Zelden zo'n ordinair patsertje gezien.WP_Legend schreef:Tja aan de ene kant denk je, had hij een betere carriere gehad als hij niet zo snel naar Madrid was gegaan? aan de andere kant heeft hij heerlijk gecasht... Altijd lastig!
Eerste Divisie
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Eerste Divisie
YNWA
- Gezond verstand
Nee, ik denk niet dat hij een betere carrière had gehad. Zo'n bijzonder goede voetballer is het nou ook niet, hij heeft het nergens gemaakt, niemand van dat gouden jong Oranje trouwens. Er was een kans op heel veel geld, die heeft hij gepakt.WP_Legend schreef:Tja aan de ene kant denk je, had hij een betere carriere gehad als hij niet zo snel naar Madrid was gegaan? aan de andere kant heeft hij heerlijk gecasht... Altijd lastig!
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
- Gezond verstand
InnerHarbour schreef: Zelden zo'n ordinair patsertje gezien.

Fans van andere clubs
Niet alleen voor Royston Drenthe was er kans op veel geld.Gezond verstand schreef:Nee, ik denk niet dat hij een betere carrière had gehad. Zo'n bijzonder goede voetballer is het nou ook niet, hij heeft het nergens gemaakt, niemand van dat gouden jong Oranje trouwens. Er was een kans op heel veel geld, die heeft hij gepakt.WP_Legend schreef:Tja aan de ene kant denk je, had hij een betere carriere gehad als hij niet zo snel naar Madrid was gegaan? aan de andere kant heeft hij heerlijk gecasht... Altijd lastig!
Vergeet ook niet dat Feyenoord ab-so-luut niet in de positie was dat ze 't bod van 13 miljoen toen konden laten liggen.
- Gezond verstand
Dat kunnen ze nog steeds niet.
Fans van andere clubs
The Hunter!Gezond verstand schreef:hij heeft het nergens gemaakt, niemand van dat gouden jong Oranje trouwens.WP_Legend schreef:Tja aan de ene kant denk je, had hij een betere carriere gehad als hij niet zo snel naar Madrid was gegaan? aan de andere kant heeft hij heerlijk gecasht... Altijd lastig!
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Zat die erbij... Ik kan alleen op Babel en Pieters komen die aardige subtoppers zijn gebleken.
In 2006 wel. Scoorde 2 keer in de finale.
Ron Vlaar past ook wel in die categorie.Zat die erbij... Ik kan alleen op Babel en Pieters komen die aardige subtoppers zijn gebleken.
- Gezond verstand
Sandro schreef:The Hunter!Gezond verstand schreef:hij heeft het nergens gemaakt, niemand van dat gouden jong Oranje trouwens.WP_Legend schreef:Tja aan de ene kant denk je, had hij een betere carriere gehad als hij niet zo snel naar Madrid was gegaan? aan de andere kant heeft hij heerlijk gecasht... Altijd lastig!
Dat was een ander jong Oranje, namelijk 2006, Drenthe was jong Oranje 2007. Die selectie bestond uit:
1 Boy Waterman
2 Gianni Zuiverloon
3 Ron Vlaar
4 Arnold Kruiswijk
5 Erik Pieters
6 Hedwiges Maduro
7 Julian Jenner
8 Royston Drenthe
9 Ryan Babel
10 Ismaïl Aissati
11 Daniël de Ridder
12 Luigi Bruins
3 Maceo Rigters
14 Roy Beerens
15 Robbert Schilder
16 Kenneth Vermeer
17 Haris Međunjanin
18 Ryan Donk
19 Calvin Jong-a-Pin
20 Tim Janssen
21 Frank van der Struijk
22 Otman Bakkal
23 Tim Krul
En van deze groep heeft niemand het echt gemaakt, het hoogste is een paar jaar Nederlandse top en daarna Engelse middenmoot, niet hoger.
Fans van andere clubs
Oh, je had het specifiek over het jong Oranje waar Drenthe in speelde.
Van de selectie van 2006 is ook bar weinig terecht gekomen hoor. Huntelaar is de uitzondering.
Van de selectie van 2006 is ook bar weinig terecht gekomen hoor. Huntelaar is de uitzondering.
- Gezond verstand
van 'DAT' jong Oranje. Dus ja, ik doelde op het jong Oranje dat kampioen werd met Drenthe, waarna hij zijn zakken lekker kon vullen (en zijn zak legen, hoeveel kids heeft hij ondertussen,5 of 6?)Sandro schreef:Oh, je had het specifiek over het jong Oranje waar Drenthe in speelde.
Fans van andere clubs
Onzin wat GV beweert. Beerens, Jong-a-Pin, Van der Struijk, Jenner en natuurlijk Killer Kruiswijk hebben allemaal bereikt wat ik als jongetje wilde bereiken.
Tja... de kat van GV ligt schijnbaar hoger...Wouter schreef:Onzin wat GV beweert. Beerens, Jong-a-Pin, Van der Struijk, Jenner en natuurlijk Killer Kruiswijk hebben allemaal bereikt wat ik als jongetje wilde bereiken.

Tim Janssen deed het best aardig toch, Javi?
15 wedstrijden, 2doelpunten...
Is dat aardig?
Ik heb geen beeld meer van Timpoes in 2007...
Is dat aardig?
Ik heb geen beeld meer van Timpoes in 2007...

De kat?Javiskamp schreef:Tja... de kat van GV ligt schijnbaar hoger...Wouter schreef:Onzin wat GV beweert. Beerens, Jong-a-Pin, Van der Struijk, Jenner en natuurlijk Killer Kruiswijk hebben allemaal bereikt wat ik als jongetje wilde bereiken.
- Gezond verstand
Het is nog niet te laat, ook jij kan nog in een lelijke fabriekshal komen te werken.Wouter schreef:Onzin wat GV beweert. Beerens, Jong-a-Pin, Van der Struijk, Jenner en natuurlijk Killer Kruiswijk hebben allemaal bereikt wat ik als jongetje wilde bereiken.
Fans van andere clubs
In een geelzwart pakje?
- Gezond verstand
Vast wel

Fans van andere clubs
Helaas. De banen moeten verticaal lopen.
- Gezond verstand
dan ga je liggen
Fans van andere clubs
Gevangenispakjes zijn tegenwoordig wel verticaal gestreept en vaak ook geel-zwart.
Is Vitesse daarom een Angstgegner van Ajax?
- Gezond verstand
de keren dat we punten laten liggen in Arnhem moet je zien als 'pity fucks'.
Fans van andere clubs
En de 0-4 in Amsterdam ook.
Maar goed, hier hoort het eigenlijk over NEC en Twente te gaan.

Maar goed, hier hoort het eigenlijk over NEC en Twente te gaan.