F1 en andere autosporten
Moderator: mods
Re: F1
Vreemde move van Ricciardo. Bij Renault zal de kans op prijzen een stuk minder zijn dan bij Red Bull. Er zal wel wat onvrede zijn inderdaad.
Vraag is nu wat Red Bull gaat doen. Sainz naar Red Bull, of Gasly doorschuiven?
Vraag is nu wat Red Bull gaat doen. Sainz naar Red Bull, of Gasly doorschuiven?
Ik snap hem wel.
Red Bull is ook geen zekerheidje volgend jaar. Honda moet ook eerst maar bewijzen dat ze een motor kunnen leveren die voldoende presteert en mee kan met Mercedes en Ferrari. Sterker nog, ik zeg dat ze dat niet gaat lukken.
Dus wat dat betreft, kan hij net zo goed naar Renault.
Daarnaast is hij bij Renault 100% first driver en bij Red Bull is dat nog niet een uitgemaakte zaak.
en dan heb ik het nog niet eens over de financiële compensatie....
Red Bull is ook geen zekerheidje volgend jaar. Honda moet ook eerst maar bewijzen dat ze een motor kunnen leveren die voldoende presteert en mee kan met Mercedes en Ferrari. Sterker nog, ik zeg dat ze dat niet gaat lukken.
Dus wat dat betreft, kan hij net zo goed naar Renault.
Daarnaast is hij bij Renault 100% first driver en bij Red Bull is dat nog niet een uitgemaakte zaak.
en dan heb ik het nog niet eens over de financiële compensatie....
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- Monkey Tonk
De hele markt draait om Verstappen, omdat die de periode 2020-2030 gaat bepalen. Merc en Ferrari hebben hun coureurs tot 2020 vastgelegd, en zullen dan allebei op Verstappen gaan azen. Dannyric was bij RB nooit wereldkampioen geworden, en wordt ook niet meer beter, terwijl Verstappen nog een hele groeicurve voor zich heeft en de Ozzi nu al ver achter zich laat in de kwalificatie-tweestrijd.
RB weet dat de enige manier om Verstappen langer vast te leggen dan 2020 een wereldkampioenschap is. De kans dat Honda de achterstand op Ferrari en Merc wel even in gaat halen lijkt me niet hoog, maar je weet nooit.
RB weet dat de enige manier om Verstappen langer vast te leggen dan 2020 een wereldkampioenschap is. De kans dat Honda de achterstand op Ferrari en Merc wel even in gaat halen lijkt me niet hoog, maar je weet nooit.
-
- AT Toto winner 15/16
Technisch directeur Newey van RB zou ook in de belangstelling staan van Renault, dat zou wel een flinke aderlating zijn, hij schijnt in zijn vak toch wel redelijk geniaal te zijn en is verantwoordelijk voor die goede chassis van de RB.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Dat vroeg ik me ook al af. Misschien niet genoeg tijd om banden te wisselen aangezien de baan droger werd?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Monkey Tonk
De laatste Red Bull flater met misschien de stomste kwalifcatie ooit.
Die jongens boven hun reden ook op intermediates...raymon schreef:Dat vroeg ik me ook al af. Misschien niet genoeg tijd om banden te wisselen aangezien de baan droger werd?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
- AT Toto winner 15/16
Max in ieder geval weer voor Ricciardo gekwalificeerd, denk dat dat ook een beetje het doel moet zijn voor de rest van het seizoen en heel misschien kun je nog in 1 of 2 wedstrijden meestrijden om de winst.
-
- AT Toto winner 15/16
Waarom duren safety-car situaties toch altijd zo lang? Ga toch rijden man.
Ik vind Mol over het algemeen een prima commentator, maar hij heeft nu al een keer of tien ggemist dat de gelanceerde Alonso de achterkant van Ricciardo er af reed...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Die zit op bijna 30 sec van Max, dat zou toch geen bedreiging moeten zijn.raymon schreef:Hmmm Bottas kan nog dichtbij komen eventueel.
-
- AT Toto winner 15/16
Max heeft toch mooi in 1 keer de achterstand op Ricciardo omgezet naar een voorsprong in de WK stand. In de kwalificaties staat hij ook ruim op hem voor.