Dat inderdaad, ziet hij in hem de nieuwe Sanchez? Dan heb ik nog wel even geduld namelijk...Ferry schreef:Overmars moet wel ERG overtuigd zijn van de kwaliteiten van die jongen, anders schakel je toch 'gwoon' door?

Moderator: mods
Dat inderdaad, ziet hij in hem de nieuwe Sanchez? Dan heb ik nog wel even geduld namelijk...Ferry schreef:Overmars moet wel ERG overtuigd zijn van de kwaliteiten van die jongen, anders schakel je toch 'gwoon' door?
Ferry schreef:Overmars moet wel ERG overtuigd zijn van de kwaliteiten van die jongen, anders schakel je toch 'gwoon' door?[/toch]
Yopii schreef:Inderdaad, dat kan niet anders.
Wonderlijk, hij ziet blijkbaar kwaliteiten die niemand anders ziet. DE supporters van Boca maken zich in het geheel niet druk om een vertrek van deze speler, ze vinden geloof ik niet dat ze veel aan hem missen.
Misschien verrast hij iedereen, maar eerlijk gezegd vrees ik het ergste.
Is toch uitgebreid gescout... Of is Essel belangrijker dan de kwaliteiten van de speler van Essel?Yopii schreef: Misschien verrast hij iedereen, maar eerlijk gezegd vrees ik het ergste.
Kwam Onana ook niet uit de koker van Overmars?Cruijff schreef:]Ferry schreef:Overmars moet wel ERG overtuigd zijn van de kwaliteiten van die jongen, anders schakel je toch 'gwoon' door?[/toch]
Yopii schreef:Inderdaad, dat kan niet anders.
Wonderlijk, hij ziet blijkbaar kwaliteiten die niemand anders ziet. DE supporters van Boca maken zich in het geheel niet druk om een vertrek van deze speler, ze vinden geloof ik niet dat ze veel aan hem missen.
Misschien verrast hij iedereen, maar eerlijk gezegd vrees ik het ergste.
Tja bij Milik had de scouting ook vooral vraagtekens en de rest van de technische jongen vond hem het aankoopbedrag niet waard.
Overmars drukte Milik er zelf doorheen en vervolgens had die Pool het beste doelpunten moyenne en ging ie voor een bizar bedrag naar Italië.
'Lisandro Magallán blijft toch bij Boca Juniors en tekent nieuw contract'
6 juli 2018
Volgens ESPN zal Lisandro Magallán niet naar Ajax gaan vertrekken. De Argentijnse verdediger heeft besloten om bij Boca Juniors te blijven en zal bij de kampioen van Argentinië een nieuw contract gaan tekenen.
Het nieuws staat haaks op het bericht van de Argentijnse journalist Claudio Civiello van vrijdag die aangaf dat de transfer van Magallán naar Ajax juist binnen 48 uur afgerond zou worden.
SportsCenter
✔
@SC_ESPN
¡SE QUEDA! Lisandro Magallán seguirá siendo jugador de Boca: se quedará en el país y su contrato será mejorado. ¿Qué te parece la noticia?
01:09 - 6 jul. 2018
Essel is érg machtig ja. Hoop dat poster Andriy Demchenko weer eens terugkeert. Die kan feilloos uitleggen hoe die lijntjes in elkaar steken.wimpey schreef:Is toch uitgebreid gescout... Of is Essel belangrijker dan de kwaliteiten van de speler van Essel?Yopii schreef: Misschien verrast hij iedereen, maar eerlijk gezegd vrees ik het ergste.
InnerHarbour schreef:Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Nee, maar, nu schijnt ie dus écht te komen he, die Magallan, maar nu écht!
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Nee, maar, nu schijnt ie dus écht niet te komen he, die Magallan, maar nu écht niet!
Wanneer spreek je van 'hij is uit de koker van...' ? Overmars is wel degene die hem De Toekomst en de Arena heeft laten zien en daarna met Onana om de tafel gaat.Gaizka1985 schreef:Kwam Onana ook niet uit de koker van Overmars?
Wil je weten op wie Onana is voorgedragen / wie de doelman Andre Onana bij Ajax heeft aangeboden?Gaizka1985 schreef:'uit de koker van', dan heeft in dit Overmars hem voorgedragen, en niet de scouting. Maar dat weet ik dus niet zeker in het geval van Onana.
Ga je nou fantaseren?Cruijff schreef:Wil je weten op wie Onana is voorgedragen / wie de doelman Andre Onana bij Ajax heeft aangeboden?Gaizka1985 schreef:'uit de koker van', dan heeft in dit Overmars hem voorgedragen, en niet de scouting. Maar dat weet ik dus niet zeker in het geval van Onana.
Het is geen geheim dat hij zelf vrij veel initiatief heeft genomen om Barcelona te verlaten. En ook duidelijk was in zijn voorkeur.wimpey schreef:Ga je nou fantaseren?Wil je weten op wie Onana is voorgedragen / wie de doelman Andre Onana bij Ajax heeft aangeboden?
Doe maar gewoon niet....
wimpey schreef:Ga je nou fantaseren?Cruijff schreef:Wil je weten op wie Onana is voorgedragen / wie de doelman Andre Onana bij Ajax heeft aangeboden?Gaizka1985 schreef:'uit de koker van', dan heeft in dit Overmars hem voorgedragen, en niet de scouting. Maar dat weet ik dus niet zeker in het geval van Onana.
Doe maar gewoon niet....
Is dat de neef van Magallan?Ajaciedjuh schreef:Volgens de azijn krant is Malaggan weer in beeld.