Hopelijk heeft Huntelaar een knietje gehad

Goede 2e helft. Tadic, Neres en Nico uitblinkers.
Speciaal compliment naar Frenkie

Moderator: mods
Waarom zo hard dan?Ajaciedjuh schreef:Ik denk dat het een voorzet was,but who cares.
Huh? Staat 0-1 na 20 minutenAjax Rules schreef:Jammer dat Benfica een punt heeft gepakt.
Tadic heeft inmiddels ook zelf aangegeven dat het een voorzet was. Blijft een prachtige goal.Sandro schreef:Waarom zo hard dan?Ajaciedjuh schreef:Ik denk dat het een voorzet was,but who cares.
Maar idd:
Die jongen is toch wel een gouden aankoop hoor, doet het gewoon goed en lijkt bovendien een toffe kerel, ben alleen bang dat we die na dit seizoen wel kwijt zijn.Cluijffert schreef:Idd, Tagliafico dopen we om naar Tagliafigol en komend weekend een hattrick tegen Psv
Inderdaad. Gelukkig niet!Arthur schreef:Denk dat AR dacht dat ze tegelijk speelden en dat 0-0 de eindstand was.
Tadic? Heeft Taglia het ook aangegeven?Ajaciedjuh schreef:Tadic heeft inmiddels ook zelf aangegeven dat het een voorzet was. Blijft een prachtige goal.Sandro schreef:Waarom zo hard dan?Ajaciedjuh schreef:Ik denk dat het een voorzet was,but who cares.
Maar idd:
Da's niet erg scherp dan heArthur schreef:Denk dat AR dacht dat ze tegelijk speelden en dat 0-0 de eindstand was.
Jij bent echt niet normaal meer ...wimpey schreef:Schertsvertoning. Veldbezetting lijkt nergens op.
20 M imo wederom de zwakste. Balverlies, duels verliezen, geen verantwoordelijkheid pakken.
Of gewoon negeren, nog beter.999 schreef:Jij bent echt niet normaal meer ...wimpey schreef:Schertsvertoning. Veldbezetting lijkt nergens op.
20 M imo wederom de zwakste. Balverlies, duels verliezen, geen verantwoordelijkheid pakken.