Ongetwijfeld wat Bayern München, Benfica en AEK Athene dachten bij het zien van de loting.Gaizka1985 schreef:Overwinning levert 3 miljoen op, dat maakt het wel fijn als er 1 zwakkere broeder bij zit.

Moderator: mods
Ongetwijfeld wat Bayern München, Benfica en AEK Athene dachten bij het zien van de loting.Gaizka1985 schreef:Overwinning levert 3 miljoen op, dat maakt het wel fijn als er 1 zwakkere broeder bij zit.
Absoluut! Wat ik van de week ook ergens postte. Normaliter is een 3e plek in de CL heeft meest realistische. Nu ken ik Benfica totaal niet, maar ook dat was in het verleden gewoon een prima ploeg. Gewoon lekker ballen en 3e worden, doorstromen naar de EL!LucaS schreef:IH heeft wel een beetje gelijk dat velen de cl opeens geen gedrocht meer vinden. Niks overwinteren in de cl, doorstromen naar het leuke europese tournooi
Hmm, dat zie ik toch anders. De CL blijft een gedrocht, maar hoe mooi is het dan om te laten zien dat je met minder munten ook een eind kunt komen?columbus schreef:Absoluut! Wat ik van de week ook ergens postte. Normaliter is een 3e plek in de CL heeft meest realistische. Nu ken ik Benfica totaal niet, maar ook dat was in het verleden gewoon een prima ploeg. Gewoon lekker ballen en 3e worden, doorstromen naar de EL!LucaS schreef:IH heeft wel een beetje gelijk dat velen de cl opeens geen gedrocht meer vinden. Niks overwinteren in de cl, doorstromen naar het leuke europese tournooi
Helemaal mee eens.Sandro schreef: Wat mij betreft moet je altijd gaan voor het hoogst haalbare.
Precies dit. Het is ook een gedrocht, maar wel het allerhoogste niveau van het clubvoetbal. Dan is het des te mooier om te laten zien dat je ook zonder 50 miljoen per speler neer te tikken toch mooi voetbal op de mat kan leggen.Sandro schreef:Hmm, dat zie ik toch anders. De CL blijft een gedrocht, maar hoe mooi is het dan om te laten zien dat je met minder munten ook een eind kunt komen?columbus schreef:Absoluut! Wat ik van de week ook ergens postte. Normaliter is een 3e plek in de CL heeft meest realistische. Nu ken ik Benfica totaal niet, maar ook dat was in het verleden gewoon een prima ploeg. Gewoon lekker ballen en 3e worden, doorstromen naar de EL!LucaS schreef:IH heeft wel een beetje gelijk dat velen de cl opeens geen gedrocht meer vinden. Niks overwinteren in de cl, doorstromen naar het leuke europese tournooi
Wat mij betreft moet je altijd gaan voor het hoogst haalbare.
PSG, Napoli en Rode Ster. Kat in t bakkie zeker?InnerHarbour schreef:Ongetwijfeld wat Bayern München, Benfica en AEK Athene dachten bij het zien van de loting.Gaizka1985 schreef:Overwinning levert 3 miljoen op, dat maakt het wel fijn als er 1 zwakkere broeder bij zit.
Vooraf kun je nooit zeggen wat het hoogst haalbare is.LucaS schreef:Het hoogst haalbare is de el winnen
Geen al gekwalificeerd Bayern dus.elliquido schreef:Volgens mj gaan we eerst naar Benfica en dan krijgen we aek thuis, dan 2x Bayern thuis, uit dan Benfica thuis en Athene uit
Vind ik een prima volgorde. De eerste wedstrijd kun je meteen het verschil maken. Lukt dat niet, dan is er ook niet meteen nood aan de man want nog genoeg wedstrijden in het vooruitschiet. Lukt het wel dan ben je spekkoper.elliquido schreef:Volgens mj gaan we eerst naar Benfica en dan krijgen we aek thuis, dan 2x Bayern thuis, uit dan Benfica thuis en Athene uit
Wie zegt dat dit de volgorde is, kan het nergens vinden.zeux schreef:Geen al gekwalificeerd Bayern dus.elliquido schreef:Volgens mj gaan we eerst naar Benfica en dan krijgen we aek thuis, dan 2x Bayern thuis, uit dan Benfica thuis en Athene uit
Het is nog maar de vraag of daar uberhaupt sprake van gaat zijn. Benfica is ook niet kansloos voor de 2e plek.zeux schreef:Geen al gekwalificeerd Bayern dus.elliquido schreef:Volgens mj gaan we eerst naar Benfica en dan krijgen we aek thuis, dan 2x Bayern thuis, uit dan Benfica thuis en Athene uit
Hoe kom je hierbij eigenlijk?elliquido schreef:Volgens mj gaan we eerst naar Benfica en dan krijgen we aek thuis, dan 2x Bayern thuis, uit dan Benfica thuis en Athene uit