Dat laatste is bij Ajax helaas veel te vaak het geval.Marillion schreef:Hmm, ok. Dus hij heeft nog wel een achterstand. Dan neig ik er toch naar om voorzichtig te zijn.
Vraag is dan. Laat je 'm starten en een helft spelen in de hoop dat het dan wel klaar is. Of hou je 'm achter de hand voor het geval Ajax het lastig krijgt? Op basis van de heenwedstrijd zou het met dezelfde opstelling weer moeten lukken. Maar het zou niet de eerste keer zijn dat Ajax uit en thuis een verschil van dag en nacht is.

Rationeel gezien zou je zeggen over iemand waarvan je niet weet hoeveel van de 90 of 120 minuten hij kan meedoen 'laat hem maar starten, kost je maar één wissel om wanneer nodig weer te corrigeren'.
Maar ik ben nu geneigd te zeggen laat de nieuwe jongens maar banken. Ben benieuwd wat Ten Hag met Labyad in gedachten heeft, die komt nu vast ook bij de selectie.
Maar ik vind het eigenlijk wel prima dat de huidige jongens op een vrij hoog pre CL niveau best goed ingespeeld raken en je later nog een paar kwaliteitsimpulsen toevoegt.