijk dat ze geen nieuwe spits halen: Icardi, Kane, die categorie.
IK GELOOF!!!!!!
-
Nu Ronaldo weg is wordt er meer gevraagd, hij moet eigenlijk minimaal 30 doelpunten maken, kan hij dat nog? Ik vond Benzema in zijn jonge jaren bij Lyon echt top.Lionel schreef:Die zijn natuurlijk niet beter dan Benzema. Klasbak. Speelde in dienst van het elftal.Gaizka1985 schreef:Benzema is gewoon niet goed genoeg, onbegrijpelijk dat ze geen nieuwe spits halen: Icardi, Kane, die categorie.
Hij staat op vier goals in de competitie.. Ik vind hem echt een klasbak. Echt drie niveaus boven Kane. Icardi ken ik niet goed genoeg.
IK GELOOF!!!!!!
-
Barcelona verliest met 2-1, Real staat 2-0 achter bij Sevilla, zojuist bijna de 3-0.
Edit: inmiddels wel 3-0, lijkt wel een beetje op PSV - Ajax van afgelopen zondag!
Edit: inmiddels wel 3-0, lijkt wel een beetje op PSV - Ajax van afgelopen zondag!
- InnerHarbour
Waarom horen wij Rishi toch zo weinig over Barcelona, zou hij alweer een ander team op het oog hebben? 

YNWA
Valverde is lekker aan het rouleren. In een week 7 punten verspelen tegen Girona, Levante en Bilbao. Je moet het maar kunnen.
IK GELOOF!!!!!!
- Jinne
- Site Admin
Nog wel steeds bovenaan. Maar Real heeft dan wel een lastiger programma gehad tot nu toe.
Baffa moest natuurlijk diep diep diep gaan om met 4-0 van edsv te winnen.Lionel schreef:Valverde is lekker aan het rouleren. In een week 7 punten verspelen tegen Girona, Levante en Bilbao. Je moet het maar kunnen.

- InnerHarbour
Tsssss winnen die Engelsen zomaar van Spanje.
En vervuiler ramos misdroeg zich zoals gewoonlijk weer eens.
En vervuiler ramos misdroeg zich zoals gewoonlijk weer eens.
YNWA