Kasper Dolberg
Moderator: mods
Re: Kasper Dolberg
dit soort dingen na 1.04 minuten doet Huntelaar ook veel te weinig.
Dolberg wel:
https://www.youtube.com/watch?v=pKbz78zky4Y
Dolberg wel:
https://www.youtube.com/watch?v=pKbz78zky4Y
-
Waarom heeft Cassiera geen kans gekregen in de voorbereiding?WP_Legend schreef:Hij is een erg luie speler die zich vaak verstopt. Ik zie graag een nieuwe spits komen, maar goede betaalbare spitsen zijn moeilijk te vinden. Misschien Sierhuis.een kans geven.
- Ajaciedjuh
Dolberg begint langzaam ook de man van glas te worden 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Ja, misschien toch kijken voor extra spits?
- Ajaciedjuh
Alternatief is Sierhuis. Bande kon er schijnbaar ook spelen, maar die zien we pas na de winterstop.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
René vd Gijp over wanneer Dolberg helemaal fit en scherp is:
https://www.youtube.com/watch?v=6eKSWo4_SvE
https://www.youtube.com/watch?v=6eKSWo4_SvE
- Giacomo Puccini
Hoe staat het ervoor met Kasper Dolberg? In fitte doen een geweldig talent, maar is er al enig zicht op een terugkeer op het veld?
Ajax!
Ik hoorde laatst dat clubs vanwege de AVG terughoudender zijn met het delen van info over blessures. Zou dat de reden zijn dat we zo weinig horen over hoe het met Dolberg gaat?
Weet je, ik ben bang dat die jongen nooit meer zijn eerste jaar in de basis niveau ( EL ) zal halen ...
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Van van glas 
... nu weer knieholte problemen. Vanavond geen rentree JA.

Gebed zonder einde onderhand...Ajaciedjuh schreef:Van van glas... nu weer knieholte problemen. Vanavond geen rentree JA.
Mij is altijd gezegd dat je met pijn kan spelen en met een blessure niet. Bij sommige spelers vraag je je af in hoeverre ze pijn als een blessure ervaren.
Zonde, want die gozer kan zoveel.
Dat komt niet meer goed, vrees ik. Wellicht dat ie ooit weer zo’n 4 potjes op rij zal kunnen spelen.
Ten eerste bijzonder sneu voor hemzelf, maar ook ontzettend kut voor Ajax. Je hebt voorlopig dus echt maar 1 volwaardige spits, en die is 35. Als dat on maar niet opbreekt straks...
Vandaar, overigens, dat ik het jammer/dom vind dat Sierhuis geen minuten krijgt. Laat die jongen minuten maken als het kan, kan je ook meteen zien wat je aan hem hebt. Gisteren had je veel meer gehad aan een kwartiertje Sierhuis i.p.v. die Labyad.
Ten eerste bijzonder sneu voor hemzelf, maar ook ontzettend kut voor Ajax. Je hebt voorlopig dus echt maar 1 volwaardige spits, en die is 35. Als dat on maar niet opbreekt straks...
Vandaar, overigens, dat ik het jammer/dom vind dat Sierhuis geen minuten krijgt. Laat die jongen minuten maken als het kan, kan je ook meteen zien wat je aan hem hebt. Gisteren had je veel meer gehad aan een kwartiertje Sierhuis i.p.v. die Labyad.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Zucht, niet weer....
Begint er naar uit te zien dat we de verkeerde keuze hebben gemaakt door niet te investeren in een extra spits. Dit is echt om moedeloos van te worden. Zoveel kwaliteiten maar iedere keer is er weer iets. Ondertussen mist hij in een cruciale fase voor zijn ontwikkeling speeltijd.

Begint er naar uit te zien dat we de verkeerde keuze hebben gemaakt door niet te investeren in een extra spits. Dit is echt om moedeloos van te worden. Zoveel kwaliteiten maar iedere keer is er weer iets. Ondertussen mist hij in een cruciale fase voor zijn ontwikkeling speeltijd.
Nil volentibus arduum
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Knieholte blessure klinkt als overbelasting, te snel terug willen keren?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Gelukkig is daar nooooooooit op gewezen...Marillion schreef:Zucht, niet weer....![]()
Begint er naar uit te zien dat we de verkeerde keuze hebben gemaakt door niet te investeren in een extra spits.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Kut bericht zeg. Ongelofelijk hoe vaak die jongen geblesseerd is de afgelopen 12 maanden. Ik ben benieuwd hoe lang dit weer gaat duren.
-
- AT Toto winner 15/16
Man man man... is er niks meer mogelijk met het aantrekken van een spits? Mag je wel huren buiten de transferdeadline om?
Nee, je mag nu alleen spelers zonder club halen.
Ik vind het ronduit onprofessioneel dat ze zo het seizoen in zijn gegaan.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Klopt, alleen transfervrije spelersJöhnk schreef:Nee, je mag nu alleen spelers zonder club halen.
Zoeken maar!

Laten we hopen dat Huntelaar fit blijf en regelmatig zijn doelpunten blijft maken. Tegen sterke tegenstanders heeft Ajax voldoende alternatieven om met een wisselende bezetting te spelen zonder echte vaste centrumspits. Maar in wedstrijden waarin Ajax de overhand heeft is het toch wel fijn als je een echte midvoor hebt.
Het lijkt me verstandig om Sierhuis daar waar mogelijk speeltijd te geven. Zo kan die jongen wennen en kunnen we zien of hij in die rol kan groeien.
Nil volentibus arduum
-
Even he; wat zijn dat voor blessures? Eerst een buikwand, nu een knieholte. Laten we het geen alledaagse voetbalkwetsuren noemen....

Nee, bij een buikwand blessure kan ik me met een beetje goede wil nog wel iets voorstellen. Wellicht te enthousiast geweest met het versterken van zijn core spieren. Maar een blessure aan je knieholte? Straks krijgt hij ook nog last van z'n oksels.

Wel een drama voor die jongen. Zo talentvol en dan zo lang uitgeschakeld in cruciale jaren voor zijn ontwikkeling.
Nil volentibus arduum
Je begint te vermoeden dat andere zaken spelen. Maar wat?Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Even he; wat zijn dat voor blessures? Eerst een buikwand, nu een knieholte. Laten we het geen alledaagse voetbalkwetsuren noemen....
Voor Football Manager valt daar wel wat uit te halen.Marillion schreef:Klopt, alleen transfervrije spelersJöhnk schreef:Nee, je mag nu alleen spelers zonder club halen.
Zoeken maar!![]()

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali