Dušan Tadić

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gaizka1985

Re: Dušan Tadić

Bericht door Gaizka1985 » wo jul 04, 2018 1:37 pm

InnerHarbour schreef:Je kan niet zeggen dat hij de fans niet weet te pleasen. :smallgrin.gif:
Het was voor mij een moeilijke keuze. Maar ik heb hiervoor gekozen, omdat Ajax bij de beste twintig clubs ter wereld hoort. :confused.gif: Het was altijd mijn droom om voor Ajax te spelen. De club heeft geweldige fans, grote legendes, een grote historie en een mooie spelopvatting', vertelt Tadic woensdagochtend in zijn eerste interview op het clubkanaal van Ajax,
Tadic in VI
Ik geloof oprecht dat voor sommige jongens Ajax nog steeds een droomclub is, het blijft toch de club die in de jaren 70 3 keer op rij de EC1 won met Cruijff.

En reken maar dat bijvoorbeeld zijn vader die tijd heeft meegemaakt, alle voetbal liefhebbers van die generatie vinden Ajax een mooie en grote club!

Yopii

Bericht door Yopii » wo jul 04, 2018 4:31 pm

Gaizka1985 schreef:Ik geloof oprecht dat voor sommige jongens Ajax nog steeds een droomclub is, het blijft toch de club die in de jaren 70 3 keer op rij de EC1 won met Cruijff. En reken maar dat bijvoorbeeld zijn vader die tijd heeft meegemaakt
En zijn Opa ook... :hypocrite.gif:

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » wo jul 04, 2018 6:22 pm

Laudrup schreef:
Gezond verstand schreef:ach ja, er zijn ook mensen die Liverpool een topclub noemen, terwijl ze al sinds 1990 geen kampioen meer zijn geworden.
Gevoelsmatig zijn wij ook al sinds 1990 geen kampioen meer geworden.
Gevoelsmatig is Liverpool dan in de 19de eeuw voor het laatst kampioen geweest.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di jul 17, 2018 12:40 pm

Kale en Kokkie: Tadić volgt gif toe: 'van mij mag het nieuwe seizoen beginnen’

https://www.youtube.com/watch?v=bXo847zM3wU

De Dominee

Bericht door De Dominee » ma jul 23, 2018 2:02 pm

All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma jul 23, 2018 2:41 pm

De Dominee schreef:Vandaag zijn eerste training:

https://www.ajax.nl/streams/actueel/tad ... gsveld.htm
Dat werd eens tijd, zeg.
Hoe fit zou hij zijn?

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma jul 23, 2018 3:14 pm

50% volgens hemzelf.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

De Dominee

Bericht door De Dominee » ma jul 23, 2018 3:27 pm

https://www.ad.nl/champions-league-en-e ... ~acae3d73/
Tadic waarschijnlijk geen basisspeler tegen Sturm Graz: 'Ben nu op 50 procent'
De kans is klein dat Dusan Tadic woensdag aan de aftrap verschijnt als Ajax de lange weg richting de groepsfase van de Champions League opent met een thuiswedstrijd tegen Sturm Graz in de tweede voorronde. ,,Ik heb drie weken vakantie gehad", zei de Serviër na zijn eerste training in Amsterdam.

,,Ik had dat nodig. Ik was moe en leeg na een seizoen zonder winterstop en een WK. Ik ben nu 50 procent, maar zal er staan als de coach mij nodig heeft."

De kans op voetballen in de Champions League was voor Tadic een belangrijke reden om Southampton en de Premier League te verlaten voor Ajax. ,,Ik heb alleen nog maar in de Europa League gespeeld. Champions League spelen, kampioen worden en jonge spelers beter maken. Dat zijn hier mijn doelen", vertelt de aanvaller die in het verleden uitkwam voor FC Twente en FC Groningen.

De 29-jarige Tadic beseft dat de tegenstanders van Ajax in de competitie van ander kaliber zijn dan Manchester City, Chelsea, Liverpool, Tottenham Hotspur en Arsenal. ,,Ik had verschillende opties en hoefde ook niet weg bij Southampton", vertelt Tadic. ,,Maar Ajax heeft mij het juiste gevoel gegeven. Ik ben ook altijd fan van deze club geweest. Als ik op de PlayStation speelde, dan speelde ik altijd met Cruijff. De aanwezigheid van Marc Overmars, Erik ten Hag, Alfred Schreuder en Henk Veldmate was ook belangrijk voor me. Normaal heeft een voetballer een maand nodig om fit te worden. Maar ik denk dat ik volgende week al klaar kan zijn om tegen Sturm Graz te beginnen."
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » ma jul 23, 2018 3:49 pm

Boem hij staat er gewoon!

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » ma jul 23, 2018 4:27 pm

Ben echt blij met zijn komst, klasse speler! Maar niets overhaasten, hopelijk hebben we hem woensdag nog niet nodig.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » za jul 28, 2018 2:08 pm

Als je ziet hoe scherp en gefocust die jongen alleen al zijn warming-up doet voor zijn invalbeurt... Heerlijk. Echt te hopen dat dat mentaliteit een beetje overslaat op sommige anderen die het vooral bij mooi weer aardig doen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » za jul 28, 2018 2:08 pm

Als je ziet hoe scherp en gefocust die jongen alleen al zijn warming-up doet voor zijn invalbeurt... Heerlijk. Echt te hopen dat dat mentaliteit een beetje overslaat op sommige anderen die het vooral bij mooi weer aardig doen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » za jul 28, 2018 3:49 pm

En wat een sportlichaam, helemaal afgetraind!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo jul 29, 2018 2:21 pm

Hij liep na de wedstrijd inderdaad al erg snel zonder t-shirt rond aangezien nog voordat de rest van het elftal vak 127 ging bedanken hij zijn shirt had weggegeven aan een jongetje op de hoofdtribune.

Nam daarna nog langer dan usual suspects Vd Beek en Blind de tijd om aan de Noordkant wat fans op het invalidenplatform een handje te geven en om een hoop selfies te nemen. Liep daar idd rond in volledig afgetraind sportschool lichaam waar volgens mij nog niet één tatoeage op te zien was. :biggthumpup.gif:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo jul 29, 2018 5:50 pm

Hier verder over Tadić.
Nil volentibus arduum

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » vr aug 03, 2018 12:04 am

Oh oh.
Stront aan de knikker:
Tadic neemt tot Ziyechs ongenoegen nummer 10 over

Dusan Tadic heeft bij Ajax het rugnummer 10 overgenomen van Hakim Ziyech, die het daarmee niet eens is. De Amsterdammers leverden de spelerslijst met rugnummers donderdag in bij de KNVB en de UEFA.

'Toen er een kans was om Dusan Tadic naar Ajax te halen, bleek tijdens de gesprekken dat het zijn uitdrukkelijke wens was om met nummer 10 te spelen. Daar heb ik toen mee ingestemd', zegt Ajax' directeur spelersbeleid Marc Overmars op de clubsite.

Afbeelding

'In de tussentijd is geen transfer voor Hakim tot stand gekomen. En wij zijn blij dat hij hier nog speelt. Enkele weken geleden hebben wij het met Hakim en zijn zaakwaarnemer Mustapha Nakhli besproken. Zij zijn het er niet mee eens. Hakim speelt nu met het nummer waarmee hij bij Ajax begon en de UEFA Europa League-finale haalde. Ik heb veel waardering voor de manier hoe Hakim hiermee om is gegaan.'

Ajax kwalificeerde zich woensdag voor de derde kwalificatieronde van de Champions League door Sturm Graz uit te schakelen. In de volgende ronde is Standard Luik de tegenstander.

https://www.msn.com/nl-nl/sport/voetbal ... ailsignout

https://www.ajax.nl/streams/actueel/wij ... ummers.htm

elliquido

Bericht door elliquido » vr aug 03, 2018 6:55 am

tsja, de een komt, de ander gaat, de koning is dood, leve de nieuwe koning.
en door.....
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr aug 03, 2018 7:06 am

Ajax gaat in een halfjaar meer hebben aan Tadic dan ze in die twee jaar ooit aan Ziyech hebben gehad. Een zichzelf mateloos overschattende speler met een ship on his shoulder de laatste.
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » vr aug 03, 2018 7:15 am

InnerHarbour schreef:Ajax gaat in een halfjaar meer hebben aan Tadic dan ze in die twee jaar ooit aan Ziyech hebben gehad. Een zichzelf mateloos overschattende speler met een ship on his shoulder de laatste.
:biggthumpup.gif:

Voorafgaand aan Sturm Graz - Ajax zeiden velen weer Lasse Schone kan echt niet meer in de basis.. veel te traag. Wie was weer één van de uitblinkers. Lasse.

Ziyech vertraagt het voetbal van Ajax pas écht, door de bal zo in de voeten van tegenstanders te passen. En nee, begin nu niet dat dankzij Ziyech Ajax in een EL finale terechtkwam, want toen waren er duidelijk een paar andere uitblinkers.

elliquido

Bericht door elliquido » vr aug 03, 2018 7:48 am

viergever bijvoorbeeld :ajaxsmiley.gif:
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Sandro

Bericht door Sandro » vr aug 03, 2018 5:57 pm

Een zichzelf mateloos overschattende speler met een ship on his shoulder de laatste.
Een heel schip nog wel :smile-ajax.gif:

Maar verder wel een mooie uitdrukking :biggthumpup.gif: A chip on the shoulder.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr aug 03, 2018 6:07 pm

Is de warmte Sandro, druk met voorbereidingen op de verhuizing volgende week ben niet in vorm, vergeef mij. :blackcat.gif: :biggrin.gif:
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » vr aug 03, 2018 6:25 pm

InnerHarbour schreef:Is de warmte Sandro, druk met voorbereidingen op de verhuizing volgende week ben niet in vorm, vergeef mij. :blackcat.gif: :biggrin.gif:
Als ze aan de linkerkant rijden daar waar je naartoe verhuist, dan concludeer ik dat je in NL blijft. :hypocrite.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr aug 03, 2018 6:49 pm

Dit is de tussenstap Wim, eerst mijn huis verkocht nu een prima appartement gehuurd aan de juiste kant van de grote Marktstraat :hypocrite.gif: in de mooie Residentie. De oversteek duurt nog een paar jaar zoals altijd al gepland was.
YNWA

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » do aug 09, 2018 12:04 pm

InnerHarbour schreef:Ajax gaat in een halfjaar meer hebben aan Tadic dan ze in die twee jaar ooit aan Ziyech hebben gehad. Een zichzelf mateloos overschattende speler met een ship on his shoulder de laatste.
Misschien moet hij dat ship maar eens in een innerharbour aanmeren dan. Speelt een stuk lichter zonder boot op je nek.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Plaats reactie