Moderator: mods
Er zijn wel wat opties toch? Bosz? Moniz? (Iets minder realistisch, maar misschien niet 100% onmogelijk: Van Gaal of De Boer)Yopii schreef:Waar halen ze zo snel een andere trainer vandaan?
Dirk Kuijt stapt er in!Ajax Rules schreef:Er zijn wel wat opties toch? Bosz? Moniz? (Iets minder realistisch, maar misschien niet 100% onmogelijk: Van Gaal of De Boer)Yopii schreef:Waar halen ze zo snel een andere trainer vandaan?
Volgens mij heeft Van Gaal op enig moment uitgesproken dat hij heeft overwogen iets bij Feyenoord te gaan doen, en was het incident met Fernanda geen factor.Alexander schreef:Ik denk dat van Gaal het vriendelijk toezingen van zijn net overleden vrouw niet snel vergeet.
Haha ik ook.Marillion schreef:Met deze selectie druk zetten en van het doel afspelen? Dan ga ik er even voor zitten hoor.
Hij is met een Feyenoordse getrouwd.Alexander schreef:Ik denk dat van Gaal het vriendelijk toezingen van zijn net overleden vrouw niet snel vergeet.
Ja de ene leeg gebleven plek na de andere, haha.Peter schreef:Gelukkig komt het hondstrouwe legioen vanavond met man en macht om Feyenoord naar de 5-0 te schreeuwen.